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    Tópico para tirar dúvidas>>>>https://forum.adrenaline.com.br/threads/obrigatoriedade-da-verificacao-em-duas-etapas-a-partir-de-24-04-2024-duvidas.712290/

    Atencionamente,

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[Multiplataforma] Battlefield 1 [ TÓPICO OFICIAL ]

Esse site é mais bugado do que a própria DICE :chan: Ontem mesmo tive que atualizar umas 10x pois não aparecia lvl 140 nem fo dendo :orly: E demora mesmo do 130 pro 140. Suei mesmo com 2xp pra conseguir:okay:

nem to reclamando rs. é bom que demore, porque se eu chegar no lvl cap e eles não subirem mais não tenho tanto incentivo pra jogar um jogo, a não ser quando a massa daqui jogue junto ,o que não vem acontecendo...

o cavalo com certeza não me importo em chegar no lvl cap, estou bem longe disso. O avião um dia eu chego... mas jogar sem ter lvl de soldado pra subir acho meio chato.
 
faz tempo que não posto meu e-penis aqui, então aqui vai :bee:
Hell ainda de best weapon, mas já aposentei ela faz tempo, depois que descobri a fedorov de mira óptica nem quis mais saber dela :melior4:

AlexCRJR.png
 
faz tempo que não posto meu e-penis aqui, então aqui vai :bee:
Hell ainda de best weapon, mas já aposentei ela faz tempo, depois que descobri a fedorov de mira óptica nem quis mais saber dela :melior4:

AlexCRJR.png

mesma coisa. ultimamente ate tenho jogado com ela quando vou de assault, pra fechar um numero redondo de kills e encostar de vez.

a minha melhor pontuação de classe está equilibrada entre assault e médico, e isso é novidade, sempre fui assault com a maior pontuação por larga diferença. curti muito ser médico nesse BF.
 
mesma coisa. ultimamente ate tenho jogado com ela quando vou de assault, pra fechar um numero redondo de kills e encostar de vez.

a minha melhor pontuação de classe está equilibrada entre assault e médico, e isso é novidade, sempre fui assault com a maior pontuação por larga diferença. curti muito ser médico nesse BF.
Aquela ultima arma de assault SM08 algo assim é bem OP a curta distância, não bate a M1918 mas da pra fazer um estrago, e tem muita bala no pente.
Agora as armas de médico sem chance, é Fedorov 4ever :banderas:
 
Última edição:
Boa tarde nobres colegas.

Comprei o Battlefield 1 faz + ou - uma semana,zerei o Modo Campanha em poucas horas de jogo,fiquei meio perdido,é sério que esse jogo só tem algumas poucas horas de Gameplay?É sério que são apenas 6 Histórias no Modo Campanha?
 
Boa tarde nobres colegas.

Comprei o Battlefield 1 faz + ou - uma semana,zerei o Modo Campanha em poucas horas de jogo,fiquei meio perdido,é sério que esse jogo só tem algumas poucas horas de Gameplay?É sério que são apenas 6 Histórias no Modo Campanha?

Campanha é quase um complemento, o jogo é 200% focado no multiplayer.
 
Boa tarde nobres colegas.

Comprei o Battlefield 1 faz + ou - uma semana,zerei o Modo Campanha em poucas horas de jogo,fiquei meio perdido,é sério que esse jogo só tem algumas poucas horas de Gameplay?É sério que são apenas 6 Histórias no Modo Campanha?
Campanha é "detalhe no processo", mas não deixa de ser muito foda apesar de curta. Vou zerar de novo no hard pra conseguir platinar :bwahaha::haha::sei:
 
Boa tarde nobres colegas.

Comprei o Battlefield 1 faz + ou - uma semana,zerei o Modo Campanha em poucas horas de jogo,fiquei meio perdido,é sério que esse jogo só tem algumas poucas horas de Gameplay?É sério que são apenas 6 Histórias no Modo Campanha?

quer um FPS de ação com mais horas de campanha ? Vai de Doom, Wolfenstein, Metro, Far Cry.
BF, COD, Titanfall são campanhas curtas , os jogos são focados no online.

Battlefront 2 não achei tão curta quanto falaram quando saiu, ainda mais que saiu um DLC de campanha free. Mas nada comparado com os jogos que citei acima.


essa campanha do BF1 até que rendeu pra mim, porque joguei no Hard (morri MUITO) ,caçando coletáveis, fazendo desafios ,etc pra pegar a platina.
 
Como que joga em server gringo? não joga né hahahhaa. Achei um oficial tomada de Tahure que eu estava com "desejo" de jogar :lol2::fag: e fui feliz. Mas levei um sacode kkk
Logo depois tive que dormir pq não sou patrão :gente:
 
Como que joga em server gringo? não joga né hahahhaa. Achei um oficial tomada de Tahure que eu estava com "desejo" de jogar :lol2::fag: e fui feliz. Mas levei um sacode kkk
Logo depois tive que dormir pq não sou patrão :gente:
Só quando me despedi fui confirmar que era server gringo que o Hugão arrumou pra nois:bua:. 226 de ping:wtf: A principio não tive problema com lag e afins, mas assistindo alguns trechos da transmissão AO VIVO muitos tiros não estavam contanto, além de várias bayonetadas que não costumo errar eu passando por cima do nego e não espetando:ahh: Tirando aquela partida na Argone disputadissima que ganhamos por puco no fim o resto pode-se dizer que foi a sequência mais "esquecível" da história do esquadrão :orly: :puto::fail:Aquela do Fortão tive até pesadelo:feelbad: Espero que a sequência do corujão tenha sido mais satisfatório pra vocês:joia: Sempre divertido jogar em party com os loco do [ORLY] :fuckyeah::gtfo::freddy: :fag:Pena que o @plplc chamou pra party eu no meio da configuração da transmissão marota tudo bugado padrão DICE demorei uns minutos quando fui entrar ele tinha saido, e deve ter ficado pistola e ficou jogando :forever::okay:
 
Ela não libera, apenas deixa você desbloquea-las com as missões de cada uma.

Sobre armas: Médico: Ferdorov, assault: Hellriegel, mas só pq é a arma mais op do jogo, ninguém gosta de hellriegueiro nem dozeiro. :isquero:
Valeu jovem, pena que nenhuma das duas ainda não liberei :haha:
 
Oi migos
Tchau migos
apagando muito fogo aí em floripa? :if:
 
Atualização nova...
@Pedro Oliveras .. level cap 150 agora!
4.627 GB no PS4

WEAPONS CRATE UPDATE NOTES

Gear up and join the fray! We’re dropping a weapons crate in Battlefield 1, filled with nine new guns and two lethal melee weapons*. Whether you’re new to the fight or an old veteran, all but two of these weapons are immediately available in your arsenal. The coveted Annihilator Trench and Sickle melee weapon will need their Weapon Assignments completed to earn the right to bring them into battle.

Brand new weapons are just one part of this update. We’re also bringing a new feature that will better communicate when a Scout is in the most optimal range while aiming down scope, along with more ranks, unlocks, and fixes to Battlefield 1. We hope you enjoy the update.

*Battlefield 1 Weapons Crate Update is a required update for all Battlefield 1 players.



NEW WEAPONS

Eleven new weapons are dropping in this update. Undoubtedly the prize of the pack is the Annihilator Trench.

The rest of the guns are new variants on weapons that previously only had one configuration. Here’s the full list of what’s included:

  • Annihilator Trench
  • Sjögren Inertial Slug
  • Ribeyrolles 1918 Optical
  • Maschinenpistole M1912/P.16 Experimental
  • M1917 Patrol Carbine
  • Type 38 Arisaka Patrol
  • Carcano M91 Patrol Carbine
  • Ross MkIII Infantry
  • M1917 Enfield Silenced
  • Welsh Blade melee weapon
  • Sickle melee weapon
sniperupdate.jpg.adapt.320w.jpg

NEW SNIPER RIFLE SWEET SPOT COMMUNICATION

Most Scout rifles have an optimal distance where they are the most effective in combat, causing 100% damage to their opponents, which is often referred to as the “sweet spot.” Battlefield 1 rifles have been operating under these rules since the launch of the game, each rifle’s sweet spot can be reviewed from a graph under “Customization” but it was never clearly communicated to the player in-game, until now.

We’ve improved how the game communicates when a Scout soldier is in the sweet spot for both the shooter and their opponents.

For the Scout soldier:

  • When active (default is off), scopes will contain depth of field in the target area.
  • Anything outside the shooter's sweet spot will appear out of focus (i.e. blurry).
  • Anything inside the shooter's sweet spot will be in focus (i.e. clear).
  • Holding breath will expand the focus range and allow shooter to see everything in their field of view more clearly.
  • Depth of field is applied to the following sniper packages: Marksman, Patrol, and Sniper.
  • The Gewehr M.95 Marksman and Carcano M91 Patrol Carbine will have depth of field applied even though they do not have a sweet spot.
For the Opponent:

  • Opponents inside a sniper's sweet spot will see a rainbow lens flare.
  • Marksman and Patrol scopes now have scope glints. Considering that these scopes provide sufficient magnifying power for ranged engagements, adding glints provides Scout opponents a better chance to survive the encounter.
  • The Gewehr M.95 Marksman and Carcano M91 Patrol Carbine will use standard glint across all ranges due to their lack of a sweet spot.
  • Iron sights and lens sights will not have scope glints. Their magnifying power is low enough that players should be able to identify potential shooters without the assistance of glint.


bf1xp4-caporetto-action-nologoweb.jpg.adapt.320w.jpg

Other improvements included in the release:

PERFORMANCE

  • Fixed an occasional crash when players were equipping a pistol in one of the War Stories.
  • Improved framerate spikes when deploying in Passchendaele.
MAPS & GAME MODES

  • Reduced undergrowth flicker in River Somme and Caporetto.
  • Fixed an improperly configured forward tank spawn on Amiens in Conquest. There should now be two tanks consistently for both teams, one of which can utilize forward spawning.
  • Operation Devil’s Anvil maximum rating is now set to 18.
  • Operation Oil of Empires maximum rating is now set to 36.
SPECTATOR

  • For PC spectators, the mouse cursor will now hide automatically after being inactive for a small amount of time, if it is not over a clickable object. Moving the mouse will cause the cursor to reappear.
  • Improved weapon streaming so switching between players in 3rd person will no longer cause the spectated soldier to appear empty handed for the first few seconds.
USER INTERFACE/USER EXPERIENCE

  • Fixed an issue where Operations occasionally appeared locked to Premium Pass Owners.
  • Fixed an issue where the Airship L30 Behemoth would display incorrect faction insignia.
  • Fixed player name alignment on dog tags when playing with the Arabic language setting.
  • Added a heat and cooldown meter for the Flamethrower in the HUD.
WEAPONS & VEHICLES

  • Increased the damage of stationary AA guns in the single player War Stories, improving the chances for players to earn the “Airborne Cannons” codex entry.
  • Fixed an issue where Tank Hunter Attack Plane shells would detonate when hitting the pilot of a plane, causing the shell to do extra damage. Shells will now pass through the pilot if they hit another part of the plane first.
  • Aligned SMG 08/18 muzzle flashes for left/right recoil muzzles.
  • Lengthened the reload time of HE Cluster Bombs on the Ilya Muromets and distributed them more evenly in the payload.
  • Fixed an issue where the hatches of the C-Class Airship would sometimes fail to animate properly when a player rapidly switched positions in the vehicle.
  • Fixed an issue where vehicle drivers would occasionally say “Sorry” when requesting repairs. Such situations require no apologies.
PLAYER JOURNEY/UNLOCKS

  • Added new Weapon Assignments for the Annihilator Trench and Sickle melee weapon.
  • 10 new Soldier ranks.
  • Added new Service Stars for the new weapons.
  • Fixed an issue where players could skip earning class rank dog tags when levelling up more than 1 rank at a time. Players who experienced this issue will receive their missing dog tags the next time they level up.

Teve modificação no sweet spot de algumas armas, mas ficou zoado no Ctrl + c / Ctrl + V..segue link caso queiram ver..
https://www.battlefield.com/news/update-notes/weapons-crate-update

DcldX0ZX0AAeuH1.jpg:large
 
Última edição:
Que delicia jogar em server sulamericano com rotação supimpa e conexão serelepe :mr: O chicote estralhou em um dos vários servidores do BOPE :gtfo::fuckyeah: @hugohaa jogou uma com o tio ontem a tarde AO VIVO:coolface::fag:
 
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WEAPONS CRATE UPDATE NOTES

Gear up and join the fray! We’re dropping a weapons crate in Battlefield 1, filled with nine new guns and two lethal melee weapons*. Whether you’re new to the fight or an old veteran, all but two of these weapons are immediately available in your arsenal. The coveted Annihilator Trench and Sickle melee weapon will need their Weapon Assignments completed to earn the right to bring them into battle.

Brand new weapons are just one part of this update. We’re also bringing a new feature that will better communicate when a Scout is in the most optimal range while aiming down scope, along with more ranks, unlocks, and fixes to Battlefield 1. We hope you enjoy the update.

*Battlefield 1 Weapons Crate Update is a required update for all Battlefield 1 players.



NEW WEAPONS

Eleven new weapons are dropping in this update. Undoubtedly the prize of the pack is the Annihilator Trench.

The rest of the guns are new variants on weapons that previously only had one configuration. Here’s the full list of what’s included:

  • Annihilator Trench
  • Sjögren Inertial Slug
  • Ribeyrolles 1918 Optical
  • Maschinenpistole M1912/P.16 Experimental
  • M1917 Patrol Carbine
  • Type 38 Arisaka Patrol
  • Carcano M91 Patrol Carbine
  • Ross MkIII Infantry
  • M1917 Enfield Silenced
  • Welsh Blade melee weapon
  • Sickle melee weapon
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NEW SNIPER RIFLE SWEET SPOT COMMUNICATION

Most Scout rifles have an optimal distance where they are the most effective in combat, causing 100% damage to their opponents, which is often referred to as the “sweet spot.” Battlefield 1 rifles have been operating under these rules since the launch of the game, each rifle’s sweet spot can be reviewed from a graph under “Customization” but it was never clearly communicated to the player in-game, until now.

We’ve improved how the game communicates when a Scout soldier is in the sweet spot for both the shooter and their opponents.

For the Scout soldier:

  • When active (default is off), scopes will contain depth of field in the target area.
  • Anything outside the shooter's sweet spot will appear out of focus (i.e. blurry).
  • Anything inside the shooter's sweet spot will be in focus (i.e. clear).
  • Holding breath will expand the focus range and allow shooter to see everything in their field of view more clearly.
  • Depth of field is applied to the following sniper packages: Marksman, Patrol, and Sniper.
  • The Gewehr M.95 Marksman and Carcano M91 Patrol Carbine will have depth of field applied even though they do not have a sweet spot.
For the Opponent:

  • Opponents inside a sniper's sweet spot will see a rainbow lens flare.
  • Marksman and Patrol scopes now have scope glints. Considering that these scopes provide sufficient magnifying power for ranged engagements, adding glints provides Scout opponents a better chance to survive the encounter.
  • The Gewehr M.95 Marksman and Carcano M91 Patrol Carbine will use standard glint across all ranges due to their lack of a sweet spot.
  • Iron sights and lens sights will not have scope glints. Their magnifying power is low enough that players should be able to identify potential shooters without the assistance of glint.


bf1xp4-caporetto-action-nologoweb.jpg.adapt.320w.jpg

Other improvements included in the release:

PERFORMANCE

  • Fixed an occasional crash when players were equipping a pistol in one of the War Stories.
  • Improved framerate spikes when deploying in Passchendaele.
MAPS & GAME MODES

  • Reduced undergrowth flicker in River Somme and Caporetto.
  • Fixed an improperly configured forward tank spawn on Amiens in Conquest. There should now be two tanks consistently for both teams, one of which can utilize forward spawning.
  • Operation Devil’s Anvil maximum rating is now set to 18.
  • Operation Oil of Empires maximum rating is now set to 36.
SPECTATOR

  • For PC spectators, the mouse cursor will now hide automatically after being inactive for a small amount of time, if it is not over a clickable object. Moving the mouse will cause the cursor to reappear.
  • Improved weapon streaming so switching between players in 3rd person will no longer cause the spectated soldier to appear empty handed for the first few seconds.
USER INTERFACE/USER EXPERIENCE

  • Fixed an issue where Operations occasionally appeared locked to Premium Pass Owners.
  • Fixed an issue where the Airship L30 Behemoth would display incorrect faction insignia.
  • Fixed player name alignment on dog tags when playing with the Arabic language setting.
  • Added a heat and cooldown meter for the Flamethrower in the HUD.
WEAPONS & VEHICLES

  • Increased the damage of stationary AA guns in the single player War Stories, improving the chances for players to earn the “Airborne Cannons” codex entry.
  • Fixed an issue where Tank Hunter Attack Plane shells would detonate when hitting the pilot of a plane, causing the shell to do extra damage. Shells will now pass through the pilot if they hit another part of the plane first.
  • Aligned SMG 08/18 muzzle flashes for left/right recoil muzzles.
  • Lengthened the reload time of HE Cluster Bombs on the Ilya Muromets and distributed them more evenly in the payload.
  • Fixed an issue where the hatches of the C-Class Airship would sometimes fail to animate properly when a player rapidly switched positions in the vehicle.
  • Fixed an issue where vehicle drivers would occasionally say “Sorry” when requesting repairs. Such situations require no apologies.
PLAYER JOURNEY/UNLOCKS

  • Added new Weapon Assignments for the Annihilator Trench and Sickle melee weapon.
  • 10 new Soldier ranks.
  • Added new Service Stars for the new weapons.
  • Fixed an issue where players could skip earning class rank dog tags when levelling up more than 1 rank at a time. Players who experienced this issue will receive their missing dog tags the next time they level up.

Teve modificação no sweet spot de algumas armas, mas ficou zoado no Ctrl + c / Ctrl + V..segue link caso queiram ver..
https://www.battlefield.com/news/update-notes/weapons-crate-update

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* 10 new Soldier ranks.

Seria aquela level do soldado que ia até 50? :hmm::hmm2:
 
Medo de baixar essa atualização e não estar mais rodando liso como ontem :medo: Padrão DICE né?:true:Até o BF4 joguei ontem e não teve um lag ou travada sequer:banderas: :fuckyeah:
 
Estão cogitando a possibilidade de um novo mapa.
Nessa atualização nova, tem umas skins para armas com a inscrição "Arras 1917" no cabo.

The Battle of Arras (also known as the Second Battle of Arras) was a British offensive on the Western Front during World War I. From 9 April to 16 May 1917, British troops attacked German defences near the French city of Arras on the Western Front.​

 
Estão cogitando a possibilidade de um novo mapa.
Nessa atualização nova, tem umas skins para armas com a inscrição "Arras 1917" no cabo.

The Battle of Arras (also known as the Second Battle of Arras) was a British offensive on the Western Front during World War I. From 9 April to 16 May 1917, British troops attacked German defences near the French city of Arras on the Western Front.​


Torcendo pra ser no naipe do mapa da comunidade do BF4 :allgoods: Baita mapa locão tipo Vietnam mas quase ninguém jogava :feelbad:
 
Que delicia jogar em server sulamericano com rotação supimpa e conexão serelepe :mr: O chicote estralhou em um dos vários servidores do BOPE :gtfo::fuckyeah: @hugohaa jogou uma com o tio ontem a tarde AO VIVO:coolface::fag:
 



* 10 new Soldier ranks.

Seria aquela level do soldado que ia até 50? :hmm::hmm2:

Deus tá vendo o sr correr e não ressar os parça caido, viu? :fail:


-------------

Será que o corujão ressa de vez agora?

será?

SERÁ??????


:orly:
 

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