[PREVIEW] Battlefield V

Status
Não esta aberto para novas mensagens.
Você esta misturando as coisas. Tudo que você citou ai diz respeito a JOGABILIDADE, ou seja, envolve apenas questões técnicas do jogo! Ninguém nas últimas 42 páginas questionou nada a respeito disso. Ninguém quer um game de simulação.

Já a questão de fidelidade histórica é uma conversa totalmente distinta! Aqui você trata elementos políticos, culturais, ideológicos e filosóficos, e não se o seu boneco consegue atirar com um rifle de cima de um avião a 800km/h.

Há um trecho de um livro de um historiador chamado Ray Raphael que diz:

"Quem controla a narrativa, controla a história. Essa é uma mensagem poderosa. Os que a ignoram permanecerão cegos para a manipulação dos outros, mas os que a aceitarem […] serão capazes de questionar o abuso de autoridade e assumir o controle do seu destino."

Sabe aquela conversa de "uma mentira contada mil vezes pode ser vista como verdade"? Pois é...

Eu sei que ninguém está reclamando do aspecto técnico, o que eu quis dizer é que na minha opinião, concepção, visão, é que do mesmo jeito que existe essa "absurdidade" no aspecto histórico, existe também, de certa forma, em outros aspectos do jogo. A questão é que as pessoas já estão acostumadas com essa "absurdidade" presente no fator gameplay(por ser ARCADE e ficção e bla bla bla), enquanto no histórico, não(mas uai, pq no caso do fator histórico não dá pra relevar pelo mesmo motivo que se releva o que acontece no gameplay?).

Entendo que a motivação(SJW e tudo mais) para a inclusão dessas coisas novas no game é pífia, mas pra mim é besteira já que se trata de um game arcade que beira ao absurdo, como eu disse antes, em outros aspectos.

""Quem controla a narrativa, controla a história. Essa é uma mensagem poderosa. Os que a ignoram permanecerão cegos para a manipulação dos outros, mas os que a aceitarem […] serão capazes de questionar o abuso de autoridade e assumir o controle do seu destino."

Sabe aquela conversa de "uma mentira contada mil vezes pode ser vista como verdade"? Pois é..."

Saquei, mas acho que isso é um pouco overreact já que se trata apenas de um mísero jogo que vai receber um sucessor em, talvez, 2020. Acredito que até deva ter uma frase no fim do trailer do jogo dizendo algo parecido com "O que foi retratado aqui é apenas ficção e bla bla bla bla".
 
Conquest virou um grande TDM. Ninguém se importa mais com flag.
Basicamente isso. Apesar de que manter flags não terem sido mais prioridade no sistema de sangramento de pontos no BF1, ainda assim é fácil ganhar as partidas só segurando a maioria delas.

No Brasil só vi CONQUEST.

Operations = zero servidores
É por que não tem como criar server de Operations. Como já disse acima, BR só entra em server de clan pois o adm cotoco baniu todo mundo melhor que ele. Se tivesse opção de alugar servidor e colocar Operations teria mais BRs jogando.

Em todos os BF que joguei, no Brasil sempre o único modo jogável é conquest.
Rush foi bom no BFBC2, BF3 e em alguns mapas do BF4. BFBC2 e BF3 mesma a maioria dos mapas tinha level design para rush. Metro e Demavand Peak eram mapas com level design totalmente voltados para rush. Tanto que no conquest parte dos mapas nem sequer eram usados. Metro só usava 2/3 do mapa e Demavand Peak mal usava metade do mapa no conquest.

Qual é a pontuação por morte no BF1?
No BF1 é 1 ponto por hit. Se você der 50 de dano ganha 50 pontos. Existem bonus de kill defensiva, HS, distancia de HS caso esteja com sniper e tudo mais. Mas basicamente é 1 ponto por hit. Então é possível ganhar apenas 1 ponto pela kill caso o cara esteja com 1 de vida. Mas geralmente como você está dentro da bandeira acaba ganhando outros bônus.
Como por exemplo aqui nesse gif:


Na parte do gameplay no trailer eu notei que o player estava ganhando 20 pontos por morte causada. Isso é uma redução? Será que o foco de pontuação estará mesmo no objetivo e em teamplay?
É o mesmo sistema de pontos do BF1. Eles estavam tudo sem vida mesmo. Até por que ele estava mata todo mundo com 1 ou 2 tiros de pistola. No máximo esta dando um bônus de 20 pontos por kill mesmo.
 

 
EVERYTHING YOU NEED TO KNOW ABOUT BFV


GENERAL


2.png




    • Premium pass/content no longer exists
    • Confirmed: no “pay-to-win”. You cannot buy progression, and the focus is “play to progress”
    • There will be microtransactions, most likely just visual customisations for players, weapons and vehicles.
    • Devs say it’s a game “inspired by WW2, not an actual depiction”
    • More vertical gameplay, with bridges, high buildings etc.
    • Faction specific vehicles. Heavy vehicles will be countered by opposing team having lighter, more maneuverable vehicles. Asymmetric gameplay.
    • Elite classes & behemoths have been removed.

LIVE SERVICE
As part of live service, we’ll be receiving regular content updates:




    • Periodic release of new maps/themes, released as “chapters” or “seasons”
    • Regular assignments or challenges, offering rewards such as dog tags, weapon skins, facepaints etc. This will be tied into Grand Operations, with modified games offering daily/weekly challenges to unlock custom content.

BFV_RevealScreenshot_01%281%29.jpg

SETTING
So the setting is World War II.




    • Dynamic weather is back. Expect the whole scene around you to change with the weather, with rain, sandstorms, fog and more.
    • The 1st Chapter we will play at launch is called “Fall of Europe”
      • Mountains of Norway
      • French countryside
      • Rotterdam
      • North Africa

GAME MODES
The classics are still around, with one big exception…




    • Conquest
    • Team Deathmatch
    • Domination
    • Conquest Assault
    • War Stories (Singleplayer)
    • Grand Operations
      A large, 45-60 min game mode spread over 4 fictional days. You won’t always get to day 4..
      • Final stand - if its a draw or close, you get into the 4th day, 1 life each, low resources, heavy weather/effects. Last man standing wins.
      • Conquest Assault - Yet more gameplay, but can easily be modified as part of live service to offer extra rewards and customisation options.
      • Breakthrough - Cap points 1 by 1 in gruesome combat
      • Airborne - Jump out of an aircraft and right into the action
    • Combined Arms
      Not seen since BF3, co-op makes a return in BFV. Play with your team to progress your soldier and player profile together. Fun!
CONTENT


tigertank.png

VEHICLES AND WEAPONS
These are the weapons seen in the trailer and other BFV content which has been released. Expect more to be announced.


Ground Vehicles




    • Tiger 1 tank
    • Churchill tanks
      • AVRE 290mm Spigot mortar
      • Churchill gun carrier
    • Tiger tank
    • Kettenkraftrad
    • Volkswagen Kübelwagen
    • Panzer IV tank
    • Opel Blitz truck
    • Sd.Kfz. 251 Sonderkraftfahrzeug 251
    • Sturmtiger
333.jpg

Aircraft




    • Messerschmitt Bf 109
    • Junkers Ju 87
    • Spitfire
    • Bristol Blenheim

444.jpg

Melee weapons




    • Cricket bat
    • Axe?
    • Katana

v1_rocket_calledin_by_squad_leader.png

Explosive weapons




    • Panzerschreck
    • Panzerfaust
    • V1 flying bomb
    • PIAT launcher
    • US M2 frag grenades
guns_get_bloody_and_dirty_during_combat_cool.png

Weapons




    • MG42
    • Thompson SMG
    • MP40 SMG
    • Sturmgewehr 44
    • Bren light machine gun
    • Lee-Enfield sniper
    • Sten SMG
    • Walther P38
    • M1 Carbine
    • Ribeyrolles 1918
    • SIG KE7 Light Machine Gun
    • Lewis gun
    • Erma EMP SMG
    • Gewehr 43
    • M1 Garand
    • Mkb 44
    • Kar 98k
    • M1911
    • Luger P08
Other




    • Flak 38 cannon
    • PAK 40 anti tank gun

GAME MECHANICS


GUNPLAY



    • No more visual recoil, you will shoot where your gun is pointed.
    • Each gun has a unique recoil pattern which can be learned.
    • Bipods are now easier to set up.
    • Bullet penetration through thin wood, sheet metal, walls. Larger calibre weapons will penetrate thicker/denser materials.
    • Grenades - You can throw back grenades, and shoot them to make them explode sooner. They do not detonate as fast as in BF1.
    • “Sweet spot” for snipers to do max damage is gone. No ideal distance.
    • Bayonet charging still exists, however bayonet takes up a gadget slot.
PLAYER MOVEMENT



    • Your character will now react with walls, and doors, putting weight into the things it collides against. You may stumble.
    • Jumping out of windows - No more breaking windows, you can jump, and then roll as you hit the ground to retain your momentum.
    • Your character will adapt depending on the environment it is moving in. Mud, tall grass, water etc. This is visual and does not affect gameplay.
    • You can dive in all directions, and shoot while in the air (with a large accuracy penalty). There is a cooldown on this ability to prevent abuse (zouzou slides ;))

PLAYER INTERACTIONS



    • Players can be knocked over and away from large explosions, as long as you’re not in the kill radius.
    • If you are dying, you can be dragged around by other players to a safer spot, where you can be revived.
    • Ragdoll animations are now serverside. What happens to your limp, dying body, is everyone’s business
    • New Melee animations with gadgets such as the garotte, cricket bat etc.
    • You will need to interact more with the world around you. Picking up ammo, med kits, healing and more will require you to press a button and will take longer.
sandbags_fortifications_and_anti_tank.png

ENVIRONMENT



    • Procedural destruction system - nothing is the same. Debris will fall after the inital damage depending on density/weight of material.
    • Explosions and how they occur affect how something is destroyed. For example debris will fly outwards if an explosion takes place inside a building. A tank shell will implode the house instead.
    • You can now tow stationary weapons such as the field gun, AA, and also resupply stations.
    • You can still roadkill.
    • Spotting. 3D spotting is gone, and the player has to rely more on scanning the environment for movement, listening for footsteps and gunshots. Callouts are still in the game however gadgets need to be used to spot effectively.
798.jpg

SQUADPLAY/INGAME FEATURES



    • It looks like 4 man squads are back, yay.
    • Squad leader able to use squad accumulated points to call in different types of support. Squad leader has a radio, calls in and marks something on the map to have it drop
      • V1 rocket or JB2 rocket (easy to break through fortifications with)
      • Med kits /ammo supply drop
      • Smoke barrage
      • Call in “hero vehicles” as a squad leader - Sturmtiger and Churchill Crocodile - 4 man tanks, only able to be used by your squad, other people cannot enter the vehicles.
    • The squad can build up the “re-enforcement meter” by..
      • Capping objectives
      • Handing out ammo
      • Killing enemies
      • Healing/reviving squad
    • Build fortifications
      Every class CAN DO THIS - Supports can do this faster + gun emplacements and resupply points + rebuild damaged fortifications
      • Toolbox instead of gas mask for support class
      • Walls
      • Sandbags
      • Foxholes
      • Barbed wire
      • Trenches
      • Tank traps
      • Rebuild destroyed buildings too
    • Buddy system, anyone in a squad can revive you, however it takes longer than a medic takes, and only gives you a little health. The rest is up to you.
    • Designated points at flags to stock up on ammo and meds etc
    • Looting dead enemies

SPAWN SYSTEM



    • You get shot.. and
      • You go into revive animation, you can look around and call for help. There is a timer.
      • No revive? you can go to a full screen POV of the squad mates “over the shoulder view”. This has a timer.
      • If all squad mates are dead, you go back to normal “birds eye view” spawn screen instead.

CUSTOMISATION AND PROGRESSION


565.jpg

COSMETIC CUSTOMISATION (SOLDIER)



    • Gender
    • Facial structure
    • Facial accessories (bandages, glasses etc)
    • Tattoos
    • Torso/legs/boots custom clothing and accessories, such as compass
    • Possibly prosthetics, deeper level of visual customisation

COSMETIC CUSTOMIZATION (WEAPONS/VEHICLES)



    • Camouflage/custom skins for both weapons and vehicles. Skins can be unlocked by playing
    • Potentially renaming vehicles
    • 5-7 parts of the gun can be customised

PROGRESSION
You will be able to unlock all types of available content just by playing the game. You can rank up your skill tree, and this allows you to unlock new features for weapons, vehicles and soldier customisations.

This is part of the Live service, with assignments, daily orders, special assignments.



WEAPON CUSTOMIZATION AFFECTING GAME PLAY



    • Suppressors
    • Bipods
    • Fore grips
    • Sights/scopes

ARCHETYPES



    • Highly specialized archetypes called exotics such as a recon paratrooper, stealthy short-range behind enemy lines person who uses a suppressed SMG and silent gadgets like pistols and garrotes comes with silent footsteps and throwing knives. You can also choose between gadgets like: grenade gun smoke, flare gun and throwing knifes.
    • Each class has its own sets of archetypes, that you’ll unlock by playing and leveling up your class. In its current state, you start with 1 archetype unlocked, and the first one after that is unlocked when you’ve reached level 4 with your specific class.
https://www.bfnations.com/bfv/



Outubro q nao chega.
:cuti:
 
LOOLLOLOLOOLOL


tzitAAE.png
Porra, ta de brinqueition with mi que isso é oficial?

Meu deus, é tipo "Então, sabe aquele pegada mais séria e apego histórico que tanto faz sucesso e contribuiu para que BF seja o que ele é hj? Então, esquece essa merda, fortnite ta fazendo sucesso e a pegada agora é essa blz?"
Aposto que se o rage não tivesse tão forte já tinham até anunciado um "modo Thanos"...

Pior que perto do trailer essa imagem ta muito ok e condizente, mas a frase...

Pô, os tempos mudaram, se a mulher quer jogar com char feminino não vejo problema, mas braço protético tosco? Regatinha na guerra? Pintura azul? Porra véi, que merda é essa?
Não têm nem como usar uma arma com um braço desses...

Enfim, é o que eu já falei antes, o meu hype ta alto pq a mecanica parece que vai ser muito boa, mas essas skins, senhor...
 
...

Rush foi bom no BFBC2, BF3 e em alguns mapas do BF4. BFBC2 e BF3 mesma a maioria dos mapas tinha level design para rush. Metro e Demavand Peak eram mapas com level design totalmente voltados para rush. Tanto que no conquest parte dos mapas nem sequer eram usados. Metro só usava 2/3 do mapa e Demavand Peak mal usava metade do mapa no conquest.

...

Demavand Peak foi um dos mapas mais sensacionais que joguei rush no BF. Começava descendo a mil por hora com um jipão até as primeiras mcons, seguia para aquele salto cinematográfico me escondendo em algum container lá embaixo nas próximas mcons, atravessava aquele túnel gigantesco e finalizava lá do outro lado do túnel com as últimas mcons...Era o clássico mapa de time de ataque e time de defesa. O design desse mapa era literalmente recompensador para quem avançava e tenso para quem ia perdendo território...


Outubro q nao chega.
:cuti:

Apesar da grande maioria de mensagens protocolodas aqui no tópico, penso diferente pois estou com uma certa ansiedade também.

Permaneço otimista e acredito que vai ser um grande jogo de FPS que, mesmo sob o pano de fundo "segunda guerra mundial como nunca vista antes", vai resgatar e muito da diversão já produzida pela série como o melhor FPS existente...
 
Ta parei, dia 9 eu volto, ou não :fovhappy:
 
Última edição:
Eu sei que ninguém está reclamando do aspecto técnico, o que eu quis dizer é que na minha opinião, concepção, visão, é que do mesmo jeito que existe essa "absurdidade" no aspecto histórico, existe também, de certa forma, em outros aspectos do jogo. A questão é que as pessoas já estão acostumadas com essa "absurdidade" presente no fator gameplay(por ser ARCADE e ficção e bla bla bla), enquanto no histórico, não(mas uai, pq no caso do fator histórico não dá pra relevar pelo mesmo motivo que se releva o que acontece no gameplay?).

Entendo que a motivação(SJW e tudo mais) para a inclusão dessas coisas novas no game é pífia, mas pra mim é besteira já que se trata de um game arcade que beira ao absurdo, como eu disse antes, em outros aspectos.

""Quem controla a narrativa, controla a história. Essa é uma mensagem poderosa. Os que a ignoram permanecerão cegos para a manipulação dos outros, mas os que a aceitarem […] serão capazes de questionar o abuso de autoridade e assumir o controle do seu destino."

Sabe aquela conversa de "uma mentira contada mil vezes pode ser vista como verdade"? Pois é..."

Saquei, mas acho que isso é um pouco overreact já que se trata apenas de um mísero jogo que vai receber um sucessor em, talvez, 2020. Acredito que até deva ter uma frase no fim do trailer do jogo dizendo algo parecido com "O que foi retratado aqui é apenas ficção e bla bla bla bla".

Rapaz... então, mas aqui que está. Nem todo mundo engole a questão do "arcadão". Exatamente por isso muita gente detesta games como BF e CoD e preferem mil vezes ARMA, SQUAD, RO, etc.

Ou seja, essa questão de 'relevar' é algo muito pessoal. Alguns relevam o "arcadão" e inclusive amam essa pegada do game, outros já abominam. Alguns relevam o fato dele não ter fidelidade histórica, outros abominam. Não é uma discussão onde existe um lado certo e errado, são apenas visões diferentes.

Sobre o "trata-se apenas de um mísero jogo"... alguns games chegam a vender na casa de 20 milhões de cópias. Acredite, a indústria do entretenimento tem tomado um rumo obscuro a passos lentos, porém estratégicos e pontuais.

________________________________________________________________________

Como eu disse... não da pra falar que o jogo será um lixo só pelo trailer. @nigo trouxe muita informação boa ai!

As que mais me chamaram atenção:


Premium pass/content no longer exists; (Já era sabido, bom demais!)
Confirmed: no “pay-to-win”. You cannot buy progression, and the focus is “play to progress”
There will be microtransactions, most likely just visual customisations for players, weapons and vehicles. (Pelo visto de fato vai rolar muita coisa bizarra em campo).
Devs say it’s a game “inspired by WW2, not an actual depiction” (Imaginei que viriam com essa conversinha de "inspirado").
More vertical gameplay, with bridges, high buildings etc. (Humm... preocupante... snipers everywhere?)
Elite classes & behemoths have been removed. (É pra glorificar de pé igreja!)

Regular assignments or challenges, offering rewards such as dog tags, weapon skins, facepaints etc. This will be tied into Grand Operations, with modified games offering daily/weekly challenges to unlock custom content. (Será algo engessado igual visto até agora ou mais dinâmico como nos jogos da ubisoft, vide FC5?)

Dynamic weather is back. Expect the whole scene around you to change with the weather, with rain, sandstorms, fog and more. (Sempre achei bacana).

Grand Operations
A large, 45-60 min game mode spread over 4 fictional days. You won’t always get to day 4.. Final stand - if its a draw or close, you get into the 4th day, 1 life each, low resources, heavy weather/effects. Last man standing wins.
Conquest Assault - Yet more gameplay, but can easily be modified as part of live service to offer extra rewards and customisation options.
Breakthrough - Cap points 1 by 1 in gruesome combat
Airborne - Jump out of an aircraft and right into the action (Impressão minha ou esse Grand Operations é um Battle Royale disfarçado?)


No more visual recoil, you will shoot where your gun is pointed. (Ótimo!)
Bullet penetration through thin wood, sheet metal, walls. Larger calibre weapons will penetrate thicker/denser materials. (Modern Warfare feelings).
Grenades - You can throw back grenades, and shoot them to make them explode sooner. They do not detonate as fast as in BF1. (Medo de perderem a eficiência).
“Sweet spot” for snipers to do max damage is gone. No ideal distance. (Até que enfim. Absurdo atirar com um rifle a queima roupa e não matar, e a X metros ser hitkill).

Players can be knocked over and away from large explosions, as long as you’re not in the kill radius. (Ideia bacana, vai ser legal ver player caindo com algumas explosões).
If you are dying, you can be dragged around by other players to a safer spot, where you can be revived. (quero ver na prática).
You will need to interact more with the world around you. Picking up ammo, med kits, healing and more will require you to press a button and will take longer. (será que o jogo será menos frenético pra ter alguns comandos mais 'demorados'?)


Procedural destruction system - nothing is the same. Debris will fall after the inital damage depending on density/weight of material.
Explosions and how they occur affect how something is destroyed. For example debris will fly outwards if an explosion takes place inside a building. A tank shell will implode the house instead. (BC2 Feelings)

Spotting. 3D spotting is gone, and the player has to rely more on scanning the environment for movement, listening for footsteps and gunshots. Callouts are still in the game however gadgets need to be used to spot effectively. (Adeus doritos!)

It looks like 4 man squads are back, yay.
Squad leader able to use squad accumulated points to call in different types of support. Squad leader has a radio, calls in and marks something on the map to have it drop. (Será algo tipo Rising Storm Vietnam?)


Build fortifications (Quero ver na prática também)
Every class CAN DO THIS - Supports can do this faster + gun emplacements and resupply points + rebuild damaged fortifications

Buddy system, anyone in a squad can revive you, however it takes longer than a medic takes, and only gives you a little health. The rest is up to you. (Acho que a galera vai passar muita raiva com squads noobs, mas vamos ver o que dá.)

Looting dead enemies (Outra referência a Battle Royale? Ou o loot se refere a simplesmente pegar a arma do cara no chão?)
 
O problema é que os fãs de FPS sempre foram muito exigentes em relação as temáticas de Primeira e Segunda Guerra Mundial.

Falou em Segunda Guerra já vem a cabeça o filme O Regaste do Soldado Ryan.

Se tivessem escolhido como tema Guerra Moderna ninguém ligaria para essas adições de skins mirabolantes, katana e mulher no front de batalha com braço biônico.
 
Para mim o melhor Battlefield foi o 3, o resto foi só arcadizando o jogo ao maximo, sei que o 3 é arcade, mas ali tava na medida certa, principalmente em bullet drop
 
Não estou entendo esse pessoal que está criticando o jogo por causa de customização. Pelas infos que o @ToniBaladePrata postou o jogo está animal demais. Meu hype está lá em cima.

Será que uma 1050Ti de 4gb vai aguentar a porrada?
 
Li por aí que vai dar para colocar skins em veiculos também, além de personalizar eles.

Vamos ver skins como no War Thunder/ World of Tanks. Tanques com skins com boca de tubarão e coisas do tipo.

E a personalização em veículos vão ser coisas como correntes, toras de madeira, sacos de areia, camuflagem com moitas , frases até a possibilidade de colocar um Teddy Bear num tanque.
 



É agenda sim, mas na verdade eles só querem vender skin para os incautos:

PS: Dev falando em " lado certo da história ". PQP, o cara se sente o Churchill do feminismo.


 
Última edição:
Li por aí que vai dar para colocar skins em veiculos também, além de personalizar eles.

Vamos ver skins como no War Thunder/ World of Tanks. Tanques com skins com boca de tubarão e coisas do tipo.

E a personalização em veículos vão ser coisas como correntes, toras de madeira, sacos de areia, camuflagem com moitas , frases até a possibilidade de colocar um Teddy Bear num tanque.
 



É agenda sim, mas na verdade eles só querem vender skin para os incautos:

PS: Dev falando em " lado certo da história ". PQP, o cara se sente o Churchill do feminismo.



Ao menos vou me lembrar dos tempos de MOHAA e as skins de sub zero e scorpion.
:bwahaha:
 
October 11th - play first trial, EA access, origin access.
Deluxe edition - October 16th
Standard edition - October 19th

Fonte
Alguém sabe dizer se quem tiver EA Access vai poder jogar o jogo desde o dia 11, ou vai ser tipo só um trial de umas 10h de gameplay? Ou até mesmo só poder jogar a campanha antes de todo mundo?
Por que senão da para fazer umas marotagens de comprar a Standard Edition + EA Access para jogar desde o dia 11.
EA Acess é R$20 e da 10% na compra de BFV. Então a Standard Edition fica R$189 e a Deluxe Edition R$252.
Meio que a mesma coisa que comprar apenas o jogo base no caso da Standard Edition, só que de quebra você ainda ganha 1 mês de EA Access. No caso do Deluxe Edition você ainda economiza uns R$8.

Vamos ver skins como no War Thunder/ World of Tanks. Tanques com skins com boca de tubarão e coisas do tipo.
Sim. Isso vai ser uma das coisas que vai salvar as customizações e vai acabar fazendo todo mundo aceitar elas. Quer apostar quanto.
Nego chora no começo, mas depois quando entrar no jogo e dropar aquela perna de pau ultra rara vai equipar na hora.
 


Mas é com exatamente essa aí que vou jogar mesmo...

Li por aí que vai dar para colocar skins em veiculos também, além de personalizar eles.

Vamos ver skins como no War Thunder/ World of Tanks. Tanques com skins com boca de tubarão e coisas do tipo.

Ué, no BF4 já dá pra fazer isso. Tem até skin vermelha.
Só não dá pra personalizar colocando tocos de madeira e etc.
 
É agenda sim, mas na verdade eles só querem vender skin para os incautos:

PS: Dev falando em " lado certo da história ". PQP, o cara se sente o Churchill do feminismo.




:john:
 
Avisa eles que soldada nao existe.
 
Para mim o melhor Battlefield foi o 3, o resto foi só arcadizando o jogo ao maximo, sei que o 3 é arcade, mas ali tava na medida certa, principalmente em bullet drop

Aguardando refazerem o V do 0 :bwahaha:
Parei no 3 :gaming:

Acredito que um pequeno grupo de pessoas que nao curtiram o trailer do V, criaram várias contas no youtube só pra negativar o video, sem razão alguma. Povo nao tem o q fazer mesmo... XD
 
Última edição:
Li por aí que vai dar para colocar skins em veiculos também, além de personalizar eles.

Vamos ver skins como no War Thunder/ World of Tanks. Tanques com skins com boca de tubarão e coisas do tipo.

E a personalização em veículos vão ser coisas como correntes, toras de madeira, sacos de areia, camuflagem com moitas , frases até a possibilidade de colocar um Teddy Bear num tanque.
 



É agenda sim, mas na verdade eles só querem vender skin para os incautos:

PS: Dev falando em " lado certo da história ". PQP, o cara se sente o Churchill do feminismo.




Pena dessa criança...
 
O melhor trailer do mês vai ser Pokémon Let's Go Pikachu/Eevee, o resto é resto.

Brincadeiras a parte, esse texto da IGN é uma merda, o cara queria o que, que ao tomar uma bala num jogo era game over new save? Um jogo arcade é diferente de um jogo tosto, fikdik.
 
Status
Não esta aberto para novas mensagens.

Users who are viewing this thread

Voltar
Topo