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[Switch] Nintendo Switch - [TÓPICO OFICIAL]

Será que vale para cartões da nintendo card?

Alguma indicaçaõ de vendedor para pegar o mario + rabbibs? Meu medo é taxar o jogo, ai sai mais caro que aqui....
até hoje já vi muitas postagem de importação e ninguém foi taxado... compre no máximo 2 jogos por "lote"
 
valeu, com este cupom peguei Mario Rabits por 145 reais (midia fisica)
 
valeu, com este cupom peguei Mario Rabits por 145 reais (midia fisica)
 
Arms vale apena?
 
Arms vale apena?
É legal de brincar, mas não é lá um jogão para a maioria que conheço (eu incluso). Divertido, inovador, bonito, belas músicas, jogabilidade bem legal, é um jogo de luta como qualquer outro, mas com suas diferenças. Sou suspeito para falar já que jogos de luta não me atraem por muito tempo (17h de Arms e comprei no lançamento). Eu ainda colocaria Smash acima de Arms.

Não conseguiu testar o jogo nos dias de teste que ocorreram?
 
http://en-americas-support.nintendo...endo-switch-system-updates-and-change-history

Alguém já atualizou e viu como ta isso? BraZil-zil

Improvements Included in Version 3.0.2
  • Nintendo Switch Online
    • Added online play in Argentina, Brazil, Chile, Colombia, and Peru. This is currently available for free until the paid online service launches in 2018.
Eu vi, mas na prática não muda quase nada. O português disponível no sistema ainda é o de Portugal e não tem eshop brasileira.

Ao menos poderemos exibir nossa bandeira verde e amarela no Mario Kart.
 
Eu vi, mas na prática não muda quase nada. O português disponível no sistema ainda é o de Portugal e não tem eshop brasileira.

Ao menos poderemos exibir nossa bandeira verde e amarela no Mario Kart.

Pois é, ficou igual o Wii U era e só mesmo, mas melhor que nada, pelo menos fica parecendo que a Nintendo pelo menos lembra que o Brasil existe
 
obrigado pela dica pessoal, tinha jogado o mario+rabbids ontem de um amigo meu, gostei do jogo mas estava achando caro pagar 220+ aqui no Brasil..
Com o cupom do ebay ficou 140 reais, bem mais aceitavel :D
 
Ainda não consegui simular esse valor aqui :(
 


Rockstar com jogo no switch :banderas::mother::cat:



giphy.gif
 
Nerfa mais que tá pouco



Ver.1.3.0 [9/8/2017 (Japan time) distribution]
Maintenance from 5:50 p.m. to 7:30 p.m. (may end earlier)

~Warning: Tri-Slosher and Rapid Blaster nerfs ahead!~ (and Ink Jet)

Match/battle changes:
  • Changed the performance of some Special Weapons:
    • Sting Ray
      • After shooting ink continuously for 1.5 secs, shock waves are generated and damage-dealing beam size is greatly increased
      • Default duration extended by 0.5 secs
    • Splashdown
      • Shortened the amount of time spent paused in the air (at the peak of the jump) by 1/6th of a second
      • Increased the jump height by 31%
      • Changed minimum explosion damage from 40.0 to 55.0
      • Reduced special charge points of some weapons that come with the Splashdown
    • Ink Storm
      • Expanded radius by 13%
      • Reduced the special points needed to charge on most weapons
    • Baller
      • Knockback decreased
      • Increased default endurance/stamina by 33%
      • Increased explosion radius – 17% more damage, 7% more inking
      • Changed minimum explosion damage from 30.0 to 55.0
      • Increased knockback effect against opponents on explosion
    • Ink Jet
      • Increased hitbox of player versus enemy bullets (Shooter weapons), so it will be easier to shoot down
      • Decreased explosion radius at point of impact – 17% for damage, 20% for inking
      • Decreased damage dealt by exhaust (underneath the Ink Jet) by 75%
    • Ink Armor
      • Decreased invincibility at the time when the armor is broken by 8/60 of a second
      • When receiving more than 100.0 damage at once, any excess damage will knock the Ink Armor user back (upper limit capped at 80.0)
  • Changed the performance of some Sub Weapons:
    • Sprinkler (aleluia, melhoraram)
      • Ink is released in three stages; increased the middle of these stages in duration by 5 seconds (this one was a bit difficult to translate, sorry)
      • Ink consumption decreased from 80% to 70% of the ink tank
    • Point Sensor
      • Expanded radius by 20%
      • Reduced the amount of time it took to start recovering ink after throwing it by 15/60 of a second
    • Splash Wall
      • Shortened the time between throwing and deployment by 0.5 seconds
    • Squid Beakon
      • Ink consumption decreased from 90% to 75% of the ink tank
  • Changed the performance of Main Weapons:
    • Tri-Slosher (a negada chora agora)
      • Maximum damage dealt decreased from 62.0 to 52.0
      • Range shortened by 9%
  • Changed the special charge points of some weapons:
    • 210 → 200
      • .96 Gal
    • 200 → 190
      • N-ZAP '85
    • 190 → 170
      • E-Liter 4K, E-Liter 4K Scope
    • 180 → 170
      • Sploosh-o-matic, Splash-o-matic, Aerospray RG, Splattershot Pro, Blaster, Hero Blaster Replica, L3 Nozzlenose, Splat Roller, Hero Roller Replica
    • 180 → 160
      • Carbon Roller, Goo Tuber
    • 170 → 160
      • Inkbrush, Brella, Hero Brella Replica
    • 180 → 190
      • Splat Charger, Splatterscope, Hero Charger Replica
    • 180 → 210
      • Rapid Blaster
    • 210 → 230
      • Tentatek Splattershot
Various battle fixes:
  • Auto-special gauge charge (dependent on mode/ruleset) now based on points needed (per-weapon basis) rather than consistent over an amount of time
  • Bugfixes for the following issues: Sloshing Machine hitbox/inking turf, rare Inkbrush and Octobrush incorrect hitbox on floor, Inkbrush and Octobrush and sponge interaction, damage recovery issue when touching opponents using Brella or Rollers, Roller vertical swing bug, Sting Ray ink droplet display, Ink Jet bullet interaction with corners, Brella and Ink Armor interaction, damage through/on wire meshes, Suction Bomb/surface interaction ink display on Starfish Mainstage, possible to go OOB/clip through world on Sturgeon Shipyard
Salmon Run:
  • Sting Ray, Splashdown – same changes as in battles (above)
  • Made Steelhead bombs unable to get stuck on top of Scrapper and Flyfish
  • When using the Sting Ray on Grillers and Steel Eels, fixed an issue where damage was not dealt when aiming at weak points (tentacles, or pilot/driver) through the body.
  • In Lost Outpost, fixed a problem where Steelheads would not attack in certain places
  • Fixed an issue where if, two players tried to pick up the same golden egg near the end of a wave, one of the players would become unable to pick up eggs in the following wave
  • Fixed issue where, after playing online, party members in the plaza were shown to have the Splattershot Jr. equipped
  • Fixed issue where, if a player disconnects just before starting, their weapon will be shown/stuck as the Rainmaker
  • Fixed issue where, if a player disconnects just before the end, the arrow pointing to them (indicating "self") on the scoreboard may be seen by other players
  • Fixed issue where a communication error would occur if a player was assigned a Roller-type weapon for a long period of time
Splatfest:
  • Changed number of points required to level up Splatfest Tee slots
    • Slot 1: 4000 → 7500
    • Slot 2: 8000 → 7500
    • Slot 3: 12000 → 7500
    • Total: 24000 → 22500
  • Fixed issue where players appearing in the plaza after Splatfest battles showed as having no shirt slots unlocked
Other changes:
  • When talking to Murch, you can now see your money and Super Sea Snail count in the corner of the screen
  • Fixed issue where ranked meters incorrectly displayed as breaking, in the case the bar was empty and there was a disconnection
  • Fixed issue where some gear, such as the Splatfest Tee, would not be displayed in the correct order while sorting by frequently used
  • Fixed damage issue with the Baller in the testing area
 
O vendedor safado cancelou a compra que fiz no nome da minha esposa... mas nem vou reclamar ehaiuehaiu era só o bomberman e o Mario + rabbit, agora vou esperar um século ou dois até o preço dos dois juntos chegar aos 250 que eu ia pagar kkk, o bom é que a compra que eu fiz na minha conta o cara já até enviou, os chinas sao top, unica bosta mesmo foi perder o cupom na conta dela ¬¬
 
Que maravilhoso esse Mario + Rabbids, hein? Não consigo parar de jogar, passa por um jogo feito pela Nintendo FÁCIL!
 

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