Elite: Dangerous - [ PREVIEW ]

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Estou esperando as próximas atualizações pra voltar a jogar mais. Como estou aí desde o beta, já joguei bastante e prefiro esperar novidades pra não ficar totalmente saturado do jogo.

Minha última atividade foi explorar a nebulosa Coal Sack e quando voltei de lá tinha mais de 350 mil em dados de exploração, mas foi chato vender um por um dos mais de 50 sistemas na interface da estação. A FD precisa urgentemente colocar um botão para vender todos os dados de uma só vez. Essas pequenas coisas mostram como o jogo ainda está inacabado.
 
entao provavelmente eu venha a esperar updates quando eu pegar a type 7 (falta 50% e to com uma pregriça fudida)
fiz de tudo um pouco , queria minerar mais o cargo scoop e um gamebreak pra min

Queria rushar uma type 9 e anaconda mais nao terei força de votnade no trade sao aproximademente 60h played de puro trade
 
entao provavelmente eu venha a esperar updates quando eu pegar a type 7 (falta 50% e to com uma pregriça fudida)
fiz de tudo um pouco , queria minerar mais o cargo scoop e um gamebreak pra min

Queria rushar uma type 9 e anaconda mais nao terei força de votnade no trade sao aproximademente 60h played de puro trade

Mesma coisa aqui! To com uma Type 6 bem equipada e mais 5M e estou fazendo só combat e bounty hunter (com uma viper), pois ficar só no Trade não dá !!! Exploração de vez em quando.
 
Estou na mesma. Tenho uma Viper kitada para bounty, uma Cobra para brincar e uma Type 6 puro trade onde faço 1m por hora. Mas cansei, não estou com empolgação nem para pegar a Type 7 (e nem sei porque pegaria, minhas trades routes não necessitam de mais cargo do que já tenho na Type 6). A falta de socialização neste jogo está espantando meus amigos também.
 
Ei jogo desde junho e continuo na maior parte do tempo em trading. O problema é que ha um buraco no valor das naves entre a type 6, 7 e as outras grandes(a partir da dropship) e realmente é trabalhoso ganhar grana no jogo no trade, aonde acho que é o que paga melhor, tres horas de jogo da uma media de 1,5 mi. O que eu faço é alternar jogos. Jogo minhas 3 horinhas, paro vou pra outro jogo. Volto, se tiver a fim de ação faço um bounty hunter esporádico, do contrario volto mais 3 horinhas e vou assim até pegar a dropship e Anaconda. Queria ver como é a imperial clipper também.....já nem sei quantas horas joguei desde junho fazendo o beta...mais vou continuar jogando assim, sem compromisso, só curtindo os detalhes que são o mais bonito no jogo e é um jogo pra muitos anos e tenham a certeza que a FD vai dar uma melhorada agora ao longo dos próximos meses...quem acompanha desde o Beta premium, sabe o quanto eles adicionaram no jogo de "modificações/detalhes" em 2 ou 3 meses..o ritmo deles é acelerado, isso eu ja testemunhei.

Ah to com uma ASP bem equipada.
 
O que faz com a ASP? Eu a comprei, mas depois que notei o preço de sua manutenção e combustível, votei para Type 6.
 
O que eu postei acima, a maior parte do tempo em trading(96 slots de carga). Grande parte com "rare goods"
 
entao to fazendo em media 2.300 profit per ton a cada 15m fiquei horas rodando procurando outra rota
e tetando outros meios e nada foi digamos alem disso vantagem sao as missao que como o trade um setor refinery higtech <-> extraction/refinery volta e meia aparece missao de metals que dao uma boa reward

com FDS C4 e RA meu gasto de 1 jump e bem barato
 
Idea estupida

Grindem uma anaconda quero juntar ums 20-30 nego pra ir no open play destruir estaçao por estaçao e deixar algums gringo malucos obiviamente as primeras na target lsit sao as que tem os raros
 
Idea estupida

Grindem uma anaconda quero juntar ums 20-30 nego pra ir no open play destruir estaçao por estaçao e deixar algums gringo malucos obiviamente as primeras na target lsit sao as que tem os raros

Acho que pra destruir uma estação precisa bem mais que isso e ACHO que o sistema permite no máximo 12 jogadores humanos simultâneos por instância (como disse, ACHO) :trollfail:
 
Alguém sabe quando ED vai sair em português? Desisti de jogar em inglês, simplesmente não consigo fazer nada.
 
Alguém sabe quando ED vai sair em português? Desisti de jogar em inglês, simplesmente não consigo fazer nada.

pelo amor de cristo né virarolinha!

Simbora jogar!! a noite se eu tiver em casa bora entrar no ts e te ajudo!
 
pelo amor de cristo né virarolinha!

Simbora jogar!! a noite se eu tiver em casa bora entrar no ts e te ajudo!

É impossível jogar ED sem ler o manual pelo menos umas 10 vezes, só entro nesse jogo quando sair manual em português.
 
É impossível jogar ED sem ler o manual pelo menos umas 10 vezes, só entro nesse jogo quando sair manual em português.

Q nada kra, faz o treinamento q é de boa, o jogo é bem intuitivo.

[ ]´s
 
Dica pro no trade

1 - arrume um setor high tech / refinery
2 - arrume um setor extraction
3 - No high tech juntamente com refinery compre Perfomace enhancer
4 - no Extraction venda e compre paladium
5 - FAÇA AS QUESTS (volta e meia no high tech aparece de minerios)
6 - faça trade ate o dedo cansar (sobe rep)
POR QUE?
Primero reputaçao , Segundo por que ambas colonias irao crescer elas crescendo eles diminuem o preço dos produto que produzem
Caso de estudo
Minha rota tava dando 2kcr/ton a cada 15min round trip agora ja ta quase 3600 e subindo a cada dia que eu logo
Recomendo na escolha setores nao listado no BPC
e com fluxo de naves npc principalmente no de extraçao
no high tech ate que nao
os meus sao 5k em 24h no de extraçao e 500 no high tech
 
Última edição:
É impossível jogar ED sem ler o manual pelo menos umas 10 vezes, só entro nesse jogo quando sair manual em português.

Não é, não, velho. Vc deve estar com trava psicológica. :coolface:

Os controles da nave dá para pegar em uns 30 minutos, o resto do jogo em mais uma ou duas horas vc já tem boa noção.

Para de jogar um pouco e volta depois de uns dias do zero...vai ver que com a cuca fresca vc se saí melhor. :forever:
 
Grindem uma anaconda quero juntar ums 20-30 nego pra ir no open play destruir estaçao por estaçao e deixar algums gringo malucos obiviamente as primeras na target lsit sao as que tem os raros

Nos forums vi gente comentando que por enquanto estações são indestrutíveis. Chega a 0% e nada acontece.
 
atualização a caminho e com péssima noticia para quem fez dinheiro com bug :seferrou:

Hello Commanders,

I’m back again, but with a smaller update tonight – let’s get straight to it!

Bug Status

The usual assortment of server side fixes have been deployed today – nothing too specific to call out here. We’re still making progress with 1.04 for this week which does also include further server side updates – including some fixes for exploration! We’ll let you know when this rolls out. Otherwise, things seem stable and happy in “server land”.

The “Billionaires”

Firstly, I just want to clarify who I mean by the “Billionaires”. These are the very few commanders who received large amounts of credits due to a bug in our credit refund process following our brief database hiccup. These credits were notgiven by a bug in our server – more in the tools and processes we use to rectify commanders and their saves if something goes awry. This was of course fixed, should we need to use the tools again.

Secondly... we hear you! After initially deciding we would offer the choice to these affected commanders about whether to keep their credits or reset themselves to their pre-credit-refund state; commanders in the community questioned whether this would affect the integrity of the game and the wider galaxy. In light of this (and after much deliberation) we have decided to remove all credits, assets and gains from these commanders to balance the playing field. We shall be contacting the affected commanders directly to reflect this change in our decision. Which leads us nicely into...

The “Exploiters”

We are aware of the few exploits which existed for commanders to get credit advantages over other players. We have since patched these exploits to avoid further abuse. Over the next few days we shall be removing all credits and assets gained from these exploits. We have also updated our code of conduct to be completely clear on our stance on cheating, abusing exploits and hacking. This can be read here: https://store.elitedangerous.com/code-of-conduct.


I'll be back tomorrow, as ever, with more updates, including progress on the much asked for server status page.

Fly safe commanders,

Andrew Barlow

fonte: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=94161
 
Elite: Dangerous Update 1.04 Change Log
Hi everyone,


update 1.04 is incoming and everyone will be removed from the server at 2.30 pm GMT while we apply the update and make the new client available. Here is the change log for the update:


- If a station somehow loses it's parent then move it to another body so players at that station can load
- Prevent inconsistencies between client and server in which parts of a sector are and are not occupied
- Some fixes to meta-data that were being disguised by an issue with inconsistent generation
- When deciding if we should go hostile to a faction we just shot, consider whether the target has a local bounty rather than a bounty with their own faction. Prevent people being attacked by the police after attack nearby wanted targets
- Fix only the first consequence being applied to the universe state when completing a mission
- Set killer before we do ship death - fixes problem with players not getting bounties or reputation when they kill other players by breaking critical modules
- Reduce likelihood of server disconnects from stellar forge server queries
- Fix mouse control if galaxy map opened with key binding when in outfitting
- Updated exoplanets Kepler 438 b and 442 b
- Add produced by and consumbed by information to all trade goods (except rares)
- Telemetry added to try and figure out why some machines are failing to load resource files
- Remove the terraforming data for Pareco system causing an assert
- Fix packet loss statistics
- Use the correct absolute magnitude in bolometric luminosity calculations
- Various text fixes


There are some online changes as well which Andy will post in his update, but one change is worth mentioning here - there should be an improvement in matchmaking that should mean you are more likely to see other players if they are in the same region as you.


Edit: The downtime should be less than 30 minutes.


Thanks!


Michael
Last edited by Michael Brookes; Today at 12:00 PM.
 
saiu update:
Hi everyone,

update 1.04 is incoming and everyone will be removed from the server at 2.30 pm GMT while we apply the update and make the new client available. Here is the change log for the update:

- If a station somehow loses it's parent then move it to another body so players at that station can load
- Prevent inconsistencies between client and server in which parts of a sector are and are not occupied
- Some fixes to meta-data that were being disguised by an issue with inconsistent generation
- When deciding if we should go hostile to a faction we just shot, consider whether the target has a local bounty rather than a bounty with their own faction. Prevent people being attacked by the police after attack nearby wanted targets
- Fix only the first consequence being applied to the universe state when completing a mission
- Set killer before we do ship death - fixes problem with players not getting bounties or reputation when they kill other players by breaking critical modules
- Reduce likelihood of server disconnects from stellar forge server queries
- Fix mouse control if galaxy map opened with key binding when in outfitting
- Updated exoplanets Kepler 438 b and 442 b
- Add produced by and consumbed by information to all trade goods (except rares)
- Telemetry added to try and figure out why some machines are failing to load resource files
- Remove the terraforming data for Pareco system causing an assert
- Fix packet loss statistics
- Use the correct absolute magnitude in bolometric luminosity calculations
- Various text fixes

There are some online changes as well which Andy will post in his update, but one change is worth mentioning here - there should be an improvement in matchmaking that should mean you are more likely to see other players if they are in the same region as you.

Edit: The downtime should be less than 30 minutes.

Thanks!

Michael

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=94724
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lol, postei alguns segundos dps do vadiolive
 
Uma noticia boa de forma geral e uma noticia melhor ainda para os Beta testers...contiuaremos a ser beta testers do jogo...


Michael Brooks postou :

Hi everyone,

As promised in an earlier post we want to provide more visibility on what we have planned for Elite: Dangerous over the coming months. We have some exciting times ahead and while I can’t reveal everything that’s coming we will provide regular updates regarding what we’re working on and what’s coming up. The plans for releases are being finalised now that the team is back from the holidays, but we will share these with you as we progress through the coming year.

Our first commitment is supporting the game with regular updates. This won’t just be the fixes and tweaking we’ve provided since release but will also add new features and content. Examples of this are Wings and associated multiplayer features, as well as the additional ships mentioned in recent newsletters. We’re proud of the fantastic game that we released before Christmas but intend to keep growing and developing it. To make this happen we’re expanding the team working on the game so that we can maintain a regular schedule of updates as well as working on paid expansions.

We’ll also be having beta test periods for these major updates and access to these will be open to players who already have beta access for the game. More details on this will be revealed in the coming weeks.

Regarding Elite: Dangerous on other platforms, as you know we have already been working on putting the native Mac version of the game together and as expected this should enter beta in about three months time. As the beta date is firmed up we’ll keep you updated.

Thanks!

Michael
 
Última edição:
Uma noticia boa de forma geral e uma noticia melhor ainda para os Beta testers...contiuaremos a ser beta testers do jogo...


Michael Brooks postou :

Hi everyone,

As promised in an earlier post we want to provide more visibility on what we have planned for Elite: Dangerous over the coming months. We have some exciting times ahead and while I can’t reveal everything that’s coming we will provide regular updates regarding what we’re working on and what’s coming up. The plans for releases are being finalised now that the team is back from the holidays, but we will share these with you as we progress through the coming year.

Our first commitment is supporting the game with regular updates. This won’t just be the fixes and tweaking we’ve provided since release but will also add new features and content. Examples of this are Wings and associated multiplayer features, as well as the additional ships mentioned in recent newsletters. We’re proud of the fantastic game that we released before Christmas but intend to keep growing and developing it. To make this happen we’re expanding the team working on the game so that we can maintain a regular schedule of updates as well as working on paid expansions.

We’ll also be having beta test periods for these major updates and access to these will be open to players who already have beta access for the game. More details on this will be revealed in the coming weeks.

Regarding Elite: Dangerous on other platforms, as you know we have already been working on putting the native Mac version of the game together and as expected this should enter beta in about three months time. As the beta date is firmed up we’ll keep you updated.

Thanks!

Michael

É uma boa poder testar as mudanças antes de todo mundo.

E o jogo ainda está bem incompleto pra se falar em expansões pagas. Espero que a primeira não saia antes de no mínimo uns 8 meses.
 
Eu ja penso diferente, ja fico feliz por terem dito que estão expandindo a equipe de desenvolvimento e que alem da resolução dos bugs, vão estar disponibilizando novos conteudos ao jogo atual e alem disso vão estar realizando o desenvolvimento das expansões. Ja me vejo beta testando o pouso em planetas:fovhappy:
 
Nova nave:

fer_de_lance_amend_Comp.jpg


Bem legal. Provavelmente estará na casa dos 20 milhões :haha:
 
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