[PREVIEW] Crysis Remastered

BlazeBrok

Pentium MMX Inside!
Minha classificação fica assim
Crysis 1
Crysis WH
Crysis 3
Crysis 2

Crysis 2 é uma pilha fumegante de estrume.

Minha lista é igual a sua, mas colocaria desse jeito

Crysis 1
Crysis WH
.
.
Crysis 3
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Crysis 2

FEAR82

New Member
Crysis 2 é uma pilha fumegante de estrume.

Minha lista é igual a sua, mas colocaria desse jeito

Crysis 1
Crysis WH
.
.
Crysis 3
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Crysis 2
kkkk tmj!

e esse update para o "novo" Crysis? melhorou alguma coisa?

BlazeBrok

Pentium MMX Inside!

e esse update para o "novo" Crysis? melhorou alguma coisa?

Esse remaster eu nem joguei.
Próximo ao lançamento vi que tinham removido muito da interatividade do jogo (quebrar arvores em qualquer lugar por ex.) e broxei.

Teteusxml

New Member
Eu gostava muito do primeiro Crysis, eu acho que pelo contrário, ele foi um BOM jogo ofuscado pela sua tecnologia

Tem que se apreciar a liberdade que o jogo dava na sua tomada de decisões, além da física que influenciava no gameplay. A IA poderia ser um pouquinho melhorzinha.

Jogar um Crysis com RT e bem otimizado é um sonho pra mim

V_2.0

New Member
Saiu atualização adicionando DLSS no jogo.

General

• DLSS by Nvidia has now been added to Crysis Remastered.
  • Improvements made to the tutorial descriptions in all languages. Many placeholders and incorrect prompts have been corrected.

Bug fixes
  • Fixed an issue that caused the rocket tutorial prompt to not be correctly displayed in Traditional Chinese.
  • Fixed an issue that caused the camera shake to be too intense while using the mounted MG with armor mode enabled.
  • Fixed an issue that prevented the alien AI from exploding which prevented mission progress on Exodus, Fleet and Paradise Lost.
  • Fixed an issue that resulted in Armor mode being active at the beginning of a mission.
  • Fixed the missing audio tied to the SCAR in the intro cutscene on Ascension.
  • Fixed a CRYENGINE crash that could occur on Exodus - Sphere.
  • Fixed the translations of the Classic Nanosuit mode control tutorial in all languages (previously only shown in English).
  • Fixed an issue that caused the controller tutorial prompts to display mouse and keyboard instead throughout the game.
  • Fixed a crash that could occur on Reckoning - Fleet.
  • Fixed an issue that resulted in the FPS counter showing the incorrect information.
  • Fixed several bugs that caused the incorrect information to be displayed in the tutorial prompts for the controller.
  • Fixed several tutorial descriptions that would appear in the wrong languages when using the Traditional Chinese language settings.
  • Fixed a missing tutorial prompt from the VTOL rockets in the Traditional Chinese language on Ascension.
  • Fixed a placeholder from the "fire minigun" tutorial prompt on Ascension when using mouse & keyboard.
  • Fixed an issue that resulted in the English translations appearing for the Classic Nanosuit controls tutorial when using other languages.
  • Fixed some Italian localisation issues (removed placeholders and added correct text).
  • Fixed an issue that caused placeholders to appear in the HUD when the Japanese language was selected.
  • Fixed an issue that occurred when trying to ADS on any mounted machine gun while using a controller. Previously this would incorrectly activate the cloak instead of aiming down sights.
  • Fixed an issue with the animations for some CEPH scouts.
  • Fixed several placeholders that appear in the Classic Nanosuit menu.
  • Fixed some shadows that would disappear depending on the camera angle on Contact - Island.
  • Fixed some disappearing prompts from the Classic Nanosuit wheel.
Known issues:
  • Some distant textures can appear to be blurred textures when DLSS is switched enabled.
  • In some cases, you may encounter motion blur issues on some systems. Deactivating motion blur will resolve this matter.
  • The windows for civilian trucks may have yellow windows when Raytracing is set to “Very High” or “Can it Run Crysis”.
  • Anti-Aliasing is disabled with DLSS by design. However, the menu will still show that it is set to active when DLSS is enabled.

V_2.0

New Member
Alguém sabe quando vai ser vendido no Steam?
Se for 1 ano de exclusividade, em junho deve sair na Steam, mas o jogo está em promoção por 28 conto hj. E dá para jogar sem a Epic Store aberta.

VinyX

Active Member
Verdade que esse remaster não tem física ?

cucobr

PC Master Race
V_2.0

New Member
Verdade que esse remaster não tem física ?
Física de destruição? Tem sim. Dá para destruir casas, arvores, cercas assim como o original.

V_2.0

New Member
Parece que melhorou muito o jogo nessa última atualização, eu peguei na Epic Store por 28 conto e gostei do que vi nessa versão 2.1, está muito mais bonito que o original, as cores e iluminação realmente foram muito melhoradas, texturas tb. E aqui estou pegando acima de 60FPS (meu monitor é 75hz com G-sync) tranquilo com as dicas desse vídeo do DF.

VinyX

Active Member
Só pela nostalgia já vela, vou comprar hahaha!

Elder_Dinho

Miner

Usuários que está vendo este tópico