Não tem a ver com a qualidade gráfica em si, mas sim que o display tem a capacidade de variar a frequência de atualização de acordo com os frames recebidos pelo console. Assim não se nota a "quebra" de frame que é normal acontecer sem o VRR.
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Marvel's Spider-Man Remastered Update 1.007 Patch Notes; Adds VRR Support & More This April 25
Insomniac Games has released the Marvel's Spider-Man Remastered update 1.007 patch today, for VRR support and more. Here's the patch notes for April 25.mp1st.com
New Features
- 120 Hz Display Mode (together with system settings)
- Reduces input latency
- Increases frame rate target of Fidelity graphics mode to 40 fps
- Support for VRR via system settings
- When 120 Hz Display Mode is off, slightly increases dynamic resolution targets. When 120 Hz Display Mode is on, the frame rate is unlocked and varies based on gameplay
- Improvements to ray-traced reflection quality at glancing angles in low-dynamic-resolution scenarios
Sim, foi o que eu disse, tem muito mais coisa envolvida.
Mas basicamente no que a Digital Foundry disse com o Elden Ring. Tem FPS mais estáveis no PS5, mas por causa do VRR no Xbox pareceu mais fluído !
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verdade, confundi as bolas
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk