• Prezados usuários,

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    Para habilitar a "Verificação em duas etapas" entre em sua conta e "Click" em seu nick name na parte superior da página, aparecerá opções de gestão de sua conta, entre em "Senha e segurança", a primeira opção será para habilitar a "Verificação em duas etapas".

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    ***Códigos alternativos*** >>>Esses códigos podem ser usados para fazer login se você não tiver acesso a outros métodos de verificação.

    Existe as 3 opções acima, e para continuar acessando o fórum a partir de 22/04/2024 você deverá habilitar uma das 03 opções.

    Tópico para tirar dúvidas>>>>https://forum.adrenaline.com.br/threads/obrigatoriedade-da-verificacao-em-duas-etapas-a-partir-de-24-04-2024-duvidas.712290/

    Atencionamente,

    Administração do Fórum Adrenaline

[TÓPICO OFICIAL] Hell Let Loose

Já configurei os gráficos de tudo que é jeito e o fps nao sobe. O uso da GPU fica em 70% no máximo. Alguém tem alguma dica pra melhorar?
Aqui uso apenas o -dx12

Mas com o ultimo update grande alguns mapas ficaram com desempenho terrível outros estão perfeitos
E ao que parece a culpa é da nova vegetação
Carentan - simplesmente horrível
Sainte-Marie-du-Mont - Excelente

Em regra o uso de GPU e CPU sempre ficam baixos
Otimizações devem vir no updt 10 junto dos Russos

No mais, olha se isso ajuda

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Greyhound Cup​

[501 vs 1AD]​




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EVENTO EM ST MÉRE EGLISE



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Screen aleatórias
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Última edição:
Aqui uso apenas o -dx12

Mas com o ultimo update grande alguns mapas ficaram com desempenho terrível outros estão perfeitos
E ao que parece a culpa é da nova vegetação
Carentan - simplesmente horrível
Sainte-Marie-du-Mont - Excelente

Em regra o uso de GPU e CPU sempre ficam baixos
Otimizações devem vir no updt 10 junto dos Russos

No mais, olha se isso ajuda

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Greyhound Cup​

[501 vs 1AD]​




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EVENTO EM ST MÉRE EGLISE



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Screen aleatórias
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Obrigado, Vou tentar e ver se melhora!
 
Aqui uso apenas o -dx12

Mas com o ultimo update grande alguns mapas ficaram com desempenho terrível outros estão perfeitos
E ao que parece a culpa é da nova vegetação
Carentan - simplesmente horrível
Sainte-Marie-du-Mont - Excelente

Em regra o uso de GPU e CPU sempre ficam baixos
Otimizações devem vir no updt 10 junto dos Russos

No mais, olha se isso ajuda
Caramba isso ai dá muito trabalho... Desinstalar windows, driver de vga...
Única coisa que fiz fio desabilitar o modo jogo... hoje a noite vou fazer o teste pra ver
 
Developer Briefing #125 - The Soviet T-34!

Hey everyone,

Welcome to Dev Brief #125!

This week we're excited to officially reveal the Soviet T-34 medium tank. Alongside that we've got a small update on how the armor reworking is coming along too!

We've got plenty of information and screenshots for you today, so let's get stuck in...


The Soviet T-34

The T-34 was the primary medium tank design fielded by the Soviet Union in World War 2. Tracing its design lineage from the BT series of fast light tanks, the T-34 added additional armor and a larger gun to form a balanced and effective tank design.

The T-34 utilized the Christie type of suspension, which in conjunction with its wide tracks afforded the tank good off-road performance on the muddy roads of the rasputitsa season. Additional fuel tanks were mounted externally, extending the operating range of the T-34 significantly and often allowing it to drive directly into battle.

One of the most distinct characteristics of the T-34 was its usage of steeply sloped armor plates on the front, side, and rear. This gave it excellent protection given its weight and speed, and contributed significantly to its legendary reputation. The T-34 was equipped with a 76 millimetre gun, which was more than adequate for the targets it was facing at its introduction.

The type was not without its shortcomings, however. The bulky suspension and sloped armor limited space inside the tank, causing no shortage of discomfort for crews. The transmission was difficult to operate, sometimes needing to be hammered between gears.

The turret was barely enough for two men to squeeze in with the 76 millimetre gun, and thus the commander of the tank also had to fire the main gun. Optics were generally poor, and visibility out of the tank was much worse than the German equivalents of the time.

Overall, the T-34 was a well-armed, well-armored, manoeuvrable vehicle which performed valiantly as the mainstay of Soviet armor. Though suffering from a number of ergonomic issues for the crew, these tanks were solid vehicles able to be built in vast quantities by Soviet industry.

In-Game


As we redesign the vanilla vehicle roster, the T-34 will function as the staple medium tank for the Soviet forces - alongside the soon-to-be-introduced Panzer 4 and 75 mm gun M3 / M4 Sherman tank variant.

Player’s will need to learn to use the distinct armor angles of the T-34 to best effect in their positioning and orientation of the tank.

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Armor Rework


The second and bulkier half of the armor rework is currently underway, with all tank handling performance being addressed, as well as an entire re-write of the angle and collision detection system of the heavy weaponry within the game. We’re also currently testing different interior components to give greater variation in the ways vehicles can be dealt with - beyond just a simple “catastrophic kill”. We’re very excited to show more of this in the near future.












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Mas com o ultimo update grande alguns mapas ficaram com desempenho terrível outros estão perfeitos
Ainda pior do que estava? Como é possível?

Essa empresa perdeu completamente o senso de prioridades. Já deveriam estar trabalhando há meses em otimização. No reddit tem dezenas de relatos de problemas de performance, e isso de usuários usando hardware de ponta. Daqui a pouco o dev inventa de implementar tropas das camapanhas das Afrika Korps pra fugir do vespeiro que é arrumar as bases.

Depois quando o jogo tem uma debandada em massa os caras ficam chorando as pitangas.
 
Ainda pior do que estava? Como é possível?

Essa empresa perdeu completamente o senso de prioridades. Já deveriam estar trabalhando há meses em otimização. No reddit tem dezenas de relatos de problemas de performance, e isso de usuários usando hardware de ponta. Daqui a pouco o dev inventa de implementar tropas das camapanhas das Afrika Korps pra fugir do vespeiro que é arrumar as bases.

Depois quando o jogo tem uma debandada em massa os caras ficam chorando as pitangas.
Concordo. Algumas pessoas não conseguem mais jogar de tão ruim o desempenho ficou.
 
Otimização pra mim é fator principal. Testei o game na free weekend. Eu gostei, mas com o desempenho cagado não deu coragem de comprar.
 
Ainda pior do que estava? Como é possível?

Essa empresa perdeu completamente o senso de prioridades. Já deveriam estar trabalhando há meses em otimização. No reddit tem dezenas de relatos de problemas de performance, e isso de usuários usando hardware de ponta. Daqui a pouco o dev inventa de implementar tropas das camapanhas das Afrika Korps pra fugir do vespeiro que é arrumar as bases.

Depois quando o jogo tem uma debandada em massa os caras ficam chorando as pitangas.
Não sei se pior que antes
Mas para muita gente que não reclamava do desempenho, passou a reclamar
Para mim, alguns mapas ficaram piores e outros melhores
Mas uma coisa q piorou e muito para mim foram os filtros TAA do jogo

Já falei aqui antes e vou repetir esse jogo deve ficar 100% apenas depois do lançamento (basta olhar Insurgency Sandstorm, só ficou realmente bom depois de um bom tempo e outros jogos tb, Squad, Post Scriptum.....foram com processos parecidos)
Sobre desempenho eu falo isso desde o Update 0.6 (junho do ano passado), vai demorar....
Tenho amigos que antes rodavam o jogo, mas hj não rodam mais (falei disso na pag 15 aqui)

No próximo update eles estão concentrados em:
-Conteúdo novo (russos + mapa)
-Armadura dos Tanques
-Otimizações

Do meu ponto de vista são 3 questões FUNDAMENTAIS
Mas já falaram de muito conteúdo que deve vir para o jogo: britânicos, franceses, japoneses e novos mapas (tantos orientais como ocidentais)

O que eu acho
(estava conversando sobre isso ontem com alguns amigos no Discord)
Otimizações, duvido, não vão vir agora
Armadura de tanques vai demorar muito para ficar boa
Conteúdo novo, quanto mais, melhor
TAA tem que ser corrigido URGENTEMENTE
Som, tem que ser melhorado URGENTEMENTE
BUGs, novos bugs vão surgir

Tenho MUITOS jogos BETA e as evoluções são BEM parecidas
Sobre a comunidade abandonar, alguns clãs diminuíram a base ativa de players, Teamdixx foi um deles, mas no geral a base de players do Hell cresce.
 
Fui ler as postagens do dev no fórum da Steam. Em TODAS, praticamente, há dezenas de usuários reclamando de performance. O problema é generalizado ao ponto de eu me perguntar se algumas pessoas não tem a percepção de fluidez pra jogos. Tem gente com hardware excelente sofrendo com quedas brutas de performance.

 
Última edição:
Fui ler as postagens do dev no fórum da Steam. Em TODAS, praticamente, há dezenas de usuários reclamando de performance. O problema é generalizado ao ponto de eu me perguntar se algumas pessoas não tem a percepção de fluidez pra jogos. Tem gente com hardware excelente sofrendo com quedas brutas de performance.

Não sei se leu meu post
mas duvido que enquanto esse jogo esteja em BETA tenha saltos significativos de desempenho.

Minha stream de ontem com FPS na tela jogando desde o melhor mapa ao pior mapa
Carentan considero o pior de todos, se der o play já vai começar nele
 
Mano jogo em acesso antecipado/BETA/Alpha nao tem essa de ficar otimizando

Os caras estao criando, adicionando e melhorando um monte de coisa ao mesmo tempo, nao tem como fazer isso e ir lapidando desempenho.

Para se vai la gasta tempo otimizando, quando e no outro dia, um novo efeito, grafico, geometria e alterada e o trampo de otimizaçao vai pro lixo.

Eu digo nunca vi um jogo q melhorou tanto os cenarios lançados anteriormente quanto esse. Nego q ficar 6 meses sem jogar o game, quando volta quase nao reconhece os cenarios antigos de tanta atualização q receberam, aconteceu isso comigo ja umas duas vezes. Parei uns meses quando voltei, super mudança, e para melhor e claro.

E de novas funcionalidades q mexe com o codigo do jogo e tals e nos efeitos principalmente.

Infelizmente a otimização pode ate afastar alguns players, mas isso so e possivel la no final do BETA quando jogo ja ta lançado, e olha la.

Tem muito jogo grande ai, de desenvolvedora bilhonaria, q foi lançado e veio receber otimizaçao mais de ano depois... nem vo ficar falando nome pa nao gerar conflito... rsrsrsrsrs
 
Mano jogo em acesso antecipado/BETA/Alpha nao tem essa de ficar otimizando

Os caras estao criando, adicionando e melhorando um monte de coisa ao mesmo tempo, nao tem como fazer isso e ir lapidando desempenho.

Para se vai la gasta tempo otimizando, quando e no outro dia, um novo efeito, grafico, geometria e alterada e o trampo de otimizaçao vai pro lixo.

Eu digo nunca vi um jogo q melhorou tanto os cenarios lançados anteriormente quanto esse. Nego q ficar 6 meses sem jogar o game, quando volta quase nao reconhece os cenarios antigos de tanta atualização q receberam, aconteceu isso comigo ja umas duas vezes. Parei uns meses quando voltei, super mudança, e para melhor e claro.

E de novas funcionalidades q mexe com o codigo do jogo e tals e nos efeitos principalmente.

Infelizmente a otimização pode ate afastar alguns players, mas isso so e possivel la no final do BETA quando jogo ja ta lançado, e olha la.

Tem muito jogo grande ai, de desenvolvedora bilhonaria, q foi lançado e veio receber otimizaçao mais de ano depois... nem vo ficar falando nome pa nao gerar conflito... rsrsrsrsrs
Publico não sabe o que é BETA
Quando fala que é BETA é pq esta passando o pano

Devs já falaram otimização é uma das ultimas fases do processo.
Minha live esta no post anterior (em mapas consigo 120 fps, pq travo, em outros consigo 70 ou 80)
Pq o pessoal joga CS com 300 fps e Cod com 140 acha q todo jogo tem q rodar igual :true:
Otimizações devem vir apenas no final de todo o processo
Detalhe q o jogo deve receber att de Engine
 
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Developer Briefing #126 - Soviet Sidearms!


Hey everyone,

Welcome to Dev Brief #126!

Last week we took a look at the Soviet T-34, so this week we thought we'd take a look at something a little lighter - sidearms!

When the Eastern Front arrives as part of Update 10 the Soviets will launch with two sidearms to choose from, full details of which can be found below...

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Soviet Sidearms

1895 Nagant


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One of the main sidearms to serve the Soviet armed forces, the M1895 Nagant was a simple and robust revolver. Instead of utilizing a break-open or swing out cylinder, the M1895 had its cartridges ejected and reloaded individually from a loading gate. Initially only firing in single-action and needing to be cocked after every shot, most were converted to double-action by WW2.

The main unique feature of the M1895, the gas seal, was achieved with proprietary ammunition which seated the bullet deep in the cartridge case. These cartridges would then be pushed into the barrel at the moment of firing, eliminating the gas leak found on other revolver designs. Because of this, the M1895 is one of the few revolvers capable of effectively utilizing a suppressor.

The M1895 Nagant served both the Russian Empire and the Soviet Union with distinction. The revolver was known to be a brutally reliable weapon, though its trigger pull was quite heavy.

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In Hell Let Loose, the Nagant will be one of the most numerous side-arms available. Although slower to reload and difficult to use with it’s minimal sight, we’ve buffed the damage to enable the Nagant to have a slightly higher stopping power than the TT-33.

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TT33


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The TT-33 was a Soviet designed combat pistol intended to replace the aging M1895 Nagant. It used the same robust operating mechanism as seen on the M1911, but was simplified in all aspects to be as simple to produce as possible. It fired the powerful 7.62x25 millimeter round which it shared with the PPSh-41 and PPS-43 submachine guns.

To increase reliability and to maximize interchangeability of magazines between different factories, feed lips were machined as an integral part of the pistol instead of as part of the magazine. Instead of a safety lever, the TT-33 had a half-cock notch.

The TT-33 served concurrently with the M1895 and was a reliable and effective sidearm.

giphy.gif


In Hell Let Loose, the TT-33 is the mainstay of the Soviet side-arms. With a faster reload and clear sight picture, the TT-33 has a slightly lower stopping power than it’s slower older brother - the 1895 Nagant revolver.

giphy.gif



Onwards to the weekend!


That wraps up this week's Dev Brief!

We hope you enjoyed your first look at the Soviet sidearms you'll be wielding on the Eastern Front. We'll be revealing more of the Soviet arsenal over the coming week's as we march closer to Kursk and [Redacted].

Have a great weekend everyone.

We'll see you on the frontline!



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Última edição:
Um user do Reddit postou umas screens de um vídeo dos Devs do que pode ser o mapa Sainte-Marie-du-Mont remodelado

Screens em ângulos similares
novo
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antigo
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novo
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antigo
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O vídeo


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Greyhound Cup

1AD vs STDB&PI


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Hell, Lets Talk



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Apenas quem já jogou vai entender a piada
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Última edição:
As poucas vezes que eu entro pra jogar, é só servidor cheio e não tem nem como ficar na fila pq a fila tem limite de pessoas. Nunca mais joguei
 
EVENTO 1 VIDA ''O ULTIMO TIGER
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Data: 16 de maio, Domingo
Horário: Reunião 20:40, inicio: 21h
Local: Discord da Comunidade Brasileira e servidor de eventos FEB
Público: Aberto para a comunidade
Meta de jogadores: 64
Organizador: Fives - OTAS

LORE:
11 de fevereiro de 1945, 17 horas.
Com a batalha perdida em Hurtgen e as forças aliadas a beira do coração do Reich, todas as forças são ordenadas a recuarem imediatamente.
Em péssimas condições e com poucos suprimentos o Ultimo Tiger da 116th Panzer precisa atravessar o territorio inimigo para se reagrupar com as forças de retirada do Eixo.
Em desvantagem eles precisam se preparar para enfrentar qualquer tipo de inimigo afim de garantir o Ultimo blindado pesado funcional até as forças de retirada.
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Inscrições e mais informações:

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COBRAS FUMANTES vs 143rd TEXAS AIRBORNE



@CoMaNDoS jogou essa partida
 
Última edição:
Developer Briefing #127 - The Soviet DP-27!

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Hey everyone,

Welcome to Dev Brief #127!

This week we're delving further into the arsenal that will be available to Soviet forces when Update 10 arrives later this year. We're also in a position to give a first peek at what we're moving towards with the upcoming armour overhaul. This is still in progress dev side, so as we move towards finishing this substantial task we'll share more details and depth on the changes with you!

Right then, lets take a look at the first primary weapon that will be available for the Soviet Machinegunner role, the DP-27!


The DP-27

The DP-27, developed by Vasily Degtyarov, was the primary light machine of the Soviet Union in WW2. An earlier light machine gun designed in the inter-war period, the DP-27 nonetheless proved itself capable on the battlefield and served with the Soviet armed forces for over 30 years.

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The DP-27 fed from a 47-round pan-shaped magazine and shared its full-power ammunition with the Mosin-Nagant family of rifles. Affectionately known as the “record player,” it put reliable automatic firepower in the hands of rifle sections. Tankers would also use the Degtyarov machine gun in a form modified to fit the cramped fighting compartments of Soviet armor. This DT variant used a different type of magazine and featured a collapsible stock.

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Fierce combat on the eastern front made apparent some of the weaknesses of the DP-27. The bipod was relatively flimsy and the recoil spring was awkwardly placed, causing the weapon to malfunction as it heated up. Furthermore, while the pan magazine was successful in reliably feeding rimmed ammunition, it did so at the cost of being both awkwardly shaped and somewhat fragile. Being magazine fed also limited its firepower compared to the opposition's MG34 and MG42 belt-fed machine guns.

The reliability issues of the DP would be addressed in the wartime DPM variant, and the design would finally be converted to feed from belts in the post-war RP-46.

giphy.gif


In Hell Let Loose, the DP-27 will be the backbone of the Soviet Machinegunner role. Due to it’s relatively low capacity magazine compared with its German counterparts, the DP-27 is best used from the deployed position. With a clean sight picture and lower rate of fire, it’s an easy weapon to move from target to target while delivering pinpoint accuracy. The DP-27 will be the first primary weapon for the Soviet Machinegunner role.

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Video Content Competition Reminder


We continue to get some great submissions for the video content competition. Again If you are unsure what that is, you can find all the details in Developer Briefing #124.

We want to thank everyone who has made a submission so far. A reminder that the last day for submissions is May 17th! So one more weekend to get these in. We will start to share these via our channels shortly.

If you have made a submission, you may receive an email asking for the original file, so please make sure to save this.


Armour Update


We want to share with you some insight into what the Armour rework will involve. We will have a more in depth view in an upcoming Dev Brief, but this is a total overhaul to remove the instances where projectiles will clip on smaller external geometry and cause one hit kills or points of invulnerability.

Here you can see what the new hitboxes look like.

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25% Off Hell Let Loose in the Team17 Publisher Sale!


Join the frontline for less until May 14th with a tasty 25% discount on Hell Let Loose! It's a great time to jump in, join the community and get a feel for the game ahead of the Eastern Front coming to the game for all players as part of Update 10.



If you're fresh on the front feel free to stop by the following locations to squad up with other players, join a clan or just chat with the team and other players:

HLL Reddit
HLL Discord

If you're looking for something to do between battles you can check out the full Team17 Steam Publisher Sale here.


Onwards to the weekend!


That wraps up this week's Dev Brief, thanks for taking the time to check it out!

As always, let us know your thoughts and feelings in the comments below, we really appreciate hearing what you think.

Have a great weekend everyone!

See you on the frontline.
 
Última edição:
As poucas vezes que eu entro pra jogar, é só servidor cheio e não tem nem como ficar na fila pq a fila tem limite de pessoas. Nunca mais joguei
Cara, isso acontece todos os dias depois das 19horas.
Mas é só ter paciência que dá pra entrar, as vezes demora uns 5 minutos mas entra.
Todo dia eu consigo entrar no servidor e sempre pego fila
 
Developer Briefing #124 - HLL Video Content Competition

Hell Let Loose Video Content Competition

Hi everyone,

We want to let you know that the U9 patch is just around the corner, and will have several significant bug & server crash fixes coming. We will provide a full changelog and update the community early next week on the planned patch release date. We are currently very hard at work on U10 and eastern front content, as well as lots of QOL improvements that we feel will move the game forward in a big way. We will follow up in the coming weeks on more U10 goodness, but for now something a little different:

We are happy to announce the first HLL video content competition, and are extremely excited to see what the community will create and share with us. We’ve seen huge amounts of incredible content created since our launch into Early Access, and we want to officially showcase some of the best!

We’ve outlined the two video-specific categories this time around - but don’t worry, we'll have future competitions with different categories - especially if screenshots, photoshop and fan art is more your thing. Lastly, please keep bad language to a minimum, we are keen to share this content and large amounts of bad language will make that harder!

Here are the following categories for this competition:

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FILMING PRIVATE RYAN - Community/Clan Cinematic

Create a Hell Let Loose cinematic incorporating your community & multiple community/clan members. Be as creative as you want.

- One submission per community/clan
- Duration: 1 to 10 minutes (please don't exceed 10 minutes!)
- If using voice lines, english speaking is preferred (so we as judges can understand) but all
languages are welcome.

FILMING PRIVATE RYAN Winners Prize:

Representation of your Community/Clan in the game. This could be a street sign, poster or other asset in game, that subtly references your clan/community in a new or existing map. Your community will also get 12 HLL STEAM game keys.

Runner Up Prize:
6 Hell Let Loose STEAM game keys.


WE WANT YOU! - First person perspective Individual Highlight / Proudest moments reel

A video showing your proudest moments. It must be all original content, recorded by you.

- One submission per person
- Duration: 20 seconds to 2 minutes

WE WANT YOU! Winners Prize:

An in game portrait painting done by our very own DannyArt. And 5 HLL STEAM game keys.

Runner Up Prize:
3 HLL game keys.


Submissions

Please upload your video to youtube and complete the form below including your full name, email address and Discord name & ID.

Submission Form - http://bit.ly/HLLcontentComp

We will be doing further content competitions in the coming months. If you have any issues or questions about your submission, feel free to DM Spono in the official HLL Discord.

All submissions must be uploaded to Youtube, and submissions must be made using this form by 2pm GMT, May 17th.


*Please note:

We may ask for your original file if you are a winner or runner-up so we can ensure good quality when we share it across our channels, so please don't delete them! Prize/Reward will be discussed with the submitter and contacted by email, original content only will be considered and proof will be required. All submissions may be considered for highlighting on our social channels.

ICYMI
Dev Brief 123 - Introducing Kursk! http://bit.ly/DevBrief123

That’s all from us this week.

See you on the frontline!
HLL Video Content Competition
Alguns vídeos











 
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