[TÓPICO OFICIAL] Euro Truck Simulator 2

Consegui resolver o meu problema. Como não tinha visto nada relacionado a ele, tive que atirar pra todo lado. :haha: Uso o Windows 7 e, quando instalei o SP1, os problemas acabaram.
 
France Sneak Peek

Bonjour truckers,

We are on the verge of releasing open betas for a new update of both ETS2 and ATS, but we still need to iron out a few details and go through another internal testing pass or two to make sure that there are no profile-breaking issues.

So instead of talking Open Beta already, let us show you a little bit of new France that we are working on for Euro Truck Simulator 2. These are a bit raw screenshots where you still can see some placeholder models, a sort of a peek behind the shoulder of a map designer as he still keeps working on his area. Our goal with the new map DLC is to improve the feel of authenticity once again compared to any of our previous work.









 
vai ganhar meu dinheiro se esse dlc tiver um pedaço de le mans :isso:
 
uso muito retarder, principalmente em mapas tipo EAA e RBR, mas no valina nunca utilizei como so tem trechos retos e decidas muito curtas vc só precisa usar freio motor + freio, nem esvazia o balão
 
Open Beta 1.23 is out - Steam Workshop, rims

We are happy to announce that open beta of Update 1.23 for Euro Truck Simulator 2 is now available on Steam.

We are bringing a lot of changes in the core game; you will find a condensed change-log at the bottom of this blog post. Let us introduce the major additions with more detail:

Steam Workshop


Steam Workshop is a hub which allows simple distribution of game modifications created by community. Thanks to Steam Workshop, you can download and install mods effortlessly from a safe and trusted place.

Here's a short how-to on downloading and activating mods from Steam Workshop:
  • Launch the game, go to the "Mod Manager" screen, and click on the "Steam Workshop" button in the top part of the window.The Steam in-game browser will appear and you will see the game's Steam workshop page.
  • Go to "Items", select a mod which is interesting for you, and click on the green subscribe [+] button. Steam will automatically download the mod. When it is ready, you willsee the mod in Mod Manager.
  • Double click on the mod to activate it and thenclick on the "Confirm Changes" button in the bottom part of Mod Manager.
  • Load your profile and try your mod. (note: pay attention to mod loading priority to avoid mod incompatibilities)
SCS Workshop Uploader app

scs_workshop_uploader_banner.jpg


Modding our games through Steam Workshop will require use of a dedicated tool for mod makers; a new dedicated Steam application - SCS Workshop Uploader. You can grab it from your Steam library under Tools category.

We have also prepared a Wiki with full SCS Steam Workshop Uploader documentation and modding tutorials[modding.scssoft.com] where you can find guidance how to use our tools for mod creation.

Please note that at the moment we do not include support for map mods in the Uploader, this will come later but it requires more work on sanitization of all the data making up the map.

Please note that SCS Workshop Uploader will become available later today.

Ultimate Wheel Customization



As previewed in one of our previous announcements, we have expanded wheel customization options to match real-world customization flexibility. Wheels now consist of a tyre, a disk, nuts, a hub and a hub cover, and you can choose and tune each of them separately. We have recreated the old wheels in the game from these building blocks, but you can mix and match them freely now to get many more combinations. We have also tweaked the materials to bring you alu-disks which are the most regular type of disks used.

More Features and Improvements

Here's is log of additional fixes and improvements that went into this update:

MAIN FEATURES
  • Steam Workshop
  • New Rims
UI
  • Traffic offense can be disabled (option)
  • Navigation path (red line) can be disabled (option)
  • Option to keep Route Advisor hidden while getting new notifications
  • Autopark feature can be disabled (option)
  • Speeding highlight on Route Advisor
VEHICLES
  • Smart cruise control can use activated engine brake when no retarder is present
  • Advanced shifting simulation
  • Real shifter layouts (Scania, Volvo, ZF). To activate them you need to use new profile or remove your custom H-Shifter layouts
  • Improved truck stability during retarder usage
OTHER
  • AI improvements
  • Traffic offense costs scaled by player level

You can find the beta in the public_beta branch on Steam. (Steam client -> LIBRARY -> right click on Euro Truck Simulator 2 -> Properties -> Betas tab -> public_beta - 1.23 public beta). No password is required.

Report any bugs, as usually, on our forum.[forum.scssoft.com]
 
vo testar agora, quase 1 gb de patch, deve ter mudado bastante

------------

edit: ja deu crash aqui no primeiro trabalho rápido :sefu:
 
Última edição:
vo testar agora, quase 1 gb de patch, deve ter mudado bastante

------------

edit: ja deu crash aqui no primeiro trabalho rápido :sefu:
passa tudo pro workshop, se possível. Aliás, é fácil?
 
passa tudo pro workshop, se possível. Aliás, é fácil?

ainda não sei como funciona o workshop, no futuro aprenderei

eu voltei pro 1.22 por enquanto, to sem saco pra atualizar mod, o meu funciona mas os de tráfego não

tenho 480 carros na IA , preciso de coragem pra ver oq ta pegando, como uso promods tbm vou deixar pra mais tarde
 
VZJNijH.jpg

gvVSiVQ.jpg

tô apaixonado heuaheuah!!!!!!!!!
 
Boa tarde Pessoal. Alguém sabe como me dizer como faço para deixar meu caminhão sempre com o mesmo trailer (carreta) independente da carga que eu pegar no jogo, pois, criei uma skin para um trailer com nome da minha companhia e queria usar ele sempre.
 
VZJNijH.jpg

gvVSiVQ.jpg

tô apaixonado heuaheuah!!!!!!!!!

kkkkkkkkkkk quase cai da cadeira pensado que saiu o double kkk

Boa tarde Pessoal. Alguém sabe como me dizer como faço para deixar meu caminhão sempre com o mesmo trailer (carreta) independente da carga que eu pegar no jogo, pois, criei uma skin para um trailer com nome da minha companhia e queria usar ele sempre.

n tem como, SCS deveria colocar um MODO que vc pode ter uma carreta bau com logo da sua empresa, quem sabe no futuro
 
Meh, tinha q ser rodotrem:melior3:
 
saiu sim.
agora pode cair da cadeira :awesome:
3UKKhha.jpg

só colocar no open beta e gg
Devil BDF Tandem Truck Pack



Uahahahrhrhrhahahhaahahha MAIS ou MENOS Mais ou menos!
esse mod ja existia faz uns 2 anos

Eu queria oficial da SCS Bi-trem / Rodo Trem com dolly OFICIAL, isso ai eh gambiarra heuheueheuehu!
quero oficial para jogar no MP, mods n são bem vindos por la kkk
 
Galera quando faço transporte de cargas que foram aceitas pela WEB o caminhao fica com limitador de velocida ligado automatico, nao passa de 90km. Tem como tirar isso? Pq as entregas q faço pelo jogo normal nao tem essa limitaçao.
 
Galera quando faço transporte de cargas que foram aceitas pela WEB o caminhao fica com limitador de velocida ligado automatico, nao passa de 90km. Tem como tirar isso? Pq as entregas q faço pelo jogo normal nao tem essa limitaçao.

os tais contratos somente com limitador e ta certo pois seria muito facil pra esses moleques com truck de 10 mil cv, entregar uma carga de 2 mil km em 2 minutos e zoar ranking e conquistas
 
Entendi, po nem sabia q tinha rank, nem q caminha chegava a tudo isso.. Obrigado pela respota..
 
para os entusiastas


Muito bom! O ETS 2 poderia ter um sistema de freio melhor, é muito roubado. Já ajustei o pedal do g27 pra freiar no final do curso mas mesmo assim, é exagerado.
 
fizeram mod pro ETS com os caminhões do ATS :mr:
tem lugares que NÃO DÁ pra manobrar facilmente, fiquei brigando um tempinho com o peterbilt :sefu: muito show, suponho que seja exatamente o mesmo caminhão do ATS, visto que todos os detalhes integram (muito agradável o alarme da ré) e o ronco dos brutos.
 
trucks americanos no ETS2? se loko cachoeira
nunca usei trucks U.S.A na europa pq imagina entrar na trameri?
ou aquelas acessos a rodovia RIDICULAS de pequeno.
ou nas pedreiras e refinarias da scandinavia, eh impossível.

ainda mais agora que estou jogando rakeado pelo ETSFS, e WoT, DMG em carga precisa estar em 0%

existem prefabs muito toscas no ETS2 que deveriam mudar, tipo tem entradas de rodovias com angulo de 90º "ISSO NON EXISTE"
existem pontes com saídas em rodovias que de 2 faixas simplesmente mudam para 1 faixa "ISSO NON EXISTE"

A qualidade do áudio dos games da SCS eh bem ruizinha isso todo mundo ja sabe, mas Pássaros cantando a meia noite eh PEGAR pesado "ISSO NON EXISTE"
n existe som ambiente DIA/NOITE.

sempre apoiei a SCS, por ser uma desenvolvedora pequena, mas agora eles ja são bem grandinho ja somaram mais de milhões de copias vendidas.
já tá na hora de melhorar o nível dos games.

na DLC França n quero ver esses prefabs ridículos em rodovias!!!
faz favor SCS
 
Pessoal apos concluir o upgrade do armazem e comprar novos caminhoes, vou focar no upgrade do meu caminhao. Como nao sou dos maiores conhecedores sobre caminhoes. Sobre os eixos, qual comprar e para quais tipos de carga.

Jj6mgRw.jpg


VLW
 
Tollbooth Realism Update

Good Day!!

Players of TruckersMP, we have heard your pleas: "We want more realism". Well, we are happy to announce in effort to increase realism in the mod we will be adding the latest features to our beloved mod. Upon the next patch, no longer will the tollbooths accept in-game currency. In order to simulate real life trucking, we are enabling the requirement of payment to get through tollbooths! Isn't that great?! The tollbooths will take what we are calling "Trollbooth Currency". This currency will be available to purchase through your account page via subscription as seen in the sneak-peek shot below. We have enabled many different payment options, so do not worry.


D0IeQQa.png

Truckers MP

:vish::vish::vish:




 
Última edição:
Pra q serve isso?
 

Users who are viewing this thread

Voltar
Topo