[TÓPICO OFICIAL] Hell Let Loose

Vídeo de um colega que joga bastante hell com a gente sobre o próximo update:


As alterações nos efeitos da artilharia ficaram demais, mapas noturnos um show com os flawers e as novas pinturas dos tanques ficaram sensacionais.
Obviamente tem muitas outras coisas novas, porém não foi mostrado no vídeo.
 
Como se deve construir uma guarnição
Vejo muito jogador que insiste em construir guarnição do lado do ponto inimigo. Mas essa guarnição, provavelmente, NUNCA vai servir como deveria.


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Última edição:
Como se deve construir uma guarnição
Vejo muito jogador que insiste em construir guarnição do lado do ponto inimigo. Mas essa guarnição, provavelmente, NUNCA vai servir como deveria.


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Foda, tem time que bota tudo no mesmo lugar.
 
Voltei a jogar depois de muiiiito tempo, tá bom demais o game! O que mata um pouco é ter que dividir servidor com os boludos, dificulta a comunicação. As vezes até o server us é melhor por conta disso. Ansioso pelo novo update, quando sai?
 
Voltei a jogar depois de muiiiito tempo, tá bom demais o game! O que mata um pouco é ter que dividir servidor com os boludos, dificulta a comunicação. As vezes até o server us é melhor por conta disso. Ansioso pelo novo update, quando sai?
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Terça-feira da próxima semana
 
Update 12 ‘Falling Dark’ coming tomorrow!


Hey everyone,

At last, the team is excited to announce that all going well, Update 12 ‘Falling Dark’ will release tomorrow Tuesday July 19th 11am BST. We are all very eager to see the community enjoying the New Maps Remagen, Low light/night variants of popular maps and Omaha Beach with new Modes.

Additional items including new Vehicles (Panther and M4A3 Sherman), Flare Guns and a host of other new content are also crammed in with this update. In our brief today we also will take the time to feature new DLC for U12, VOIP improvements, Changes to how primary weapons are shown on players, Sorting out those pesky vehicle wrecks, improved lighting effects on night maps and more.

If you haven't seen information for the Update 12 items not mentioned in this brief, you can check it out in previous dev briefs here:



STEAM Store DLC and Unlockable Cosmetics
For those who may not have seen, alongside the Update 12 release we will also implement some new DLC commander uniforms for all factions:

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Upper Echelon - US Summer Service Uniform


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Upper Echelon - German Field Blue Heer Officer Uniform


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Red Marshal - Soviet M35 Officer Uniform


The commander DLC will comprise of two different packs named “Upper Echelon” and “Red Marshal”. These will soon be available for PC on the Steam Store and they contain the following:
  • Upper Echelon: German Field Blue Heer Officer Uniform and US Summer Service Uniform

  • Red Marshal: Soviet M35 Officer Uniform

Note:
The Red Marshal pack will be free to download


Voip QOL improvements
VOIP has been a mainstay for critical communications in Hell Let Loose from its very beginning. We are constantly looking at ways to improve the player experience for the ingame VOIP mechanics. We are excited to announce in update 12 we have been able to implement a more extensive volume control system.

There are three layers of VOIP channels within HLL consisting of ‘Local’, ‘Unit’ and ‘Command’ chat respectively. In addition to the previous single overall voice volume option of these we have now added a volume slider to each VOIP channel. This will allow players to raise or lower the volume for Local, Unit and Command chat as they see fit.

We believe that the expanded volume control options for VOIP will enrich all player communications and make it a more streamlined method of comms on the battlefields. Improved communications will lead to better teamwork and more enjoyable overall gaming experience.

We continue to work with our VOIP partner VIVOX, and will continue to improve HLL comms as much as possible. We have plans to implement further improvements in Update 13.

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Primary Weapons Now Sling onto Players Backs
To add to the atmosphere on the battlefield we have implemented the animations of a player's primary weapon to now be shown on their back when they switch to an alternate weapon or item.

Function wise players will not notice much of a difference to their gameplay, however for those around them, the look of a weapon slung on a players back will add another dimension to the immersion of HLL. We will consider all feedback and any animation and bug concerns.

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Destroying Wrecked Vehicles
We are adding in the ability for players to destroy wrecked vehicles. The destruction of a wreck can be achieved using tank shells, AT-guns, shoulder fired rockets or satchels.

The destruction of player driven vehicle wrecks will have a few effects for players to consider. If a vehicle is destroyed in a choke point area it can now be removed to free up the flow of the battle, rather than waiting on the timed demolition.

Conversely players will need to be aware that the wrecks of player driven vehicles are now not as dependable for ‘Hard cover’ during a firefight due to the ability for them to be removed suddenly. However with cover in mind, the static wrecks placed on the battlefields by default are impervious to this destruction feature. Typically these are notably identified as ‘burning’ wrecks.

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Improved Lighting effects on night maps
We have been very busy working on ways to improve the mood and atmosphere of the low light/night maps rolling out in Update 12. Some of the items we are fine tuning for this process include:

Adding lighting to the following in-game FX for better visuals on night maps (initial implementation has been kept on the subtle side of things):
  • Muzzle Flashes
  • Artillery cannons
  • Tank cannons
  • Panzerschreck/Bazooka rockets

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New Player Achievements
Update 12 will also feature a host of new achievements for you all to get your teeth into:
Added the following new Achievements:
  • Not a bridge too far!
  • MG goes BRRRR!
  • You can run, but you can't hide!
  • I don't need no Nightvision Goggles!
  • Soldier of the Month
  • Commend and Conquer!
  • War Hero
  • Deputy of Death
  • Do Svidaniya!
  • I spy, I spy, with my little eye...
  • Cleanup down aisle 3
  • Geneva Genocide!
  • There can only be one!
  • One with the shadow...
  • Medal Of Honour
  • Iron Cross
  • Hero of the Soviet Union
  • Spot On!
  • Breaking the Geneva Convention
  • Its over two thousand!
  • Humble lifestyle
  • Its like fashion week!
  • Rock, Paper, Tank!
  • And so it begins...
  • Rain Hell
  • Beat the DEV (Medic)

As per every update, we want to thank our original Kickstarter backers. Your support was what enabled us to begin this journey almost five years ago. We know that crowdfunded projects are always a huge risk - more often than not failing to materialize at all. We want to thank you for taking a chance on us, and we’re excited to continue moving forwards, fulfilling our mandate.

War Correspondent, Content Creator and Community HLL Videos
Time for some more community highlights from the below creators. We highly recommend giving them a watch.
If you see a Video you like make sure to post in the Discord #hll-videos channel.

Hell Let Loose - The Ultimate Assault Guide - SoulSniper





CARNAGE IN STALINGRAD - Hell Let Loose - BreakTheVices





Hell Let Loose - U12 is ALMOST here [PC Only] - Monoespacial





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Well, it's time to wrap up today's Dev Brief. See you all on the frontline with Update 12!
 
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Update 12 ‘Falling Dark’ Is Now Live!
Hey everyone,


At last it's here. The team is excited to announce that Update 12 ‘Falling Dark’ is upon us. As we have mentioned in our developer briefings this update brings to all the ‘Low Light’/‘Night’ mood settings for some popular and new maps, Vehicle Updates, New Commander Abilities, Flare Guns and so much more.

We have all been working hard over the last few months to ensure that this update has been well worth the wait. Without further ado let's crunch the info on Update 12 via the full changelog.

Update 12 Changelog


Vehicles
Added new US “M4A3 75w” medium tank
Added Machine guns to Half-tracks (M2 Browning, MG42)
Reimplemented the German “Panther” as a heavy tank with updated Smart Materials
Updated Tiger with new camo pattern
Updated Panzer IV with new camo pattern
Updated Luchs with new camo pattern

Weapons
Added Flare Guns (LP-42, SPSh-42, AN-M8)

Loadouts
Added Flare Gun to Spotter lvl 3 “Scout” loadout
Moved Ammo Crate from Spotter lvl 3 “Scout” to Spotter lvl 1 “Standard Issue” loadout

Cosmetics
Added 2 new DLC uniforms for the Commander role






Gameplay/Features
Added the following new Commander Abilities:
  • Precision StrikeGER: Stuka Dive BombUS: x2 P-47 BombsSOV: IL-2 Rocket StrafeAmmo Drop
Improved animations for the strafing run Commander Ability
Added separate volume controls for Proximity, Unit and Leadership VOIP channels
Added gore models for the Soviet faction (previously used US models)
Primary Weapons are now displayed on the player’s back while not equipped
Added the ability to interrupt weapon reloads
Fortifications can now be snapped together using the default “LEFT ALT” keybinding
Adjusted MG deployment logic to prevent players from hiding their model inside objects
Updated Personal Stats screen with new stats and an organized layout
Tank crews are now notified when the gunner destroys an OP
Vehicle wrecks can now be destroyed using tank shells, AT-guns, rockets and satchels
Increased AT-Gun deploy timer from 3 to 8 seconds
Reduced AT-Gun damage from 600 to 350
Added the following new Achievements:
  • Not a bridge too far!MG goes BRRRR!You can run, but you can't hide!I don't need no Nightvision Goggles!Soldier of the MonthCommend and Conquer!War HeroDeputy of DeathDo Svidaniya!I spy, I spy, with my little eye...Cleanup down isle 3Geneva Genocide!There can only be one!One with the shadow...Spot On!Medal of HonorIron CrossHero of the Soviet UnionBreaking the Geneva ConventionIts over two thousand!Humble lifestyleIts like fashion week!Rock, Paper, Tank!And so it begins...Rain HellBeat the DEV (Medic)

Maps
Added new Remagen map:
  • Remagen WarfareRemagen Warfare NightRemagen Offensive GERRemagen Offensive US
Added Night maps:
  • Foy Warfare NightPurple Heart Lane Warfare NightHurtgen Forest Warfare NightKursk Warfare Warfare Night
Added additional Omaha map variants:
  • Omaha WarfareOmaha Offensive GER
Reworked HQs on Kursk to provide additional cover for each faction


HUD/UI
Improved legibility of Enemy Recon Markings on the Tactical Map


Audio Effects
Shortened incoming Artillery whistle SFX
Adjusted bullet crack SFX for the MG42
Adjusted Foy map ambience
Balanced volume of grenade throw SFX
Added sound occlusion to explosion SFX
Balanced end of round music volume
Adjusted flesh impact SFX
Adjusted wood impact SFX
Adjusted smoke grenade SFX
Additional minor sound tweaks and improvements


Visual Effects
Updated TPP Blood Hit FX
Added lighting to the following in-game FX for better visuals on night maps:
  • Muzzle FlashesArtillery cannonsTank cannonsPanzerschreck/Bazooka rockets
Adjusted artillery impact and vehicle explosion FXs


Server Administration
Added ‘Aim Laser’ to indicate where a player is aiming
[Fixed] The prompt displayed when the player is banned via Votekick mentions that the ban is from the administrator


Bug Fixes
[Fixed] Unusual camera stuttering when vaulting over an object while the server/player has a high ping
[Fixed] Disconnecting and Reconnecting from VoIP while making Microphone check will cause VoIP to permanently stop working.
[Fixed] Soviet Recon Tank doesn't trigger any SFX when entering the vehicle or switching positions.
[Fixed] Panzer IV has incorrect armour collision
[Fixed] The player cannot be heard if they switch very fast between the VOIP channels
[Fixed] Players are unable to hear enemy Half-track SFX
[Fixed] M97 Trench Gun cannot penetrate any materials.
[Fixed] Outpost can be placed next to downed enemy but is instantly destroyed.
[Fixed] Bullet Crack Sound Plays when leaving Mounted Prone with PTRS-41.
[Fixed] Typing Y/N in chat will accept or deny UI requests
[Fixed] Deployable explosives can't be placed in an area around garrisons and airheads.
[Fixed] The player model can clip through certain building roofs by deploying LMG’s.
[Fixed] LMGs camera will lose its input when being deployed in another player
[Fixed] Some Personal Stats are not saved when the player exits and reenters a server
[Fixed] Offensive mode initial Deploy Timer counts down before any players have joined the server
[Fixed] VOIP may not work immediately after creating a unit for 20-30 seconds
[Fixed] Career and Role EXP may not correctly display in change role menu if gained just before a match ends.
[Fixed] Two players can trigger the bandaging animation if the bandage is used at the same time
[Fixed] Players do not get suppressed from bombing run fire when in artillery reload seat
[Fixed] Players do not get suppressed from strafing run fire when in artillery reload seat
[Fixed] Deploying an LMG on a wooden beam of a specific barn causes graphical issue and un-deploys the LMG.
[Fixed] Half-Track spawn icon appears when the engine is on in Locked enemy territory
[Fixed] During idle animation the left hand is misaligned and clips through the weapon while holding any Rifle or Sniper Rifle
[Fixed] The player is unable to deploy or to enter the Change Role menu in certain scenarios after they've been switched to the other team via RCon during the last 3 seconds of deployment
[Fixed] The Anti-Tank gun turret will collide with vehicles, potentially causing collision/physics issues
[Fixed] Missing glass in Opel Blitz asset
[Fixed] Eastern Wood Peewee can be heard in Hürtgen Forest Map
[Fixed] Rebinding W A S or D in Infantry, Driver and Admin tabs will allow two bindings on one key.
[Fixed] Rebinding W A S or D to common and relaunching the title will rebind in Infantry, Driver and Admin Tabs.
[Fixed] Garrisons and Outposts render distances vary based on map
[Fixed] Airhead is destroyed by friendly grenades
[Fixed] The Damaged Engine Fire PFX always face directly toward the player
[Fixed] When a player quickly switches between VOIP channels, the nametag of the player will not show up or will show up for a brief period of time
[Fixed] Gear change animation plays twice in Soviet vehicles
[Fixed] Occasions where nametags appeared in Streamer Mode
[Fixed] Poor network conditions will cause bolt action rifles to not fire when inputting.
[Fixed] FG42 bullets land higher than the crosshair
[Fixed] Soviet Half-Track have no SFX while being repaired at a repair station
[Fixed] The map images on the 'Maps' section of the Field Manual are low resolution
[Fixed] There is a corrupted texture in the viewports of certain tanks
[Fixed] Outside parts of the Panzer IV is present in the viewport at FoV higher than 90
[Fixed] Airheads will deploy faster than the icon indicates
[Fixed] The prompt that appears after a player is kicked appears in German
[Fixed] Steam invites will bring a player into the last server the inviter was in if they're on the Front End


Kursk
[Fixed] Increased height of certain foxholes to provide improved cover
[Fixed] Multiple instances of floating or misaligned assets
[Fixed] Adjustments to player collision across a number of assets
[Fixed] Adjustments to LoD settings across a number of assets


Stalingrad
[Fixed] Adjustments to player collision across a number of assets
[Fixed] Adjustments to LoD settings across a number of assets


Foy
[Fixed] Adjustments to player collision across a number of assets
[Fixed] Adjustments to LoD settings across a number of assets


Hill 400
[Fixed] Visual issue with some riverbanks
[Fixed] Multiple instances of floating or misaligned assets
[Fixed] Adjustments to player collision across a number of assets
[Fixed] Adjustments to LoD settings across a number of assets




Hurtgen Forest
[Fixed] Adjustments to player collision across a number of assets
[Fixed] Adjustments to LoD settings across a number of assets


SME
[Fixed] Some instances where the player could not deploy their MG on an asset
[Fixed] Multiple instances of floating or misaligned assets
[Fixed] Adjustments to player collision across a number of assets
[Fixed] Adjustments to LoD settings across a number of assets


Purple Heart Lane
[Fixed] Multiple instances of floating or misaligned assets
[Fixed] Adjustments to player collision across a number of assets
[Fixed] Adjustments to LoD settings across a number of assets


Omaha Beach
[Fixed] Multiple instances of floating or misaligned assets
[Fixed] Adjustments to player collision across a number of assets
[Fixed] Adjustments to LoD settings across a number of assets


Remagen
[Fixed] Adjustments to player collision across a number of assets
[Fixed] Adjustments to LoD settings across a number of assets


Carentan
[Fixed] Adjustments to player collision across a number of assets
[Fixed] Adjustments to LoD settings across a number of assets


Known Key Issues

Ammo Drop ability description mentions x5 rearms instead of x12
Specific assets appear to LoD aggressively on some maps (notably Omaha)


Don’t forget that if you haven’t checked out the other Hell Let Loose socials you should do so. Like our discord you will find them great places for information and community interaction.


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Well, it's time to wrap up today's update info. See you all on the frontline with Update 12!
 
Última edição:
aqui atualizou e fica a tela preta ao abrir o jogo :gente:
 
Já que não foi postado antes, trailer da nova atualização demonstrando um pouco as implementações:

 
Já que não foi postado antes, trailer da nova atualização demonstrando um pouco as implementações:


Ontem foram duas partidinhas de MG :limo:
Quase 60 kills em Hurtgen Forest, naquela partida meio bizonha q o time não aproveitou o suprimento que deixei no ponto, quando fiz a logística
Isso pq considero uma das piores classes (talvez a mais difícil da infantaria)

Testei a nova versão do Panther e ele ficou bem OP
 
Pessoal, estou rodando em DX12, mas o jogo volta e meia da umas engasgadas, não é 100% fluido. Tem algum outro comando ou dica pro jogo ficar mais liso?
 
tá usando os comandos Dx12?
Algumas pessoas disseram que estava bugando

Aqui foi normal, mas para 2 amigos ficou dando erro
sempre usei em dx12, aqui fica muito melhor, já reinstalei o jogo e testei no dx11 tb e nada...rapaz que ódio
 
aqui depois da att deu pau no dx12 que aliás rodava super bem,
 
aqui depois da att deu pau no dx12 que aliás rodava super bem,

É tem que tirar aquela linha de comando da inicialização que forçava DX12
 
Aproveitando a free weekend para testar o game, ele se parece muito com o Squad em questão de sistemas e estratégias? Nunca vi nada sobre como ele funciona a fundo
 
Aproveitando a free weekend para testar o game, ele se parece muito com o Squad em questão de sistemas e estratégias? Nunca vi nada sobre como ele funciona a fundo
Nunca joguei squad, mas já joguei um bocado de Post Scriptum que é semelhante.
O Hell não tem stamina, logo não tem aquela parada chata de ficar bebendo água toda hora, não tem tanta dependência do oficial dando maior liberdade para o jogador, mas o team play é presente para construções de defesas, nodos e AT Gun.
De um modo geral o team play é forte, mas não é limitado como no PS que te limita a fazer determinadas coisas somente com a permissão do oficial.
Outra questão chata que não tem no Hell é a questão do Halo/OP, que no PS tem que ficar a cada 5 minutos dando refresh, aqui essa ideia imbecil não existe.
Não existe também a limitação idiota de quantidade de armas automáticas, por isso, a quantidade de tiroteio nas partidas é bem mais elevada.
Aqui tem artilharia, que não tem no PS e que exigem bastante team play pra poder utilizar senão só serve pra dar multikill tk e não acertar ninguém.
Em tempo:

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:naza::naza:
 
Aproveitando a free weekend para testar o game, ele se parece muito com o Squad em questão de sistemas e estratégias? Nunca vi nada sobre como ele funciona a fundo
Parece um pouco
Squad é mais tático e com menos liberdade formando linhas de supressão e pouco combate
Hell tem seu lado tático e estratégico, mas tem muito mais combate, vc abre o mapa e percebe facilmente onde é o front, aqui o fator matar, morrer e dar respawn é bem mais intenso.
E esse loop de matar e morrer acaba afastando muitos player, pq o jogo acaba sendo bem punitivo e o respawn não é rápido.

E a cada morte não conta ticket para o time perder, aqui a cada morte vc "estraga" os recursos do comandante para usar suas habilidades.
Infelizmente só o médico revive e ele é uma classe BEM limitada, pouquíssimos players jogam com ela.

A parte mais estratégica fica com os oficiais e comander, o jogo tb tem voip por canal de hierarquia....

MAS fiquei sabendo agora do Free Weekend, vai ser aquele, salve-se quem puder......
Zero garrison/respawn por partida, morreu vai ter q dar respawn na base, pegando caminha da logistica pra abandonar no meio do mapa, artilharia dando TK, ponto caindo e o aliado lá na base do inimigo, halftrack usada como blindado..... já vi esse filme várias e várias vezes.
:risos:



Dois Discords se quiser aprender um pouco mais sobre o jogo
Muitos jogam Squad e PS por lá tb
Discord Sturm Elite: https://discord.gg/uD99Vpc6zN
Discord Cobras Fumantes: https://discord.gg/yt6qbKtvWP
 
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Resumo do Free Week
arte antiga, mas é sempre a mesma coisa....

-Novato achando que é pra rushar o tempo todo
-Reclamando q todo mundo é hack (só ele que é limpo) :limo:
:alan:



--------------------------------------------------------

Apesar de tudo, consegui jogar algumas boas partidas no fim de semana.
Essa att trouxe algumas coisas boas e outras nem tanto para o jogo

-A física de colisões melhorou (personagem andando pelo cenário)
-O som da MG, não curti tanto (o som quando vc esta sendo alvejado por um MG)
-Stuka ficou legal, mas acho que deveria ter um som mais longo. No geral, é bom ver o commander com mais habilidade.
-"A noite" acho que deveria ser mais escura, a visibilidade acaba sendo baixa por conta da névoa e não por conta da noite do jogo
-Kurks noturno ficou MUITO bom na minha opinião. Mapas noturnos são: Foy, Purple Heart Lane, Hurtgen, Remagen e Kurks
-Remagen, esse mapa tinha que ter a versão apenas noturna
-Flare gun, foi uma add bacana, mas talvez fosse interessante ficar apenas nos mapas noturnos
-Novo tanque americanos, não testei
-Redução do dano da PAK e o aumento do tempo para construir, pra mim não faz sentido, só desestimula o uso
-Omaha modo guerra, para mim quanto mais mapas no modo guerra, melhor. Mas Omaha recebeu VÁRIAS modificações.
-MG da Halftrack, mais uma coisa que não vejo sentido nenhum (levando em conta a função de respawn que ela tem)
-Tanque solo, devs tinham que colocar um "bloqueio" para pessoas com tanque solo, sei lá, tanque funcionar/ligar apenas se tiver 2 pessoas. Esse fim de semana vi BASTANTE gente insistindo em jogar com tanque solo



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--------------------------------------------------------
Agora resta esperar pelos britânicos





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Resumo do Free Week
arte antiga, mas é sempre a mesma coisa....

-Novato achando que é pra rushar o tempo todo
-Reclamando q todo mundo é hack (só ele que é limpo) :limo:
:alan:



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Apesar de tudo, consegui jogar algumas boas partidas no fim de semana.
Essa att trouxe algumas coisas boas e outras nem tanto para o jogo

-A física de colisões melhorou (personagem andando pelo cenário)
-O som da MG, não curti tanto (o som quando vc esta sendo alvejado por um MG)
-Stuka ficou legal, mas acho que deveria ter um som mais longo. No geral, é bom ver o commander com mais habilidade.
-"A noite" acho que deveria ser mais escura, a visibilidade acaba sendo baixa por conta da névoa e não por conta da noite do jogo
-Kurks noturno ficou MUITO bom na minha opinião. Mapas noturnos são: Foy, Purple Heart Lane, Hurtgen, Remagen e Kurks
-Remagen, esse mapa tinha que ter a versão apenas noturna
-Flare gun, foi uma add bacana, mas talvez fosse interessante ficar apenas nos mapas noturnos
-Novo tanque americanos, não testei
-Redução do dano da PAK e o aumento do tempo para construir, pra mim não faz sentido, só desestimula o uso
-Omaha modo guerra, para mim quanto mais mapas no modo guerra, melhor. Mas Omaha recebeu VÁRIAS modificações.
-MG da Halftrack, mais uma coisa que não vejo sentido nenhum (levando em conta a função de respawn que ela tem)
-Tanque solo, devs tinham que colocar um "bloqueio" para pessoas com tanque solo, sei lá, tanque funcionar/ligar apenas se tiver 2 pessoas. Esse fim de semana vi BASTANTE gente insistindo em jogar com tanque solo



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Agora resta esperar pelos britânicos





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A questão do tanque solo ainda dá pra jogar se for um player mais experiente.
O foda é que a maioria acha que é igual BF/COD e vai fazer mil frags rushando de tanque, igual a partida que joguei ontem, logo de cara dois 76 foram destruídos e nem fizeram 100 pts cada.
Detalhe que estavam, cada um, com tripulação cheia, mas não sabiam jogar e eu sozinho fiz mais de mil pontos.
 

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