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    Existe as 3 opções acima, e para continuar acessando o fórum a partir de 22/04/2024 você deverá habilitar uma das 03 opções.

    Tópico para tirar dúvidas>>>>https://forum.adrenaline.com.br/threads/obrigatoriedade-da-verificacao-em-duas-etapas-a-partir-de-24-04-2024-duvidas.712290/

    Atencionamente,

    Administração do Fórum Adrenaline

[XONE] Forza Horizon 4 - [TÓPICO OFICIAL]

Esse Forza Horizion tem alguma integração com o Spotify tipo o Drive Club do PS4 que podemos jogar a lista pessoal de musicas e ir curtindo a corrida com as musicas selecionadas?? se for melhor ainda, mas adoro as musicas eletrônicas do Forza Horizon. Até que a Microsoft poderia patrocinar um evento real desse estilo, quem sabe!

Eu deixo o Spotify em segundo plano tocando , desativo a rádio do FH4 e diminuo o som do jogo.

Quase comprei essa dlc sem mesmo ter completado o jogo base , jogo lindo e perfeito.
Vou dar um adianto e compro em breve
 
Impressionante como não me canso de jogar os Forzas. Tanto FM quanto FH são excelentes e devo ter umas 2.000 horas em todos eles.
Acabei a primeira expansão e gostei bastante, apesar de achar as duas do FH3 melhores.
Agora ficar fazendo os eventos e esperar a segunda expansão.
blza

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Impressionante como não me canso de jogar os Forzas. Tanto FM quanto FH são excelentes e devo ter umas 2.000 horas em todos eles.
Acabei a primeira expansão e gostei bastante, apesar de achar as duas do FH3 melhores.
Agora ficar fazendo os eventos e esperar a segunda expansão.
blza

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To longe do seu nível, hehe... mas tbm não me canso de jogar. Esses evento semanais + estações, mantem o jogo sempre interessante.

kKDeuTy.jpg
 
Vendo essa galera aí com um bocado de horas e eu com 14h hahahah

Mas add aí GT: kaduvsilva

Vou adicionado a galera
 
Impressionante como não me canso de jogar os Forzas. Tanto FM quanto FH são excelentes e devo ter umas 2.000 horas em todos eles.
Acabei a primeira expansão e gostei bastante, apesar de achar as duas do FH3 melhores.
Agora ficar fazendo os eventos e esperar a segunda expansão.
blza

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horizon é o substituto do TDU2 ..rs ... joguei muito Test drive unlimited 2 no pc.... epoca boa... agora no console o H4 domina aqui. The crew 2 me arrependi de comprar porque nem jogo mais.
segue minha stats. Loadme vicio rs...

ps: acabo ficando mais no "free roam" (rolé livre) do que fazendo os eventos sazionais
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Boa noite pessoal,

peguei o f4h, e me deparei com um probleminha, tem mesmo um 'lag' , 'delay' ao virar o volante, no caso controle do xbox one x?

To achando isso muito ruim, demora ali uns milissegundos para virar , principalmente qdo se vira pouco, parece ter um deadzone muito grande , e nao achei onde posso configurar isso...
 
Boa noite pessoal,

peguei o f4h, e me deparei com um probleminha, tem mesmo um 'lag' , 'delay' ao virar o volante, no caso controle do xbox one x?

To achando isso muito ruim, demora ali uns milissegundos para virar , principalmente qdo se vira pouco, parece ter um deadzone muito grande , e nao achei onde posso configurar isso...

Tem sim
 

Melhorou bem a resposta, mas ainda tem um delay no momento que ativo o analogico e virar o volante no jogo, se eu viro tudo pra qlq lado, ele demora uns 1 ms ou 2 ms pra atualizar na tela, muito estranho isso, to acostumando com jogos de corrida no pc como asseto corsa, nfs, project cars2 , e no ps3 os gran turismo e nenhum deles tem esse delay ...

obrigado...

Edit...

A unica forma que conseguir reduzir esse input lag e mesmo assim nao desapareceu todo, mas melhorou bastante foi jogar no modo desempenho ao invez de qualidade....
 
Última edição:
Melhorou bem a resposta, mas ainda tem um delay no momento que ativo o analogico e virar o volante no jogo, se eu viro tudo pra qlq lado, ele demora uns 1 ms ou 2 ms pra atualizar na tela, muito estranho isso, to acostumando com jogos de corrida no pc como asseto corsa, nfs, project cars2 , e no ps3 os gran turismo e nenhum deles tem esse delay ...

obrigado...

Edit...

A unica forma que conseguir reduzir esse input lag e mesmo assim nao desapareceu todo, mas melhorou bastante foi jogar no modo desempenho ao invez de qualidade....

Estranho...

Sua TV está no modo jogo?

Porque só percebo isso quando a TV tá em modo padrão de imagem/dinamico/cinema e etc...

Se não for no modo jogo o imputlag é cabuloso
 
Forza Horizon 4 recebe o modo 'Free-For-All Adventure' na próxima semana

O Forza Horizon 4 foi lançado há alguns meses e os jogadores estão amando a experiência de corridas no mundo aberto. O jogo apresenta recursos visuais aprimorados e um mundo compartilhado para uma experiência ainda mais focada na comunidade. O feedback do usuário parece ser ótimo, e o título também conquistou muitos elogios da crítica. O jogo atualmente está em 92 no Metacritic com mais de oitenta análises.

Recentemente, a Playground Games - agora propriedade da Microsoft - lançou a expansão Fortune Island. Embora não exista outro grande conteúdo saindo por mais alguns meses, há atualizações menores entre eles. Hoje, o desenvolvedor detalhou as alterações que acompanham a atualização de 15 de janeiro de 2019. A maior adição será o modo aventura "Free-For-All". As notas do patch afirmam o seguinte.

Esta atualização adiciona uma nova maneira de jogar o Online Adventure, onde os jogadores competem individualmente. Disponível nos modos Ranked e Unranked, este novo modo de jogo pode ser encontrado na guia Aventura on-line, substituindo o "Anything Goes".

É ótimo ver que o jogo está recebendo um agressivo suporte pós-lançamento mesmo meses depois. Espero que isso continue no futuro, ou pelo menos até os lançamentos da segunda expansão. Nós nos perguntamos o que isso será. Vamos torcer para que seja tão emocionante quanto o Hot Wheels do Forza Horizon 3!

A atualização de 15 de janeiro também inclui muitas outras correções que você pode ler aqui. No entanto, Free-For-All Adventure é a adição mais significativa, especialmente porque Anything Goes está sendo retirado.

https://www.windowscentral.com/forza-horizon-4-gets-free-all-adventure-mode-next-week
 
Estranho...

Sua TV está no modo jogo?

Porque só percebo isso quando a TV tá em modo padrão de imagem/dinamico/cinema e etc...

Se não for no modo jogo o imputlag é cabuloso

Ta em modo jogo sim, muito estranho ne...

Mas vou continuar fazendo outros testes aqui ... mas ja ficou muuuito melhor nesse modo performance...
 
Alguns Evos pra competir com os Imprezas...
 
Eles até tentaram avisar mas ninguem pescou...
(primeira letra de cada tweet)
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FH4 Release Notes: January 15th, 2019

We're constantly working to improve the experience in Forza Horizon 4. Below you will find a summary of items fixed or improved upon in this Content Update.

Version Number
PC: 1.239.620.2

Xbox: 1.239.622.0

New Features
Free-For-All Adventure

This update adds a brand-new way to play Online Adventure, where players compete individually. Available in both Ranked and Unranked modes, this new game mode can be found in the Online Adventure tab, replacing “Anything Goes”.

Cross Platform fixes
  • Added Racing Series, Creator and Title filters to Event Blueprint searching.
  • Added the ability to view all the eligible cars for a Trial or Seasonal Championship.
  • Resolved issue where Drivatar names could be duplicated in events.
  • Fixed issue where a certain tune on the Forza Edition Caterham would cause graphical issues.
  • Fixed a bug where changing units to metric caused issues with the route length indicator during route creation.
  • Fixed an issue where turning off rewind in difficulty menu would prevent users from being able to rewind during route creation.
  • Fixed an issue where disabling car lights would not also disable the reverse lights.
  • Fixed an issue where flipped or snapped elements on an imported livery would unflip if ungrouped.
  • Fixed visual issues caused by Santa outfit and Reindeer nose.
  • Prevented damage being applied to player car when restarting British Racing Green: Chapter 10.
  • Improved visibility of Street Race event finish lines.
  • Fixed issue where downloading your own design via Creative Hub or the curated designs menu would not allow you to edit it.
  • Fixed an issue where leaving and rejoining a convoy during a #Forzathon Live event would allow users to collide with each other when they shouldn’t.
  • Fixed an issue where passing through a Danger Sign twice in quick succession would cause all other PR stunts to stop working.
  • Fixed an issue where Drivatars could win a co-op Seasonal Championship, despite scoring fewer points.
  • Fixed an issue where the Speed Trap near the train bridge could be exploited.
  • Fixed an issue where invalid performance ranges could be displayed on event flyers.
  • Fixed an issue where player prestige level would not be shown in pre-race leaderboards in Online Adventure.
  • Improvements to stutters.
  • Various stability improvements.
  • The 'Carlton' and 'Floss' avatar emotes are no longer available.
PC Fixes
  • No PC specific fixes.
Xbox Fixes
  • No Xbox specific fixes.
Wheel Fixes
  • Fixed issue where Average Slip Damper was not working on wheels that required inverse FFB.
  • Fixed issue where center spring in FFB would remain on while in the air.
  • Fixed issue where spring effect would trigger when driving through water, even if set to OFF
  • Improved rumble and FFB feedback on wheels.
  • Fixed an issue with the UI for the Thrustmaster T150, where buttons were displaying incorrectly.
  • Fixed issue where controller mappings for a second device were not being saved.
  • Fixed an issue with the Thrustmaster TS WX Racer competition mod, where setting the steering Axis Deadzone Outside to below 50 made it impossible to drive the car.

https://support.forzamotorsport.net...015450953-FH4-Release-Notes-January-15th-2019
 
FH4 Release Notes: February 4th, 2019

We're constantly working to improve the experience in Forza Horizon 4. Below you will find a summary of items fixed or improved upon in this Content Update.

Version Numbers
PC: 1.243.585.2

Xbox: 1.243.585.0

Storage Increase
  • The number of cars you can store in your Garage has increased to 750
  • The number of Designs you can store has increased to 500
  • The number of Vinyl Groups you can store has increased to 500
  • The number of Tuning Setups you can store has increased to 500
  • The number of photos you can store has increased to 150
Multiplayer Community Championships
  • Seasonal Championships featuring community-made routes can now be played in Co-Op and PvP.

https://support.forzamotorsport.net...016988393-FH4-Release-Notes-February-4th-2019
 
Como faço pra a manobra "exibido"? só falta isso pra fechar o desafio da semana... valeu
 
Valeu velho!

To no trampo agora, ja me adianta plz, sabe se dá no modo livre com os carros dos npcs ou tem que ser nas corridas? só pra já me adiantar
Só mas corridas, é melhor tentá-la na dificuldade mais baixa.
Use um carro bom de largada, em média os AWD (4x4).
 
Forza Horizon 4 | Series 6

Series 6 is here! Along with another cycle of season changes and events coming into the game, Series 6 is bringing brand new content in the form of new racing events, new Car Pass vehicles to enjoy, and more. Here’s an overview of the Series 6 highlights:

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New Horizon Story: Skill Streak

A new Horizon Story series is here! Available at level 60, the Skill Streak story series can be found close to the Stone Circle. Event creator Jaimin needs your help finding the answer to questions that can only be answered at the Horizon Festival. You know, questions like, “Just how fast can you drive an EB110 while NOT hitting anything?” or “How much can one hoon in a railyard?” Find out in this multi-chapter event featuring some of the hottest, hoon-ready cars in Forza Horizon 4.

Seasonal Playground Games

If you love to compete in Playground Game events, we’ve now added a new Seasonal Playground Games feature with Series 6. Previously, players could only access Playground Games events via Online Adventure or while in a Horizon Life convoy. The new Seasonal Playground Games lets players simply drive up to the events and sign up; players will be matched across the community and then can jump in and play. There’s new rewards to earn as well, including the Volkswagen Global Rallycross, the Hot Wheels Boneshaker, the Lotus 2-Eleven, and a Super Wheelspin.

Seasonal Street Races

Street Scene joins the Seasonal event rotation with Street Race Seasonal Championships, offering great rewards, including Ken Block gear!

Series 6 Car Pass

Series 6 features the final set of cars coming to the Forza Horizon 4 Car Pass and it’s a great list of vehicles. There are eccentric additions like the positively boat-like 1959 Cadillac Eldorado Biarritz Convertible, as well as community requested favorites such as the 1994 Honda Prelude Si and the 1994 Nissan Fairlady Z Version S Twin Turbo. Players can also look forward to the return of TVR in the form of the hotly anticipated TVR Griffith.

Alongside the new Car Pass cars, we’re adding new reward cars like the 2001 TVR Tuscan S and two Quartz Regalia models, including the new-to-Forza Regalia Type D. These two Final Fantasy XV vehicles will both be available to earn as gameplay rewards starting after the Summer season change on February 14.

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FH4 Release Notes: February 12th, 2019

We're constantly working to improve the experience in Forza Horizon 4. Below you will find a summary of items fixed or improved upon in this Content Update.

Version Numbers
PC: 1.253.923.2

Xbox: 1.253.923.0

NEW FEATURES
SKILL STREAK

This update adds a new Horizon Story to the game, available at level 60, close to the Stone Circle. Jaimin needs to help with difficult problems like “What is the best SUV?” and “Just how fast can you drive an EB110 while NOT hitting anything?” and the question that has vexed the greatest thinkers throughout the ages “Just how much can you hoon in a railyard?”

SEASONAL PLAYGROUND GAMES

Compete in the all-new Seasonal Playground games to unlock the Global Rallycross VW, the Hotwheels Boneshaker, the Lotus 2-Eleven and a Super Wheelspin.

SEASONAL STREET RACES

Street Scene joins the Seasonal event rotation with Street Race Seasonal Championships, offering great rewards, including Ken Block loot!

CROSS-PLATFORM FIXES
  • Various stability improvements
  • Fixed an issue where players were unable to access set up manager during from the pre-race menu of a solo event
  • Players in solo Horizon Stories can now see their score in the post-race flow
  • Fixed an issue where the British Racing Green UI would show the wrong targets for multiple chapters
  • Fixed an issue where the World’s Fastest Rentals UI would show the wrong targets for multiple chapters
  • Fixed an issue where the LaRacer @ Horizon UI would show the wrong targets for multiple chapters
  • Fixed an issue in Chapter 10 of Isha’s Taxis where convoy members were kicked back to freeroam after phase 1
  • Improved UI in all Horizon Stories, so now next available star target score is visible
  • Added functionality to view Horizon Story leader boards from the chapter select screen
  • Fixed an issue with a specific tune on the Horizon Edition Caterham that would cause graphical corruption of the vehicle
  • Improved AI behavior during custom routes
  • Fixed an issue where audio SFX would hang during gameplay
  • Fixed an issue where the tram in Edinburgh would appear to shake whilst moving
  • Fixed an issue where players were forced into using a super wheelspin upon leveling up if one was available
  • Fixed an issue where audio could be delayed when travelling to Fortune Island
  • Improved server migration times to help maintain fuller game servers
  • Fixed an issue where selecting a custom route from the creative hub via Rivals caused a hard lock
  • Fixed an issue where severely damaging the Hillman Imp would cause framerate issues
WHEEL FIXES
  • Improved FFB by reducing the jolts coming from big load spikes when driving off road
PC FIXES
  • Fixed an issue where there was no music during the initial drive on Fortune Island

https://support.forzamotorsport.net...17713494-FH4-Release-Notes-February-12th-2019
 
Boa noite,
Alguem sabe como consigo voltar as estações do ano no Forza Horizon 4???????
Fui mudar de carro e acabei pulando o outono e o inverno!!!!!!!!!!!!!!!!

Por favor....
 

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