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[XONE] Forza Horizon 4 - [TÓPICO OFICIAL]

No caso do forza seria repetir exaustivamente corridas pra subir de nível.

A ta kkkkkk vai ter que ser mesmo acho que to no lvl 15 mais ou menos em todas categorias, 5 lvl pra chegar no 20 vou ter que fazer isso. O lvl podia subir nas corridas online tb.
 
Forza Horizon 4 Fortune Island
primeira expansão de FH4
 
Forza Horizon 4 Fortune Island
primeira expansão de FH4

Estava aguardando mesmo uma expansão, já joguei tudo no modo historia e só falta alguns radares , placas de perigo e drift para concluir, depois terá só competição online. :(
 
Última edição:
Uma duvidazinha


Como funciona o FH4 no Xone pra quem NÃO tem live gold?

Só joga o Horizon solo? Não tem os Forzathon ao vivo?
 
Olá amigos, eu estou jogando no PC, porém eu reparei que no modo de criação de rotas, existe um bug ou algo do tipo que me impede de construir rotas muito grandes ( acima de 17 km ), no qual os pontos de controle simplesmente somem e eu não consigo finalizar a rota, e perco todo o trabalho , já que não dá pra retroceder até o último checkpoint, isso e muito chato e frustante, pois eu fico um bom tempo criando uma rota bem bacana e não consigo finalizar !!!

Outra coisa e que o meu jogo fica desconectado toda hora , e eu tenho que ficar conferindo se ele está on line, isso e muito chato, pois não e um problema de internet ( já que eu monitoro ela pelo roteador ) , mas e um problema do jogo mesmo que me desconecta sem nenhum aviso e em alguns casos durante as corridas PvP .

Um outro problema que eu reparei e que a IA segue quase que exatamente a linha de traçado da rota que eu criei, e isso e bem chato, pois tem varias rotas que eu já joguei de outros jogadores que eles malandramente fazem Zig Zag só para que os Drivatars percam tempo e que fique mais fácil de ultrapassar, isso DEVE ser corrigido, pois e muito chato e frustrante.

Outra coisa e que no modo de criação de rota , tudo e muito simples, não tem como colocar barreiras nas curvas, ou rampas ou qualquer outra coisa que não seja a bandeira de checkpoint, sem falar no bug que acontece de estarmos correndo e do nada o jogo não reconhece que passamos pelos checkpoint e nos reinicia, isso geralmente acontece em corridas personalizadas.

E por fim não dá para excluir ou reclassificar ou renomear as corridas customizadas que criamos nos blueprints , tipo eu tenho duas corridas nas quais eu errei na classe e no nome da corrida, e não existe uma ferramenta para apagar ou editar o que eu fiz.

E olha que eu nem vou falar só multiplayer que só dá pra jogar em equipe, sendo impossível de se jogar em modo "solo" ( PvP's ), somos obrigados a jogar em equipe, onde quem ganha e quem atrapalha mais o adversário, já presenciei vários jogadores que fazem jogo de equipe onde um fica afrente e o outro fica fechando quem tá vindo atras, impedindo que possamos ultrapassar e que chegamos nos líderes da corrida.
Sem falar nas corridas livres, onde quem ganha e quem corta o caminho ( são as piores corridas ).
No FH 3 o Multiplayer era melhor pois não éramos obrigados a jogar sempre em equipe.
 
Última edição:
Estou jogando pela primeira vez a série, no Xbox One X, e estou curtindo muito! Excelente o game e graficamente fenomenal. Ainda estou bem no início, mas está muito bom. Durante as missões aparecem alguns nomes (de gente que tenho na minha lista e de outros aleatórios), isso é o tempo que essas pessoas fazem nas pistas?
 
 
Estou jogando pela primeira vez a série, no Xbox One X, e estou curtindo muito! Excelente o game e graficamente fenomenal. Ainda estou bem no início, mas está muito bom. Durante as missões aparecem alguns nomes (de gente que tenho na minha lista e de outros aleatórios), isso é o tempo que essas pessoas fazem nas pistas?
Bem-vindo ao Forza Horizon, recomendo jogar os anteriores também ;)
Sobre os nomes, são pessoas (contatos também) que jogaram/jogam e são praticamente fantasmas (conhecidos como drivatar)
Ah, no modo online são pessoas na mesma sessão conectadas com você (pode perceber que eles não afetam suas corridas).
 
Sei lá, achei que o jogo enjoou um pouco rápido demais ... Acho que o fato de não ter um modo "história" muito definido acaba trazendo essa sensação pra mim.
 
Sei lá, achei que o jogo enjoou um pouco rápido demais ... Acho que o fato de não ter um modo "história" muito definido acaba trazendo essa sensação pra mim.
Senti isso também, joguei todas as corridas de eventos e não aparece mais nada, é praticamente um game sem fim? A cada estação eu termino as corridas e só resta o forzathon e jogar corrida online.
No forza horizon 3 tinha o ultimo evento que você praticamente corria pelo mapa inteiro, nesse ainda não apareceu algo assim.

Quem sabe com a DLC saindo mês que vem, tenha novidades.
 
FH4 Release Notes: November 20th, 2018

We're constantly working to improve the experience in Forza Horizon 4. Below you will find a summary of items fixed or improved upon in this Content Update.

Version Number
  • PC: 1.216.279.2
  • Xbox: 1.216.279.0
New Features
  • Implemented multi-material color selection for a number of cars and rims, as well as adding in a number of new to Horizon rims.
  • Added the ability to bulk add DLC cars to the player garage.
Cross Platform Fixes
  • Fixed an issue where Xbox Game Pass holders were not entitled to the Formula Drift pack.
  • Fixed an issue where players would not receive rewards for completing a seasonal PR stunt they already completed.
  • Fixed an issue where some players were not receiving double #Forzathon points after re-purchasing Lake Lodge.
  • Improved UI to make it clearer when players are earning double #Forzathon points.
  • Fixed an issue to keep players grouped together after finishing a #Forzathon Live Event.
  • Fixed an issue with Route Blueprint where the player was placed at the incorrect finish point after completing a custom route.
  • Fixed the camera issues caused by rewinding immediately after placing a checkpoint in Route Blueprint.
  • Fixed an issue in Route Blueprint where players could run out of checkpoints preventing them from being able to finish route creation.
  • Added information to the Route Blueprint UI to show how many checkpoints have been placed, and how many are left to be placed.
  • Fixed an exploit in Route Blueprint for farming Pass Skills from AI cars.
  • Fixed an exploit that allowed players to enter Rivals events in cars which did not match the restrictions.
  • Fixed an issue where players in Private Adventures were able to select cars which did not meet the restrictions.
  • Fixed an issue where players would sometimes be unable to navigate up and down on the vinyl select screen in the Livery Editor.
  • Reduced the cost of some engine swap upgrades.
  • Fixed an exploit to extend the length of Skill Songs.
  • Fixed an issue where Car Pass 'New Cars' game alert would appear too early.
  • Fixed an issue where only one player on a team would receive the award from the Trial and Seasonal Championships.
  • Fixed an issue in co-op Showcases where pausing the game would prevent opponents from moving.
  • Added the ability to skip forward during post-race sequences.
  • Added notifications to show when the players is connecting to Horizon Life post event.
  • Fixed an issue with civilian traffic not appearing in Horizon Live.
  • Various stability fixes.
Wheel Fixes
  • Fixed an issue that was preventing players from being able to delete custom wheel settings.
Xbox Fixes
  • No Xbox-specific fixes.
 
FH4 Release Notes: November 20th, 2018

We're constantly working to improve the experience in Forza Horizon 4. Below you will find a summary of items fixed or improved upon in this Content Update.

Version Number
  • PC: 1.216.279.2
  • Xbox: 1.216.279.0
New Features
  • Implemented multi-material color selection for a number of cars and rims, as well as adding in a number of new to Horizon rims.
  • Added the ability to bulk add DLC cars to the player garage.
Cross Platform Fixes
  • Fixed an issue where Xbox Game Pass holders were not entitled to the Formula Drift pack.
  • Fixed an issue where players would not receive rewards for completing a seasonal PR stunt they already completed.
  • Fixed an issue where some players were not receiving double #Forzathon points after re-purchasing Lake Lodge.
  • Improved UI to make it clearer when players are earning double #Forzathon points.
  • Fixed an issue to keep players grouped together after finishing a #Forzathon Live Event.
  • Fixed an issue with Route Blueprint where the player was placed at the incorrect finish point after completing a custom route.
  • Fixed the camera issues caused by rewinding immediately after placing a checkpoint in Route Blueprint.
  • Fixed an issue in Route Blueprint where players could run out of checkpoints preventing them from being able to finish route creation.
  • Added information to the Route Blueprint UI to show how many checkpoints have been placed, and how many are left to be placed.
  • Fixed an exploit in Route Blueprint for farming Pass Skills from AI cars.
  • Fixed an exploit that allowed players to enter Rivals events in cars which did not match the restrictions.
  • Fixed an issue where players in Private Adventures were able to select cars which did not meet the restrictions.
  • Fixed an issue where players would sometimes be unable to navigate up and down on the vinyl select screen in the Livery Editor.
  • Reduced the cost of some engine swap upgrades.
  • Fixed an exploit to extend the length of Skill Songs.
  • Fixed an issue where Car Pass 'New Cars' game alert would appear too early.
  • Fixed an issue where only one player on a team would receive the award from the Trial and Seasonal Championships.
  • Fixed an issue in co-op Showcases where pausing the game would prevent opponents from moving.
  • Added the ability to skip forward during post-race sequences.
  • Added notifications to show when the players is connecting to Horizon Life post event.
  • Fixed an issue with civilian traffic not appearing in Horizon Live.
  • Various stability fixes.
Wheel Fixes
  • Fixed an issue that was preventing players from being able to delete custom wheel settings.
Xbox Fixes
  • No Xbox-specific fixes.


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  • Opções de pintura
  • Novas opções de pintura avançada de automóveis foram adicionadas a vários carros – incluindo o Bugatti Veyron Super Sport 2011 – permitindo a você pintar subgrupos mais facilmente. Isso inclui a capacidade de pintar subseções de aros de roda.
  • Novos jogos de rodas
  • A Série 3 também inclui 41 novas rodas de 22 marcas, todas na garagem de upgrade. Isso dá aos jogadores a oportunidade de personalizar ainda mais seus veículos favoritos, bem como a chance de importar tunning de jogos anteriores do Forza Horizon ou do Forza Motorsport que eles anteriormente não conseguiam, porque um determinado tipo de roda estava faltando.
  • Horizon Racing Cup
  • O Festival Horizon desafia você a ganhar 12 campeonatos sazonais com uma premiação de milhões de créditos. Para cada evento, você deve escolher cuidadosamente e atualizar seu carro e competir contra Drivatars ou outros jogadores para ganhar.
  • Novidades nas Estações
  • Além dos novos recursos que acompanham a atualização, os jogadores podem esperar novos eventos sazonais, novos carros e novos conteúdos no jogo. Quatro novos carros exclusivos estão a caminho, juntamente com oito novos carros que chegam ao jogo para os proprietários do Car Pass.
 
Acabou de liberar a expansão pra baixar.
Fortune Island, são 7.34gb
 
Quando que ela sai, amanhã?
 
FH4 Release Notes: December 13th, 2018

We're constantly working to improve the experience in Forza Horizon 4. Below you will find a summary of items fixed or improved upon in this Content Update.

Version Number
  • PC: 1.228.387.2
  • Xbox: 1.228.387.0
New Features
  • Improved Horizon Life Multiplayer Event Sign-Up
    • When you create a Multiplayer Event, you can post it to the Activity Panel and return to Freeroam while you wait for players to sign up and join. The previous 40-second limit has been removed, and now you can wait for as long as you like for players to join before you start the session.
  • Improved Photo Mode
    • We've added more freedom to how you can move and pan the camera, along with bokeh effects and the ability to toggle headlights, drivers, wildlife and crowd characters!
Cross Platform Fixes
  • Emotes can now occasionally be found for purchase in the #Forzathon shop.
  • Improved visibility of driving line on mini-map in various colorblind modes.
  • Added messaging to inform players that Cars and Credits must be claimed from the Auction House within 60 days.
  • Added an LSP error message to make users aware they need an update to the game.
  • Seasonal Event names are now shown on the map, making them easier to find.
  • Made a change to allow users who use manual gears to view the map during Route Creation.
  • Fixed an exploit in Route Creator which allowed players to create routes to easily gain a large number of skill points.
  • Fixed an exploit in Rivals which allowed players to use cars that did not meet the event restrictions.
  • Fixed an issue where players who flipped cars, or missed checkpoints were not being reset in Ranked Adventure.
  • Fixed an issue where players could not remove glasses in the Character Customizer.
  • Fixed an issue where players could sometimes get stuck in a Car Mastery Tree, and be unable to navigate from their current tile.
  • Fixed an issue where players were occasionally being teleported to their last created Route Blueprint after a Seasonal Championship.
  • Fixed an issue where the Distance Driven stat was not updating correctly if the player changed their car via the Pause Menu
  • Various stability improvements.
PC Fixes
  • Fixed an issue where benchmark mode for Nvidia cards would sometimes show performance degradation when there was none.
  • Fixed an issue where the latest Windows 10 OS was causing a crash when entering speed zones.
  • Fixed infrequent frame drops when using AMD Radeon R9 290X
  • Improved non-standard functions that have been mapped to a controller.
Wheel Fixes
  • Fixed extreme sudden movements to wheels during initialization.
  • Fixed the grinding noise in cockpit view when shifting with the Logitech G920.
  • Fixed the deadzones settings functionality for Throttle, Brake, Clutch and Steering.
  • Added UI to make it clearer which way to turn the wheel when mapping a Steering Wheel.
Xbox Fixes
  • No Xbox-specific fixes.

https://support.forzamotorsport.net...13291373-FH4-Release-Notes-December-13th-2018
 

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