Será que sou o único que joga em primeira pessoa? fotos, videos e streams só em 3º
Acho que primeira pessoa, na minha opinião, só é melhor na hora do combate. Seja zumbi ou player.
Será que sou o único que joga em primeira pessoa? fotos, videos e streams só em 3º
Achei uma scope que a mosin viro uma sniper foda
com zeroing ate 800m
http://i.imgur.com/AYI9vyE.jpg
http://i.imgur.com/vMwdWvp.jpg
ta de brinks né? rs
essa faca na ponta é a "Kitchen knife" ?
e como coloca? só arrastar pra arma?
e tem botão pra melee?
vlw!
Jogar no server BR de DayZ, é uma selva sem lei, onde todos são caçadores e todos são a caça
Gamma e brilho no máximo, estilo HUE BR
Estava no server BR, maior escuridão, 2 nego pelado de equip, me vendo e perseguindo, obviamente fazendo a mesma coisa que o user HUE BR
Amigo, sei que 99% dos PC gamers jogam fps no teclado e mouse e acham um "crime" quem joga com controle, meu caso. Acontece que eu não consigo de jeito nenhum jogar no teclado, já tentei várias vezes e nunca me adaptei. Até os "point and click" da Telltale eu jogo no controle.
Então meu caro, depois da minha justificativa não por obrigação mas por educação, você ou algum colega de forum poderia responder a minha singela questão?
Muito grato
ALGUEM SABE M SERVER QUE NAO SEJA BR QUE FICA DE DIA , QUANDO E MAIS O MENOS UMAS 20 HORAS AQUI NO BRASIL?
TA FODA
não é só no NWAF, qualquer cidade grande ou base militar tem spawn de mousintem outro rifle que só dropa no NWAF
não é só no NWAF, qualquer cidade grande ou base militar tem spawn de mousin
Oq seria NWAF? eu ia perguntar tb se só tinha a magnum, a pistola, a m4 e a mosin, mas já que você já respondeu...
Será que vão botar mais? tipo a FAL
Eu achei que tinha alguma .12 ou alguma M249, achei munição pras 2...
http://dayz.gamepedia.com/Weapons aqui diz q tem mais arma... estranho
por enquanto as unicas armas são FNX, mosin e M4A1, tanto que pra AK-74 só existe o cartridge enquanto pra M4A1 aquele mesmo padrão STANAG,não não, não é mousin, e sim um rifle que lembra uma AK
Aoooo revoltadinho.Cara pq vcs ficam com tanta pecuinha? Se eu tivesse jogando em um sv de noite, eu iria botar gama e brilho no maximo pra poder enxergar melhor. EDAI velho?? Meu deus, isso ja ta enxendo o saco
1° q q tem de mais?? Alguem poderia me explicar que eu nao entendo isso até agora?
2° Tu acha mesmo que os gringo n botam nessas config pra ver melhor? Só debiloid joga de noite com a tela toda escura sem saber por onde anda
Que diversão tem ficar apertando WASD com a tela toda preta? Q eu saiba isso é um jogo.. e é pra ser jogado!
There is a great deal of topics dealing with this, so I thought I would confirm what we will definately be doing, and give some background why they are not in yet. List not exhaustive and will be added too as time allows.
More Zombies
Target delivery: Ongoing
We absolutely plan to have more zombies. To cope with the current total dynamic entity count of over 10000 we have had to make a great deal of optimizations. If loot is completely removed, we can easily run 4000 zombies in our debug builds. In the new year we will be optimizing the way we handle dynamic objects (such as loot) a great deal more which should give us significant savings - but the change was considered too risky to be done prior to alpha launch. If we had problems, we would have delayed the project further by months.
Multithreaded Server
Target delivery: Early 2014 & Ongoing
To assist with increasing player and zombie numbers, we will be parallelizing the server architecture. Currently RV does offload some extra threads off to other cores, but this is for rendering and file handling - neither of which are issues for the dedicated server which uses no rendering and has a greatly reduced file footprint. This should provide some very, very dramatic improvement in performance where additional cores are available. Note, however, that this will increase the complexity of hosting DayZ - it may mean that we see a greater dispersion in the capacities of DayZ servers.
Respawning Zombies & Loot
Target Delivery: Early 2014
Currently to have the server check if something needs respawning can cause an issue with performance. We did not want to go with a "scripted" solution for respawning, and it is expensive on server performance. Player spawning on the coast is conducted by the engine, and we are going to employ a similar process for managing zombie and loot spawn (possibly parallelized). This is a high priority task and zombie respawn at least is very close to being implemented.
Server Management Options
Target Delivery: Ongoing
Additional options for those hosting servers will be rolled out as soon as we can. We want to encourage a "hardcore" mode that will operate on a separate database, featuring things like first person only, no hide body, etc... In addition, we also want to provide passworded servers that will operate on their own shard of the database. This shard could be grouped, so that a group of passworded servers could operate on their own database. Eventually, we would like to see these different communities on their own db running their own variations of DayZ to meet specific communities needs.
Animals & Hunting
Target Delivery: Early 2014
The AI for animals is based on the new AI for zombies (some will notice the old local ambient animals making zombie noises and acting aggressively!). We have a cutdown version of this we will be using for hosting animals, including those from ArmA2 as well as new animals such as a deer. We already have the meat models made, and we have the basics of cooking. So this functionality is quite close. It does have an impact on the server, and at the moment we could only run about 300 animals per server without seriously impacting performance (until we have started additional server optimization).
Additional Anti-hack and Security
Target Delivery: Late 2013
We are working on additional anti-hack to supplement the implementation of VAC. We have been working closely with Valve for VAC as well as our other anti-hack partner. Details of this will be released shortly. The most important thing to remember is that anti-hack is really the secondary defense - the primary defense should be good architecture. We have already identified (and fixed) several key vulnerabilities in the three days since launch. There are more we know about and I am sure more we don't. The purpose of this early phase of alpha is to identify and fix those. As our architecture now relies on the server controlling and adjudicating everything, we can close off locally controlled functions and back doors - which is what we have been doing.
Cooking & Gathering Resources
Target Delivery: Early 2014
This is a system that was not completed prior to the alpha launch so is half-done. Additional work will be done and pushed when we can. This will include gas cookers (already ingame) and the creation of fireplaces. We will be allowing players to gather resources from the world, such as firewood, stones, etc... This will then be utilized by the existing crafting system.
pqp xiter que esta na opção do jogo
ok entaum
usar gamma maximo = hue
ótimos argumentos
Cara pq vcs ficam com tanta pecuinha? Se eu tivesse jogando em um sv de noite, eu iria botar gama e brilho no maximo pra poder enxergar melhor. EDAI velho?? Meu deus, isso ja ta enxendo o saco
1° q q tem de mais?? Alguem poderia me explicar que eu nao entendo isso até agora?
2° Tu acha mesmo que os gringo n botam nessas config pra ver melhor? Só debiloid joga de noite com a tela toda escura sem saber por onde anda
Que diversão tem ficar apertando WASD com a tela toda preta? Q eu saiba isso é um jogo.. e é pra ser jogado!
cara... o jogo n~çao é mal acabado, ele está pronto, já que a engine do arma 2 está pronta, eles querem adicionar features, em dois dias de lçançamento, já adicionaram 5 features e fizeram 3 patchs.
Agora para saber se a bateria está carregada, o jogador tera que lambe-la.
Pode usar faca para abrir enlatados e por ai vai.
Eu jogue o dayz mod que era infinitamente mais bugado por mais de 600 horas, 80 reais é um preço baixo a se pagar por um jogo que vai te dar horas de experiencia e diversão.
screens para concorrência.
http://i.imgur.com/cMACeJsh.jpg
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Alguém sabe responder se o personagem se acorda por si próprio após ficar inconsciente? Pois fiquei devido a fome, e estou em Stary Sobor, e morrer para chegar lá (ainda mais no escuro)depois vai ser foids.
Tudo é hue
Pqp
que nojo
primeira vez que fui usar o gamma
e pq vi uma twitch do um FUCKING GRINGO usando e dizendo ''vc que morre nos escuro toda hora use isso''
agora eu uso e sou Hue br br
pqp o síndrome de vira-lata cada vez pior
todos caras do twitch são Hue br
Execs,shizzo ate o sacriel.
PQP tem nego que supera