[TÓPICO OFICIAL] Mortal Kombat 11

Gameplay maroto do modo história , muito doida a história

 
Gameplay maroto do modo história , muito doida a história


Bacana a história. E o final deixou aberto inúmeras possibilidades para uma continuação. Só o "super Sayajin" no final que achei exagerado, hehehe!
 
Tem um bom tempo que não jogo um game de lutas tão bom! Bem balanceado, bom gameplay, divertido, animações e gráficos muito bons. Tomara que a Netherrealms só melhore o game com o tempo.
 
Tem um bom tempo que não jogo um game de lutas tão bom! Bem balanceado, bom gameplay, divertido, animações e gráficos muito bons. Tomara que a Netherrealms só melhore o game com o tempo.
Acho que e so deixando o jogo mais fino... mas que esta massa esta
 
Tem um bom tempo que não jogo um game de lutas tão bom! Bem balanceado, bom gameplay, divertido, animações e gráficos muito bons. Tomara que a Netherrealms só melhore o game com o tempo.
Concordo plenamente com cada palavra que falou sobre o MK 11!

Eu nunca joguei um game de luta por tantas horas em um período de tempo tão curto como fiz no MK 11.
Em apenas dois meses de lançado, já estou com 120 horas jogadas, 100% das conquistas e continuo jogando sem parar.

Para terem uma ideia, MK 11 já é o meu segundo jogo de luta mais jogado de todos os tempos no Steam.
Está quase encostado no meu primeiro mais jogado, isso porque o outro já tem mais de 3 anos de lançado.
O capricho nos updates é sensacional! Corrigem rápido demais, fora que já saiu com netcode maravilhoso, primeiro dia dezenas de partidas sem lag ou quedas.
 
 
Bom dia galera, quem joga Mortal Kombat 11 no xbox one? Add lá (CronoBR) ou manda a gametag ai, flws.
 
Falta pouco para jogarmos com o Shang Tsung no MK11 pessoal.
Abaixo segue um vídeo para quem quiser conhecer um pouco mais de sua trajetória na franquia:


KONHECENDO MK - A História de Shang Tsung




18 de Junho começará a Kombat League - Trailer de Anúncio:

 
Última edição:
Vocês jogam no PC utilizando o teclado ou controle ?

Eu jogo no controle do x360

Falta pouco para jogarmos com o Shang Tsung no MK11 pessoal.
Abaixo segue um vídeo para quem quiser conhecer um pouco mais de sua trajetória na franquia:


KONHECENDO MK - A História de Shang Tsung




18 de Junho começará a Kombat Legue - Trailer de Anúncio:



Achei interessante essa parada ai do torneio.
 
É hoje !:melior4:
 
Rapaz será se vou ter que comprar mesmo esse jogo? Kkkkk

Vou pedir um controle pra um amigo emprestado, se ele me emprestar eu vou ter que comprar mesmo.
 
Rapaz será se vou ter que comprar mesmo esse jogo? Kkkkk

Vou pedir um controle pra um amigo emprestado, se ele me emprestar eu vou ter que comprar mesmo.
Sim, vai ter , Goty na categoria luta
 
Rapaz será se vou ter que comprar mesmo esse jogo? Kkkkk

Vou pedir um controle pra um amigo emprestado, se ele me emprestar eu vou ter que comprar mesmo.
Tá esperando o quê! :vish:
 
Dai galera, qual ta sendo o lugar mais barato pra comprar o game atualmente ?
Steam Arg ou steam Russ ?

Achei por 120 no ML em 12x sem juros.
 
Dai galera, qual ta sendo o lugar mais barato pra comprar o game atualmente ?
Steam Arg ou steam Russ ?

Achei por 120 no ML em 12x sem juros.
Nenhum desses dois países.
Mortal Kombat 11 é mais barato na Turquia, custando R$ 67,35 a versão BASE sem o Kombat Pack e R$ 95,08 a versão Premium com o Kombat Pack de personagens extras.

Sempre que quiser ver o preço dos jogos nos outros países use o site SteamDB.info

https://steamdb.info/app/976310/

Se essa versão que encontrou no ML for a BASE está muito caro em comparação com quem compra por VPN em outro país.


SAIU o Patch do Shang Tsung + Início da Kombat League


Acabou de sair o Patch do Shang Tsung que também dá início a primeira Kombat League.
O patch é gigantesco com quase 6 GB de download e trás uma série de correções que vou listar abaixo nos spoiler:

Hello all, We're thrilled that Shang Tsung and Kombat League are NOW AVAILABLE! And with this comes an update for PC. Find the patch notes below!


General Gameplay Adjustments

• Move list corrections
• Improvements to AI logic
• Fixed several rare online desync causes
• Removed a rare crash that could occur after a Quitality
• Fixed an issue that cause users to lose controller functionality when trying to record an AI command after pausing the game with very specific timing
• Trying to Practice Reset while waiting in a KOTH lobby will no longer sometimes reset twice in a row
• Added an Easy Krushing Blows option to Practice Mode’s Practice Options which will bypass most Krushing Blow’s conditional requirements
• Added Random Hidden option to Practice Mode AI Options’ Playback Recording Slot selection
• Added several new Brutalities for players to discover
• Added Variation info to the pause menu and some multiplayer online loading screens
• Added Kombat League online game mode. Season I (The Season of Blood) starts today, June 18th!
• Ranked Sets (only available when a Kombat League season is not active) are now a first to 2 match set
• Fixed an instance where the game would crash on start-up due to a conflict with the server, requiring players to delete their local MK11 data.
• Fixed a bug in displaying the opponent’s FPS rating
• Fixed several instances of SFX not playing correctly with Mouse/Keyboard
• Fixed multiple minor issues with Mouse/Keyboard input

Krypt

• Fixed a rare bug that could cause players to be locked out of the armory after getting the Spear
• Removed the ability to get out of bounds of the environment under certain circumstances
• Removed a rare crash when exploring the Krypt after playing several hours of Towers of Time
• All Skeleton Key Gates will now reward some currency when opened

Towers of Time

• Adjusted the difficulty of some starting towers on some tower platforms
• Added new Boss Fights & rewards
• Added new Tower Platform rewards

Character Specific Adjustments

Baraka

• High and Mid parries now work correctly against War Banner Charge
• Sinister Slice (Jump+Back Punch) no longer has an inconsistent hit region when auto-facing the opponent

Cassie Cage

• When an opponent loses a round to BLB-118 Bitchin' Bubble, they will no longer continue to play out some animations
• BLB-118 will no longer sometimes lose functionality when the opponent loses a round to Control BLB-118’s Wub Wub Wub or Fun Phaser attacks

Cetrion

• When an opponent loses a round to Ring Of Fire, they will no longer continue to play out some animations
• High and Mid parries now work correctly against Unlimited Potential (Towards+Back Punch, Front Kick, Back Kick)

D'Vorah

• Adjusted Getup Roll Backwards animation to no longer recover slower than intended

Erron Black

• Added an ammo counter showing how many Locked And Loaded Rifle shots are currently available
• When an opponent loses a round to Zaterrean Spit, they will no longer continue to play out some animations
• Swinging Pistol (Jump+Front Punch) no longer has an inconsistent hit region when auto-facing the opponent
• Fixed a rare issue that could cause his Hat to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred
• Fixed an issue that could cause Dynamite to be misaligned when doing it again immediately after the previous one exploded
• Corrected damage scaling going into the On The Shoot (Back Punch, Front Punch, Back Punch, Front Punch, Back Punch) Krushing Block cinematic which results in it doing 10 less damage

Frost

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues
• When an opponent loses a round to Core Trap, they will no longer continue to play out some animations
• Core Overload amp no longer still occurs after a Krushing Blow cinematic

Geras

• High and Mid parries now work correctly against Gauntlet Slam (Down+Front Kick)

Jacqui Briggs

• When an opponent loses a round to Grenade Launcher, they will no longer continue to play out some animations
• Fixed a rare issue that could cause her Shield Generator to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Jade

• Fixed a rare issue that could cause her Staff to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Jax

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues
• Fixed a rare issue that could cause his Thumper to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Johnny Cage

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues

Kabal

• When an opponent loses a round to Gas Blast Amplify, they will no longer continue to play out some animations
• Fixed a rare issue that could cause his Hook Swords to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Kano

• When an opponent loses a round to Magnetic Trap or Molotov Cocktail they will no longer continue to play out some animations
• High and Mid parries now work correctly against Under Kick (Towards+Front Kick)
• Fixed a rare issue that could cause his Shanks to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Kitana

• High and Mid parries now work correctly against Noble Assault (Back Punch, Front Punch, Back Kick, Front Kick, Back Kick)
• Fixed a rare issue that could cause her War Fans to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Kollector

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues
• When an opponent loses a round to Vial Of Sorrow, they will no longer continue to play out some animations
• Fixed a rare issue that could cause his Chained Ball or Satchel to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Kotal Kahn

• When an opponent loses a round to God Ray, they will no longer continue to play out some animations
• High and Mid parries now work correctly against Xolotl (Towards+Front Kick, Back Kick)
• Fixed a visual issue when Kotal was hit by Geras’s Temporal Advantage while transformed during Tecuani Maul & Tecuani Pounce attacks

Kung Lao

• The Great Kung Lao Spiritual Guidance attacks can no longer be parried
• High and Mid parries now work correctly against Twin Kicks (Towards+Back Kick)
• Fixed a bug where Z Hat would not reset some connect in a row Krushing Blow & Brutality conditions
• Mind Of Its Own Brutality from Z Hat once again plays out the full animation

Liu Kang

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues
• Fixed a rare issue that could cause his Nunchaku to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred
• (Air) Fireball can now be correctly 2in1 cancelled into from a Jump Attack when playing with Alternate Controls enabled

Noob Saibot

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues
• Fixed a rare issue that could cause his Sickle to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Raiden

• When an opponent loses a round to Rolling Thunder, they will no longer continue to play out some animations

Skarlet

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues
• When an opponent loses a round to Red Mist or Blood Ritual, they will no longer continue to play out some animations

Sonya Blade

• (Air) Energy Rings can now be correctly 2in1 cancelled into from a Jump Attack when playing with Alternate Controls enabled

Shao Kahn

• High and Mid parries now work correctly against DIE (Front Punch, Back Punch, Throw) and Last Breath (Towards+Front Kick, Back Kick, Throw)
• Hammer Poke (Jump Front Punch) & Final Strike (Jump Back Punch) now correctly gain additional damage when Dark Priest Buff is active

Kronika

• When an opponent loses a round to Orb of Confusion, they will no longer continue to play out some animations


FONTE: https://steamcommunity.com/games/976310/announcements/detail/1597003933830966761
 
Última edição:
Nenhum desses dois países.
Mortal Kombat 11 é mais barato na Turquia, custando R$ 67,35 a versão BASE sem o Kombat Pack e R$ 95,08 a versão Premium com o Kombat Pack de personagens extras.

Sempre que quiser ver o preço dos jogos nos outros países use o site SteamDB.info

https://steamdb.info/app/976310/

Se essa versão que encontrou no ML for a BASE está muito caro em comparação com quem compra por VPN em outro país.


SAIU o Patch do Shang Tsung + Início da Kombat League


Acabou de sair o Patch do Shang Tsung que também dá início a primeira Kombat League.
O patch é gigantesco com quase 6 GB de download e trás uma série de correções que vou listar abaixo nos spoiler:

Hello all, We're thrilled that Shang Tsung and Kombat League are NOW AVAILABLE! And with this comes an update for PC. Find the patch notes below!


General Gameplay Adjustments

• Move list corrections
• Improvements to AI logic
• Fixed several rare online desync causes
• Removed a rare crash that could occur after a Quitality
• Fixed an issue that cause users to lose controller functionality when trying to record an AI command after pausing the game with very specific timing
• Trying to Practice Reset while waiting in a KOTH lobby will no longer sometimes reset twice in a row
• Added an Easy Krushing Blows option to Practice Mode’s Practice Options which will bypass most Krushing Blow’s conditional requirements
• Added Random Hidden option to Practice Mode AI Options’ Playback Recording Slot selection
• Added several new Brutalities for players to discover
• Added Variation info to the pause menu and some multiplayer online loading screens
• Added Kombat League online game mode. Season I (The Season of Blood) starts today, June 18th!
• Ranked Sets (only available when a Kombat League season is not active) are now a first to 2 match set
• Fixed an instance where the game would crash on start-up due to a conflict with the server, requiring players to delete their local MK11 data.
• Fixed a bug in displaying the opponent’s FPS rating
• Fixed several instances of SFX not playing correctly with Mouse/Keyboard
• Fixed multiple minor issues with Mouse/Keyboard input

Krypt

• Fixed a rare bug that could cause players to be locked out of the armory after getting the Spear
• Removed the ability to get out of bounds of the environment under certain circumstances
• Removed a rare crash when exploring the Krypt after playing several hours of Towers of Time
• All Skeleton Key Gates will now reward some currency when opened

Towers of Time

• Adjusted the difficulty of some starting towers on some tower platforms
• Added new Boss Fights & rewards
• Added new Tower Platform rewards

Character Specific Adjustments

Baraka

• High and Mid parries now work correctly against War Banner Charge
• Sinister Slice (Jump+Back Punch) no longer has an inconsistent hit region when auto-facing the opponent

Cassie Cage

• When an opponent loses a round to BLB-118 Bitchin' Bubble, they will no longer continue to play out some animations
• BLB-118 will no longer sometimes lose functionality when the opponent loses a round to Control BLB-118’s Wub Wub Wub or Fun Phaser attacks

Cetrion

• When an opponent loses a round to Ring Of Fire, they will no longer continue to play out some animations
• High and Mid parries now work correctly against Unlimited Potential (Towards+Back Punch, Front Kick, Back Kick)

D'Vorah

• Adjusted Getup Roll Backwards animation to no longer recover slower than intended

Erron Black

• Added an ammo counter showing how many Locked And Loaded Rifle shots are currently available
• When an opponent loses a round to Zaterrean Spit, they will no longer continue to play out some animations
• Swinging Pistol (Jump+Front Punch) no longer has an inconsistent hit region when auto-facing the opponent
• Fixed a rare issue that could cause his Hat to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred
• Fixed an issue that could cause Dynamite to be misaligned when doing it again immediately after the previous one exploded
• Corrected damage scaling going into the On The Shoot (Back Punch, Front Punch, Back Punch, Front Punch, Back Punch) Krushing Block cinematic which results in it doing 10 less damage

Frost

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues
• When an opponent loses a round to Core Trap, they will no longer continue to play out some animations
• Core Overload amp no longer still occurs after a Krushing Blow cinematic

Geras

• High and Mid parries now work correctly against Gauntlet Slam (Down+Front Kick)

Jacqui Briggs

• When an opponent loses a round to Grenade Launcher, they will no longer continue to play out some animations
• Fixed a rare issue that could cause her Shield Generator to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Jade

• Fixed a rare issue that could cause her Staff to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Jax

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues
• Fixed a rare issue that could cause his Thumper to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Johnny Cage

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues

Kabal

• When an opponent loses a round to Gas Blast Amplify, they will no longer continue to play out some animations
• Fixed a rare issue that could cause his Hook Swords to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Kano

• When an opponent loses a round to Magnetic Trap or Molotov Cocktail they will no longer continue to play out some animations
• High and Mid parries now work correctly against Under Kick (Towards+Front Kick)
• Fixed a rare issue that could cause his Shanks to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Kitana

• High and Mid parries now work correctly against Noble Assault (Back Punch, Front Punch, Back Kick, Front Kick, Back Kick)
• Fixed a rare issue that could cause her War Fans to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Kollector

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues
• When an opponent loses a round to Vial Of Sorrow, they will no longer continue to play out some animations
• Fixed a rare issue that could cause his Chained Ball or Satchel to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Kotal Kahn

• When an opponent loses a round to God Ray, they will no longer continue to play out some animations
• High and Mid parries now work correctly against Xolotl (Towards+Front Kick, Back Kick)
• Fixed a visual issue when Kotal was hit by Geras’s Temporal Advantage while transformed during Tecuani Maul & Tecuani Pounce attacks

Kung Lao

• The Great Kung Lao Spiritual Guidance attacks can no longer be parried
• High and Mid parries now work correctly against Twin Kicks (Towards+Back Kick)
• Fixed a bug where Z Hat would not reset some connect in a row Krushing Blow & Brutality conditions
• Mind Of Its Own Brutality from Z Hat once again plays out the full animation

Liu Kang

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues
• Fixed a rare issue that could cause his Nunchaku to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred
• (Air) Fireball can now be correctly 2in1 cancelled into from a Jump Attack when playing with Alternate Controls enabled

Noob Saibot

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues
• Fixed a rare issue that could cause his Sickle to be misaligned after being knocked off when losing a match as a rollback occurred

Raiden

• When an opponent loses a round to Rolling Thunder, they will no longer continue to play out some animations

Skarlet

• Adjusted repel during Throw Escape to eliminate some clipping issues
• When an opponent loses a round to Red Mist or Blood Ritual, they will no longer continue to play out some animations

Sonya Blade

• (Air) Energy Rings can now be correctly 2in1 cancelled into from a Jump Attack when playing with Alternate Controls enabled

Shao Kahn

• High and Mid parries now work correctly against DIE (Front Punch, Back Punch, Throw) and Last Breath (Towards+Front Kick, Back Kick, Throw)
• Hammer Poke (Jump Front Punch) & Final Strike (Jump Back Punch) now correctly gain additional damage when Dark Priest Buff is active

Kronika

• When an opponent loses a round to Orb of Confusion, they will no longer continue to play out some animations


FONTE: https://steamcommunity.com/games/976310/announcements/detail/1597003933830966761
Poxas, onde posso encontrar um tutorial confiável pra comprar esse na Turquia?
 
Poxas, onde posso encontrar um tutorial confiável pra comprar esse na Turquia?
Aqui mesmo no fórum do Adrenaline tem dois tutoriais fixados no tópico do Steam.


Manual para utilização de Proxy e compra pelo Mundo (PC)
https://adrenaline.uol.com.br/forum...es-e-duvidas.460500/page-1030#post-1072213770

Manual de compra pelo mundo (Celular)
http://adrenaline.uol.com.br/forum/...es-e-duvidas.460500/page-2926#post-1074163947


Obs.: Pelo SoftEther muitas vezes demora para achar um país específico, tendo que ficar atualizando a lista até aparecer.
Então é só ter um pouco de paciência caso for usá-lo.
 
Poxas, onde posso encontrar um tutorial confiável pra comprar esse na Turquia?

Vou te falar como eu fiz:

Tem celular Android ? Se sim, baixa o Hola VPN

Não precisa criar conta ou assinar um plano.

Escolha lá nas opções Turquia e entre no navegador selecionado.

Abra sua Steam no navegador do celular ( quando já estiver sobrevoando Instambul ) .

Vai lá na loja e compre um jogo mais barato que tiver .

Na parte da compra terá lá para vc escolher a região vai está em brasil e Turquia escolha Turquia.

Na tela de coloca os dados do cartão de crédito INTERNACIONAL vc terá que colocar um endereço , vai no Google e procure algum e coloque lá.

Depois é só seguir para o pagamento , marca as caixinhas , é só alegria vai comprar em Liras , mais no seu cartão em bolsonaros.

Depois pode deslogar, desinstalar o hola e ir para o abraço , não precisará mais usar vpn nem no celular e nem no computador em lugar nenhum nem para jogar nem para comprar .

Vc terá que fica se prositutuindo na Turquia por 15 dias até fazer uma turne em outro país viu.

Eu fiz assim é funciona , desculpa resumão ou erros ortográficos, to no celular juntando paciência para jogar borderlands
 
Aqui mesmo no fórum do Adrenaline tem dois tutoriais fixados no tópico do Steam.


Manual para utilização de Proxy e compra pelo Mundo (PC)
https://adrenaline.uol.com.br/forum...es-e-duvidas.460500/page-1030#post-1072213770

Manual de compra pelo mundo (Celular)
http://adrenaline.uol.com.br/forum/...es-e-duvidas.460500/page-2926#post-1074163947


Obs.: Pelo SoftEther muitas vezes demora para achar um país específico, tendo que ficar atualizando a lista até aparecer.
Então é só ter um pouco de paciência caso for usá-lo.
Então escrevi aquilo tudo para nada :feelbad:
 
Vou te falar como eu fiz:

Tem celular Android ? Se sim, baixa o Hola VPN

Não precisa criar conta ou assinar um plano.

Escolha lá nas opções Turquia e entre no navegador selecionado.

Abra sua Steam no navegador do celular ( quando já estiver sobrevoando Instambul ) .

Vai lá na loja e compre um jogo mais barato que tiver .

Na parte da compra terá lá para vc escolher a região vai está em brasil e Turquia escolha Turquia.

Na tela de coloca os dados do cartão de crédito INTERNACIONAL vc terá que colocar um endereço , vai no Google e procure algum e coloque lá.

Depois é só seguir para o pagamento , marca as caixinhas , é só alegria vai comprar em Liras , mais no seu cartão em bolsonaros.

Depois pode deslogar, desinstalar o hola e ir para o abraço , não precisará mais usar vpn nem no celular e nem no computador em lugar nenhum nem para jogar nem para comprar .

Vc terá que fica se prositutuindo na Turquia por 15 dias até fazer uma turne em outro país viu.

Eu fiz assim é funciona , desculpa resumão ou erros ortográficos, to no celular juntando paciência para jogar borderlands
 

Então escrevi aquilo tudo para nada :feelbad:
Opaa valeu ! Irei fazer ...


Mas tipo ... minha steam irá ficar na turquia ... e meus jogos online ? Vou me conectar aos servidores Turcos automaticamente ? Ou continua BR normal ?
 
Vou te falar como eu fiz:

Tem celular Android ? Se sim, baixa o Hola VPN

Não precisa criar conta ou assinar um plano.

Escolha lá nas opções Turquia e entre no navegador selecionado.

Abra sua Steam no navegador do celular ( quando já estiver sobrevoando Instambul ) .

Vai lá na loja e compre um jogo mais barato que tiver .

Na parte da compra terá lá para vc escolher a região vai está em brasil e Turquia escolha Turquia.

Na tela de coloca os dados do cartão de crédito INTERNACIONAL vc terá que colocar um endereço , vai no Google e procure algum e coloque lá.

Depois é só seguir para o pagamento , marca as caixinhas , é só alegria vai comprar em Liras , mais no seu cartão em bolsonaros.

Depois pode deslogar, desinstalar o hola e ir para o abraço , não precisará mais usar vpn nem no celular e nem no computador em lugar nenhum nem para jogar nem para comprar .

Vc terá que fica se prositutuindo na Turquia por 15 dias até fazer uma turne em outro país viu.

Eu fiz assim é funciona , desculpa resumão ou erros ortográficos, to no celular juntando paciência para jogar borderlands
 

Então escrevi aquilo tudo para nada :feelbad:
Quê isso parceiro, toda ajuda é bem vinda.
Seu tutorial pode ser mais claro para ele do que o que está no tópico oficial. :joia:
 
Opaa valeu ! Irei fazer ...


Mas tipo ... minha steam irá ficar na turquia ... e meus jogos online ? Vou me conectar aos servidores Turcos automaticamente ? Ou continua BR normal ?
Que eu saiba continua BR. Somente alguns da Ubisoft que muda de região
 
Quê isso parceiro, toda ajuda é bem vinda.
Seu tutorial pode ser mais claro para ele do que o que está no tópico oficial. :joia:
:thatfeel:
 
Mas da de pedir refound de boa? E que tenho receio da minha net não funcionar nele, uso a rádio.
Sim, cara vc faz tudo normal , só mudou o país da loja
 

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