Queria jogar com uma criança montada em um cachorro, pois vi umas fotos aqui e tinhas umas crianças e uns dogs na segunda guerra.
Por questões de segurança, a partir de 22/04/2024 os usuários só conseguirão logar no fórum se estiverem com a "Verificação em duas etapas" habilitada em seu perfil.
Para habilitar a "Verificação em duas etapas" entre em sua conta e "Click" em seu nick name na parte superior da página, aparecerá opções de gestão de sua conta, entre em "Senha e segurança", a primeira opção será para habilitar a "Verificação em duas etapas".
Clicando alí vai pedir a sua senha de acesso ao fórum, e depois vai para as opções de verificação, que serão as seguintes:
***Código de verificação via aplicativo*** >>>Isso permite que você gere um código de verificação usando um aplicativo em seu telefone.
***Email de confirmação*** >>>Isso enviará um código por e-mail para verificar seu login.
***Códigos alternativos*** >>>Esses códigos podem ser usados para fazer login se você não tiver acesso a outros métodos de verificação.
Existe as 3 opções acima, e para continuar acessando o fórum a partir de 22/04/2024 você deverá habilitar uma das 03 opções.
Tópico para tirar dúvidas>>>>https://forum.adrenaline.com.br/threads/obrigatoriedade-da-verificacao-em-duas-etapas-a-partir-de-24-04-2024-duvidas.712290/
Atencionamente,
Administração do Fórum Adrenaline
Você esta misturando as coisas. Tudo que você citou ai diz respeito a JOGABILIDADE, ou seja, envolve apenas questões técnicas do jogo! Ninguém nas últimas 42 páginas questionou nada a respeito disso. Ninguém quer um game de simulação.
Já a questão de fidelidade histórica é uma conversa totalmente distinta! Aqui você trata elementos políticos, culturais, ideológicos e filosóficos, e não se o seu boneco consegue atirar com um rifle de cima de um avião a 800km/h.
Há um trecho de um livro de um historiador chamado Ray Raphael que diz:
"Quem controla a narrativa, controla a história. Essa é uma mensagem poderosa. Os que a ignoram permanecerão cegos para a manipulação dos outros, mas os que a aceitarem […] serão capazes de questionar o abuso de autoridade e assumir o controle do seu destino."
Sabe aquela conversa de "uma mentira contada mil vezes pode ser vista como verdade"? Pois é...
Basicamente isso. Apesar de que manter flags não terem sido mais prioridade no sistema de sangramento de pontos no BF1, ainda assim é fácil ganhar as partidas só segurando a maioria delas.Conquest virou um grande TDM. Ninguém se importa mais com flag.
É por que não tem como criar server de Operations. Como já disse acima, BR só entra em server de clan pois o adm cotoco baniu todo mundo melhor que ele. Se tivesse opção de alugar servidor e colocar Operations teria mais BRs jogando.No Brasil só vi CONQUEST.
Operations = zero servidores
Rush foi bom no BFBC2, BF3 e em alguns mapas do BF4. BFBC2 e BF3 mesma a maioria dos mapas tinha level design para rush. Metro e Demavand Peak eram mapas com level design totalmente voltados para rush. Tanto que no conquest parte dos mapas nem sequer eram usados. Metro só usava 2/3 do mapa e Demavand Peak mal usava metade do mapa no conquest.Em todos os BF que joguei, no Brasil sempre o único modo jogável é conquest.
No BF1 é 1 ponto por hit. Se você der 50 de dano ganha 50 pontos. Existem bonus de kill defensiva, HS, distancia de HS caso esteja com sniper e tudo mais. Mas basicamente é 1 ponto por hit. Então é possível ganhar apenas 1 ponto pela kill caso o cara esteja com 1 de vida. Mas geralmente como você está dentro da bandeira acaba ganhando outros bônus.Qual é a pontuação por morte no BF1?
É o mesmo sistema de pontos do BF1. Eles estavam tudo sem vida mesmo. Até por que ele estava mata todo mundo com 1 ou 2 tiros de pistola. No máximo esta dando um bônus de 20 pontos por kill mesmo.Na parte do gameplay no trailer eu notei que o player estava ganhando 20 pontos por morte causada. Isso é uma redução? Será que o foco de pontuação estará mesmo no objetivo e em teamplay?
EVERYTHING YOU NEED TO KNOW ABOUT BFV
GENERAL
- Premium pass/content no longer exists
- Confirmed: no “pay-to-win”. You cannot buy progression, and the focus is “play to progress”
- There will be microtransactions, most likely just visual customisations for players, weapons and vehicles.
- Devs say it’s a game “inspired by WW2, not an actual depiction”
- More vertical gameplay, with bridges, high buildings etc.
- Faction specific vehicles. Heavy vehicles will be countered by opposing team having lighter, more maneuverable vehicles. Asymmetric gameplay.
- Elite classes & behemoths have been removed.
LIVE SERVICE
As part of live service, we’ll be receiving regular content updates:
- Periodic release of new maps/themes, released as “chapters” or “seasons”
- Regular assignments or challenges, offering rewards such as dog tags, weapon skins, facepaints etc. This will be tied into Grand Operations, with modified games offering daily/weekly challenges to unlock custom content.
SETTING
So the setting is World War II.
- Dynamic weather is back. Expect the whole scene around you to change with the weather, with rain, sandstorms, fog and more.
- The 1st Chapter we will play at launch is called “Fall of Europe”
- Mountains of Norway
- French countryside
- Rotterdam
- North Africa
GAME MODES
The classics are still around, with one big exception…
CONTENT
- Conquest
- Team Deathmatch
- Domination
- Conquest Assault
- War Stories (Singleplayer)
- Grand Operations
A large, 45-60 min game mode spread over 4 fictional days. You won’t always get to day 4..
- Final stand - if its a draw or close, you get into the 4th day, 1 life each, low resources, heavy weather/effects. Last man standing wins.
- Conquest Assault - Yet more gameplay, but can easily be modified as part of live service to offer extra rewards and customisation options.
- Breakthrough - Cap points 1 by 1 in gruesome combat
- Airborne - Jump out of an aircraft and right into the action
- Combined Arms
Not seen since BF3, co-op makes a return in BFV. Play with your team to progress your soldier and player profile together. Fun!
VEHICLES AND WEAPONS
These are the weapons seen in the trailer and other BFV content which has been released. Expect more to be announced.
Ground Vehicles
- Tiger 1 tank
- Churchill tanks
- AVRE 290mm Spigot mortar
- Churchill gun carrier
- Tiger tank
- Kettenkraftrad
- Volkswagen Kübelwagen
- Panzer IV tank
- Opel Blitz truck
- Sd.Kfz. 251 Sonderkraftfahrzeug 251
- Sturmtiger
Aircraft
- Messerschmitt Bf 109
- Junkers Ju 87
- Spitfire
- Bristol Blenheim
Melee weapons
- Cricket bat
- Axe?
- Katana
Explosive weapons
- Panzerschreck
- Panzerfaust
- V1 flying bomb
- PIAT launcher
- US M2 frag grenades
Weapons
Other
- MG42
- Thompson SMG
- MP40 SMG
- Sturmgewehr 44
- Bren light machine gun
- Lee-Enfield sniper
- Sten SMG
- Walther P38
- M1 Carbine
- Ribeyrolles 1918
- SIG KE7 Light Machine Gun
- Lewis gun
- Erma EMP SMG
- Gewehr 43
- M1 Garand
- Mkb 44
- Kar 98k
- M1911
- Luger P08
- Flak 38 cannon
- PAK 40 anti tank gun
GAME MECHANICS
GUNPLAY
PLAYER MOVEMENT
- No more visual recoil, you will shoot where your gun is pointed.
- Each gun has a unique recoil pattern which can be learned.
- Bipods are now easier to set up.
- Bullet penetration through thin wood, sheet metal, walls. Larger calibre weapons will penetrate thicker/denser materials.
- Grenades - You can throw back grenades, and shoot them to make them explode sooner. They do not detonate as fast as in BF1.
- “Sweet spot” for snipers to do max damage is gone. No ideal distance.
- Bayonet charging still exists, however bayonet takes up a gadget slot.
- Your character will now react with walls, and doors, putting weight into the things it collides against. You may stumble.
- Jumping out of windows - No more breaking windows, you can jump, and then roll as you hit the ground to retain your momentum.
- Your character will adapt depending on the environment it is moving in. Mud, tall grass, water etc. This is visual and does not affect gameplay.
- You can dive in all directions, and shoot while in the air (with a large accuracy penalty). There is a cooldown on this ability to prevent abuse (zouzou slides )
PLAYER INTERACTIONS
- Players can be knocked over and away from large explosions, as long as you’re not in the kill radius.
- If you are dying, you can be dragged around by other players to a safer spot, where you can be revived.
- Ragdoll animations are now serverside. What happens to your limp, dying body, is everyone’s business
- New Melee animations with gadgets such as the garotte, cricket bat etc.
- You will need to interact more with the world around you. Picking up ammo, med kits, healing and more will require you to press a button and will take longer.
ENVIRONMENT
- Procedural destruction system - nothing is the same. Debris will fall after the inital damage depending on density/weight of material.
- Explosions and how they occur affect how something is destroyed. For example debris will fly outwards if an explosion takes place inside a building. A tank shell will implode the house instead.
- You can now tow stationary weapons such as the field gun, AA, and also resupply stations.
- You can still roadkill.
- Spotting. 3D spotting is gone, and the player has to rely more on scanning the environment for movement, listening for footsteps and gunshots. Callouts are still in the game however gadgets need to be used to spot effectively.
SQUADPLAY/INGAME FEATURES
- It looks like 4 man squads are back, yay.
- Squad leader able to use squad accumulated points to call in different types of support. Squad leader has a radio, calls in and marks something on the map to have it drop
- V1 rocket or JB2 rocket (easy to break through fortifications with)
- Med kits /ammo supply drop
- Smoke barrage
- Call in “hero vehicles” as a squad leader - Sturmtiger and Churchill Crocodile - 4 man tanks, only able to be used by your squad, other people cannot enter the vehicles.
- The squad can build up the “re-enforcement meter” by..
- Capping objectives
- Handing out ammo
- Killing enemies
- Healing/reviving squad
- Build fortifications
Every class CAN DO THIS - Supports can do this faster + gun emplacements and resupply points + rebuild damaged fortifications
- Toolbox instead of gas mask for support class
- Walls
- Sandbags
- Foxholes
- Barbed wire
- Trenches
- Tank traps
- Rebuild destroyed buildings too
- Buddy system, anyone in a squad can revive you, however it takes longer than a medic takes, and only gives you a little health. The rest is up to you.
- Designated points at flags to stock up on ammo and meds etc
- Looting dead enemies
SPAWN SYSTEM
- You get shot.. and
- You go into revive animation, you can look around and call for help. There is a timer.
- No revive? you can go to a full screen POV of the squad mates “over the shoulder view”. This has a timer.
- If all squad mates are dead, you go back to normal “birds eye view” spawn screen instead.
CUSTOMISATION AND PROGRESSION
COSMETIC CUSTOMISATION (SOLDIER)
- Gender
- Facial structure
- Facial accessories (bandages, glasses etc)
- Tattoos
- Torso/legs/boots custom clothing and accessories, such as compass
- Possibly prosthetics, deeper level of visual customisation
COSMETIC CUSTOMIZATION (WEAPONS/VEHICLES)
- Camouflage/custom skins for both weapons and vehicles. Skins can be unlocked by playing
- Potentially renaming vehicles
- 5-7 parts of the gun can be customised
PROGRESSION
You will be able to unlock all types of available content just by playing the game. You can rank up your skill tree, and this allows you to unlock new features for weapons, vehicles and soldier customisations.
This is part of the Live service, with assignments, daily orders, special assignments.
WEAPON CUSTOMIZATION AFFECTING GAME PLAY
- Suppressors
- Bipods
- Fore grips
- Sights/scopes
ARCHETYPES
https://www.bfnations.com/bfv/
- Highly specialized archetypes called exotics such as a recon paratrooper, stealthy short-range behind enemy lines person who uses a suppressed SMG and silent gadgets like pistols and garrotes comes with silent footsteps and throwing knives. You can also choose between gadgets like: grenade gun smoke, flare gun and throwing knifes.
- Each class has its own sets of archetypes, that you’ll unlock by playing and leveling up your class. In its current state, you start with 1 archetype unlocked, and the first one after that is unlocked when you’ve reached level 4 with your specific class.
Porra, ta de brinqueition with mi que isso é oficial?LOOLLOLOLOOLOL
...
Rush foi bom no BFBC2, BF3 e em alguns mapas do BF4. BFBC2 e BF3 mesma a maioria dos mapas tinha level design para rush. Metro e Demavand Peak eram mapas com level design totalmente voltados para rush. Tanto que no conquest parte dos mapas nem sequer eram usados. Metro só usava 2/3 do mapa e Demavand Peak mal usava metade do mapa no conquest.
...
Outubro q nao chega.
Eu sei que ninguém está reclamando do aspecto técnico, o que eu quis dizer é que na minha opinião, concepção, visão, é que do mesmo jeito que existe essa "absurdidade" no aspecto histórico, existe também, de certa forma, em outros aspectos do jogo. A questão é que as pessoas já estão acostumadas com essa "absurdidade" presente no fator gameplay(por ser ARCADE e ficção e bla bla bla), enquanto no histórico, não(mas uai, pq no caso do fator histórico não dá pra relevar pelo mesmo motivo que se releva o que acontece no gameplay?).
Entendo que a motivação(SJW e tudo mais) para a inclusão dessas coisas novas no game é pífia, mas pra mim é besteira já que se trata de um game arcade que beira ao absurdo, como eu disse antes, em outros aspectos.
""Quem controla a narrativa, controla a história. Essa é uma mensagem poderosa. Os que a ignoram permanecerão cegos para a manipulação dos outros, mas os que a aceitarem […] serão capazes de questionar o abuso de autoridade e assumir o controle do seu destino."
Sabe aquela conversa de "uma mentira contada mil vezes pode ser vista como verdade"? Pois é..."
Saquei, mas acho que isso é um pouco overreact já que se trata apenas de um mísero jogo que vai receber um sucessor em, talvez, 2020. Acredito que até deva ter uma frase no fim do trailer do jogo dizendo algo parecido com "O que foi retratado aqui é apenas ficção e bla bla bla bla".
Li por aí que vai dar para colocar skins em veiculos também, além de personalizar eles.
Vamos ver skins como no War Thunder/ World of Tanks. Tanques com skins com boca de tubarão e coisas do tipo.
E a personalização em veículos vão ser coisas como correntes, toras de madeira, sacos de areia, camuflagem com moitas , frases até a possibilidade de colocar um Teddy Bear num tanque.
É agenda sim, mas na verdade eles só querem vender skin para os incautos:
PS: Dev falando em " lado certo da história ". PQP, o cara se sente o Churchill do feminismo.
Alguém sabe dizer se quem tiver EA Access vai poder jogar o jogo desde o dia 11, ou vai ser tipo só um trial de umas 10h de gameplay? Ou até mesmo só poder jogar a campanha antes de todo mundo?October 11th - play first trial, EA access, origin access.
Deluxe edition - October 16th
Standard edition - October 19th
Fonte
Sim. Isso vai ser uma das coisas que vai salvar as customizações e vai acabar fazendo todo mundo aceitar elas. Quer apostar quanto.Vamos ver skins como no War Thunder/ World of Tanks. Tanques com skins com boca de tubarão e coisas do tipo.
Li por aí que vai dar para colocar skins em veiculos também, além de personalizar eles.
Vamos ver skins como no War Thunder/ World of Tanks. Tanques com skins com boca de tubarão e coisas do tipo.
É agenda sim, mas na verdade eles só querem vender skin para os incautos:
PS: Dev falando em " lado certo da história ". PQP, o cara se sente o Churchill do feminismo.
Ainda bem que você é minoria e só dá pra sentir pena comprando um novo battlefront 2http://br.ign.com/m/battlefield-v/6...siveis-que-voce-pode-fazer-em-battlefield-e-u
Bom texto da IGN.
O resto é choro. Vem ni mim outubro.
Ps. Outubro Rosa
http://br.ign.com/m/battlefield-v/6...siveis-que-voce-pode-fazer-em-battlefield-e-u
Bom texto da IGN.
O resto é choro. Vem ni mim outubro.
Ps. Outubro Rosa
Para mim o melhor Battlefield foi o 3, o resto foi só arcadizando o jogo ao maximo, sei que o 3 é arcade, mas ali tava na medida certa, principalmente em bullet drop
Ainda bem que você é minoria e só dá pra sentir pena comprando um novo battlefront 2
Li por aí que vai dar para colocar skins em veiculos também, além de personalizar eles.
Vamos ver skins como no War Thunder/ World of Tanks. Tanques com skins com boca de tubarão e coisas do tipo.
E a personalização em veículos vão ser coisas como correntes, toras de madeira, sacos de areia, camuflagem com moitas , frases até a possibilidade de colocar um Teddy Bear num tanque.
É agenda sim, mas na verdade eles só querem vender skin para os incautos:
PS: Dev falando em " lado certo da história ". PQP, o cara se sente o Churchill do feminismo.