[PREVIEW] Playerunknown's Battlegrounds

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Ta quase no rating "Ouro" do PUBG Brasil.
Quando pegar 1800 de rating, da uma entrada no discord dos cara, tu vai jogar com um pessoal bom que provavelmente tem a mesma gameplay que você. Só registrar teu ranking na sala de registro =D
https://discord.gg/GEksrP
opa vlw, chegando em casa vou add o discord e registrar :joia:, só que jogo poucas vezes na semana, jogo mais em fds mesmo :melior4:
 
opa vlw, chegando em casa vou add o discord e registrar :joia:, só que jogo poucas vezes na semana, jogo mais em fds mesmo :melior4:


Eu também, por isso esse discord é dahora, porque tu consegue jogar com um pessoal do mesmo nível que vc e sempre fecha squad rápido. Se não tiver squad com vaga é só entrar em uma sala do seu rank e em 2-3 minutes ja fecha os 4 :D

Tem o da FK League também: https://discord.gg/qWbPMx
 
tbm to quase ouro.. chegar no ouro eu dou rank lá.. tem um tempão que to nesses discords mas raramente uso.. eu gosto de jogar com uma mesma galera para se entrosar mais.. jogar com random é meio zuado..
https://pubgtracker.com/profile/pc/Yazanagi
 
tbm to quase ouro.. chegar no ouro eu dou rank lá.. tem um tempão que no nesses discords mas raramente uso.. eu gosto de jogar com uma mesma galera para se entrosar mais.. jogar com random é meio zuado..
https://pubgtracker.com/profile/pc/Yazanagi

É foda jogar com random mesmo, mas meu squad eu conheci nesse discord, hoje a gente joga sempre junto pelo discord do adrena mesmo, mas fechamos um time por la, jogando varias e varias vezes juntos. O dahora do PUBG Brasil é que como tem esse sistema de ranking, acaba se tornando comum encontrar os mesmo players quando tu tem um rating maior. Da uma boa filtrada, ainda mais que nessa Season ficou bem mais dificil subir o rating do que na passada, onde nego ficava no top 10 sem matar ninguem e subia igual o cara que ficava no top 10 e matava 10.

Tem partida hoje que eu ganho 40 de rating matando 8+. Tem vitória que da 20 de rating porque matou 2 -3. No rating que eu to agora, eu perco rating se eu ficar em 6. O que já não ocorria na season passada, que chegar no top 10 era suficiente pra tu pontuar. Pelo menos até os 2k de rating era assim.
 
Vou falar pra você que realmente diminuiu os hacks esse fds.
 
É foda jogar com random mesmo, mas meu squad eu conheci nesse discord, hoje a gente joga sempre junto pelo discord do adrena mesmo, mas fechamos um time por la, jogando varias e varias vezes juntos. O dahora do PUBG Brasil é que como tem esse sistema de ranking, acaba se tornando comum encontrar os mesmo players quando tu tem um rating maior. Da uma boa filtrada, ainda mais que nessa Season ficou bem mais dificil subir o rating do que na passada, onde nego ficava no top 10 sem matar ninguem e subia igual o cara que ficava no top 10 e matava 10.

Tem partida hoje que eu ganho 40 de rating matando 8+. Tem vitória que da 20 de rating porque matou 2 -3. No rating que eu to agora, eu perco rating se eu ficar em 6. O que já não ocorria na season passada, que chegar no top 10 era suficiente pra tu pontuar. Pelo menos até os 2k de rating era assim.
em SA eu tava em #220 essa season em duo, mas o site ai não marcou como best ranking eim.

e solo to 100% top 10 rate, not bad :p
 
É foda jogar com random mesmo, mas meu squad eu conheci nesse discord, hoje a gente joga sempre junto pelo discord do adrena mesmo, mas fechamos um time por la, jogando varias e varias vezes juntos. O dahora do PUBG Brasil é que como tem esse sistema de ranking, acaba se tornando comum encontrar os mesmo players quando tu tem um rating maior. Da uma boa filtrada, ainda mais que nessa Season ficou bem mais dificil subir o rating do que na passada, onde nego ficava no top 10 sem matar ninguem e subia igual o cara que ficava no top 10 e matava 10.

Tem partida hoje que eu ganho 40 de rating matando 8+. Tem vitória que da 20 de rating porque matou 2 -3. No rating que eu to agora, eu perco rating se eu ficar em 6. O que já não ocorria na season passada, que chegar no top 10 era suficiente pra tu pontuar. Pelo menos até os 2k de rating era assim.

pois é season passada na Duo eu peguei rank 80 jogando pouco.. só ficando no top 10 e ganhando uma ou outra..
Filtrar pelo rating é bem prático mesmo.. evita de cair com uns batata que não tem muito entendimento do jogo.
 
É que tipo, se tu logar com a steam nesse site e abrir o Live Tracker, ele salva todas as partidas separadamente. É muito bom para você ver os stats dar partidas que tu ganhou e tal. Se foi uma partida que tu matou muito, ficou mais parado, ou se movimentou bastante, esse tipo de info e talz.

Tem também esse site aqui, que tem quase todas as infos do PUBG.ME, porém ele atualiza o de todo mundo sem precisar que o cara logue.

https://pubgtracker.com/profile/pc/TheOllyx
Eu uso esse quando vejo o nome de um player aparecendo muito no killfeed. Já da pra ter uma noção.
Mas o detalhamento das partidas seria muito bom de forma automática para todos.
 
Essa medida de ir dando match de acordo com uma faixa de kda é algo extremamente simples e que já ajudaria DEMAIS contra os hacks. Já que obviamente quem usa hack tem um KDA muito mais alto os caras iriam cair tudo no mesmo jogo. Se o que mais desmotiva os jogadores comuns é ficar encontrando hack, com certeza se os hacks também começassem a só cair em jogo lotado de hack desmotivaria eles também.
 
to achando que os chaina pensa que SA é South Asia, não é possivel! :facepalm: essas pragas encheram o server :nps:
 
Prevejo alguém desistindo.
Sempre usei no SSD e já tive problemas de não renderizar casa.
Foi uma vez só, mas aconteceu.

Que isso, cara kkkkk

E o que fez pra resolver? Eu já fico puto com as quedas de frames, mas tento relevar.... Agora isso de não renderizar e meu char ficar bugando na textura é demais kkkk
 
Que isso, cara kkkkk

E o que fez pra resolver? Eu já fico puto com as quedas de frames, mas tento relevar.... Agora isso de não renderizar e meu char ficar bugando na textura é demais kkkk

Simplesmente parei de jogar. Kkkkkk
 
to achando que os chaina pensa que SA é South Asia, não é possivel! :facepalm: essas pragas encheram o server :nps:

cai umas 3 vezes seguidas com eles no time. sai de todas.
 
Que isso, cara kkkkk

E o que fez pra resolver? Eu já fico puto com as quedas de frames, mas tento relevar.... Agora isso de não renderizar e meu char ficar bugando na textura é demais kkkk

Estranho você ter quedas de fps com esse seu pc da assinatura, será que não tais executando algum serviço junto ao PUBG que esteja causando isso?
 
http://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1462969633594470781

Parece que amanhã teremos nessa semana vamos começar a testar a versão 1.0
#EsperandoAtrasoNaData #BearWithUs

Mudanças principais: Vaulting & Climbing e Revisão no sistema de tiros

Test schedule
  • PST: November 13th 18:00 PM – November 14th 06:00 PM
  • CET: November 14th 03:00 AM – November 15th 03:00 AM
  • KST: November 14th 11:00 AM – November 15th 11:00 AM
Region & Modes
  • NA SOLO First-person / Third-person
  • ASIA SOLO First-person / Third-person

Players,

Today, we would like to give you an update about the test servers. Many players were disappointed that the first test server schedule was delayed last time. Right before opening the test servers, we concluded that the test build was not stable enough and decided to postpone the test. Although the current test build is not completely stable as of now, we still would like to open the test servers this week even for a short period of time and allow players to test the long-awaited feature - vaulting & climbing. We were planning to run test servers for about three days but this week’s test will be shorter because of the build’s current state.

Please note that you may experience client crashes on the test servers. This is normal as the build we are using for this test is not completely stable. This may not be the best condition to test all the features. At this time we ask for your understanding as we continue to fix the issue.

The test will begin tomorrow and last for about a day. If we decide to extend the test schedule, we will make an announcement on our official social media channels.


Test schedule
  • PST: November 13th 18:00 PM – November 14th 06:00 PM
  • CET: November 14th 03:00 AM – November 15th 03:00 AM
  • KST: November 14th 11:00 AM – November 15th 11:00 AM
Region & Modes
  • NA SOLO First-person / Third-person
  • ASIA SOLO First-person / Third-person


Two major changes were made this time. We added vaulting & climbing and overhauled the ballistics system. To read more about vaulting & climbing, please read our previous blog post.

Regarding ballistics, we made changes to bullet drag effect, accuracy and hit areas to give them a more realistic touch as well as improve the balance of weapons. We have described the changes in detail below. We will be using a more advanced equation to calculate damage which will be shared in detail after this test.


Ballistics overhaul

We are constantly looking into improving the balance of the weapons while adding a little bit of more realistic, albeit reasonably balanced touch. As a consequence, we are now working on a ballistics balance pass. We have been announcing upcoming changes to the way the projectiles and weapons behave for some time and now the first iteration is finalized.

The overhaul consists of multiple elements. The most essential one is the addition of a bullet drag effect that affects the trajectory curve of a projectile. Due to this effect the bullet now loses its velocity over time - similar to what happens to it in real life. As a result, with gravity still acting on the projectile, at the same distance as before the bullet drop will be bigger. For most assault rifles the change will be hardly noticeable at short range. It will become increasingly obvious above the range of 300 meters.

Secondly, we’ve tweaked the MOA (accuracy) of the weapons basing the new numbers on their IRL counterparts. While some weapons may experience slight accuracy nerf, others will become more accurate than before.

Following the changes to the trajectory of the bullet, we have looked into the usability of iron sights and sight attachments. To accommodate the new ballistics, we have changed the way zeroing works to be slightly more realistic. As a result, each weapon will have unique set of zeroing ranges while using the iron sights. Red dot and holographic sites will allow for zeroing in on short ranges. You will now also be able to adjust the intensity of the reticle (by default using the Mouse Wheel). 4x's tip of the chevron is zeroed in on respectively 50 and 100 m for submachine guns and other weapons. Bigger scopes will additionally allow you to change the zoom level (by default using the Mouse Wheel).
* Zeroing for 4x is the same as before in the 1st test servers and will be updated in the next test build.

Finally we have introduced changes to the hit areas of the characters. We felt that the initial system was a little bit too simplistic and punishing to the players. With the new system, the problematic neck area will be protected by the helmet. Shooting hands and feet is now also less effective than it was before. On top of regular bonuses and penalties to the hit areas, the damage will be also modified by weapon class.

These changes allow us to further balance the use and functionality of different types of weapon classes. Please bear in mind that the changes are not final, many are, in fact, experimental, and we are still working on more features to be included in the game.


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Client Optimization
  • Optimized terrain data to reduce memory usage
  • Reduced the lag issue when terrain is loading
  • Reduced the lag issue when multiple players are in sight

Server Optimization
  • Optimized server performance by adjusting network throughput

Action
  • Added vaulting & climbing action

Game Play
  • Vehicle driving balance is modified
    * We are adjusting driving sounds to be more realistic. Sources of vehicle sounds will be improved.
  • Vehicle driving is adjusted to be more realistic
    *This is an early stage of balancing. We need your feedback to improve driving.
  • Improved the vehicle and passenger animations

Ballistics overhaul



    • Projectiles fired from firearms are now affected by air drag. This means that projectiles will now lose velocity over time leading to greater bullet drop and longer travel time
    • Large scopes (8x, 15x) now have variable zoom that can be adjusted using the Mouse Wheel (by default)
    • Red dot, holo and 2x sights can now have their reticle's brightness adjusted using Mouse Wheel
    • Hit areas have been modified
      - Neck is now protected by the helmet
      - Damage to the chest area is increased
    • Base damage is now modified by weapon class
      - The actual damage is now taking into account following multipliers
      -- Base damage stat of the weapon
      -- Distance traveled by the projectile (damage decreases over distance)
      -- Hit area damage multiplier
      -- Weapon class multiplier
    • Fixed the excessive aim-punch while leaning in ADS mode
    • Removed the blurring effect of the weapon and objects close to camera that appeared in non-ADS mode
Vehicles



    • Unified the sizes of all UAZ models, the number of seats decreased to 4
UI/UX



    • Improved the backpack capacity UI in the inventory screen

When we prepared to release the first Early Access version of PUBG earlier this year, we were not fully prepared to respond to the issue of cheating. Since then, our traffic grew exponentially and it became an even bigger issue.

Earlier this month, we noted that we have been adding new measures and detection methods to address the cheat issue more effectively. To provide a healthy environment to our players, addressing this issue is now our top priority. We are constantly improving our anti-cheat measures and adding new ones.

With our recent efforts to strengthen the measures, the volume of players who use cheats has been reduced by 25% overall, and the volume of malicious, extreme cheaters has been reduced by 50%.

However, we know that this is not enough, which is why we are approaching this in multiple ways - monitoring 24 hours a day, strengthening security systems and applying additional anti-cheat solutions. Regarding other measures that our players have suggested, we are looking into a few that may be quite effective.

The battle against cheats may be endless. But we will do our best to create a healthier, better environment for everyone and take strong actions against distributors and sellers of cheats as well as those who use them.

Lastly, we would like to again ask for your understanding regarding client crashes you may experience during this test. We’d like to also thank the players who have been patiently waiting for an update. Although we may not leave comments on every piece of feedback we see, we are always monitoring and reflecting on it. We appreciate it very much. In one of the subsequent dev blogs, we will be addressing the issues that are being discussed in the community, bugs that are not fixed in this test build and issues that were not mentioned in today’s dev blog. We are also preparing to share more about the damage equation later as we noted above.

We are looking forward to getting your feedback on our first PC 1.0 test build.


Thank you.
The PUBG Development and Community Team
 
Última edição:
Morrer pra um cara ruim pra krl de mira mas usando macro é TRISTE.
Estava eu no morro de Rozhok jogando DUO com um parceiro morto depois de matar geral na cidade, só caçando alguém pra matar mesmo, e comecei a levar tiro pra krl das casinhas lá pra baixo da escola, em direção a Pochinki. Não sei quantos metros dá, uns 300 talvez, mas eu estava de M16 + 8x e tive dificuldade em acertar e derrubar um dos indivíduos que estava me atirando. Ok, derrubei um e fui mirar no outro, quando do nada levei uma rajada de MINI-14 e morri em menos de 1 segundo. Tipo, uma rajada como se fosse no automático da Vector.
Porra, o cara errou tiro pra krl antes de acertar a mira em mim, mas quando me "encontrou" foi morte instantânea.
Isso pq na partida anterior tinha morrido pra um hacker eu e meu parceiro no mesmo lugar
 
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Reações: anc
Bigger scopes will additionally allow you to change the zoom level :full:

We are adjusting driving sounds to be more realistic. Sources of vehicle sounds will be improved. :mondie:


E parece que arrumaram o soco que tu toma quando ta em ADS, Finalmente, como eu odeio quando tomo tiro enquanto to em ADS e minha mira vai pro céu.
 
Última edição:
Boas mudanças... Pessoal falando de rating, to com 1.797 de rating, isso eh bão? Me considero player mediano..
 
Boas mudanças... Pessoal falando de rating, to com 1.797 de rating, isso eh bão? Me considero player mediano..

É bom sim, do 1800 - 2000 começa a dificultar a subir, depois do 2k de rating, se tu não fica entre os 5 primeiros tu perde rating.
 
É bom sim, do 1800 - 2000 começa a dificultar a subir, depois do 2k de rating, se tu não fica entre os 5 primeiros tu perde rating.

Chega uma hora que se voce nao mata ninguem e ganha, voce perde pontos de kill rating :bwahaha: Com esse meu rating eu tenho que matar 2 por partida para nao perder ponto de KR.

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Estou animado com essa atualização do test server.

Projectiles fired from firearms are now affected by air drag. This means that projectiles will now lose velocity over time leading to greater bullet drop and longer travel time

Large scopes (8x, 15x) now have variable zoom that can be adjusted using the Mouse Wheel (by default)

NICE!
 
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