Project CARS - [ PREVIEW ]

Status
Não esta aberto para novas mensagens.
Alguém sabe se está funcionando o trackir no Project CARS?

Se sim, como faço para habilitá-lo.
 
Alguém sabe se está funcionando o trackir no Project CARS?

Se sim, como faço para habilitá-lo.

Olha so velho companheiro de ARMA se nao estou enganado. Nem sabia que vc curtia jogos de corrida.
Cara ante onde ja li, o game tem sim suporte a Trackir, mas nao sei como funfa nao. E gabiarra por hora. Mas ja li que deve ser uma funcionalidade da versao final.
 
Olha so velho companheiro de ARMA se nao estou enganado. Nem sabia que vc curtia jogos de corrida.
Cara ante onde ja li, o game tem sim suporte a Trackir, mas nao sei como funfa nao. E gabiarra por hora. Mas ja li que deve ser uma funcionalidade da versao final.

Sou eu mesmo. Gosto de simulador de corrida, mas no momento estou com pouco tempo pra jogos. Quando posso eu faço umas corridinhas sem muita pretensão.
 
Sou eu mesmo. Gosto de simulador de corrida, mas no momento estou com pouco tempo pra jogos. Quando posso eu faço umas corridinhas sem muita pretensão.

Ta certo. Game e top, sempre que posso tbm faço algumas corridas nele! Tempo ate estou tende, dificil e o tanto de jogo.. KKKKKKKKKKK
 
pessoal, como faço para baixar as builds (todas separadamente)? pois estou um tanto desatualizado
 
pessoal, como faço para baixar as builds (todas separadamente)? pois estou um tanto desatualizado

Lá no forum, na parte das builds, tem o link para a última cumulativa e depois e só ir baixando as demais pelo launcher. ou baixa tudo pelo launcher mesmo, só logar que já vai atualizar.

blza
 
Última edição:
[video=youtube;XmF-g578Ybk]http://www.youtube.com/watch?v=XmF-g578Ybk&feature=player_embedded[/video]
 
pessoal, como faço para baixar as builds (todas separadamente)? pois estou um tanto desatualizado

Lá no forum, na parte das builds, tem o link para a última cumulativa e depois e só ir baixando as demais pelo launcher. ou baixa tudo pelo launcher mesmo, só logar que já vai atualizar.

blza

:joia:

Lembrando que se baixar pelo launcher, eles ficam na pasta do pCARS e da pra reinstalar depois direto deles. Ele ja identifica todos que tem e vai instalando. So eh um saco pra quem tem UAT no windows, ficar clicando nas janelas de permissao que abrem...

[video=youtube;XmF-g578Ybk]http://www.youtube.com/watch?v=XmF-g578Ybk&feature=player_embedded[/video]

ISSO eh um cockpit! :magico:

inveja master.... :feelbad:
 
build 370 no ar :)


pcars804.jpg



Build 370 (13/12/12, Team Member+)

Input:
* BInputId: Added ApplyDeviceRemapping()
* cControlSet: Reinstated device remapping process on Read()

Enviroment:
* Code for Dave out the correct enum content menu strings

Tracks:
* Moravia: Texture updates
* Moravia: Added new version of main tower, grandstands, restaurant, gass station
* Milan Short: Add latest assets from TomT
* Milan GP: Add latest assets from TomT
* Milan: Add new textures for mz_gstands02_loda
* Heusden: Added assets, buildings, temporary garage interior, fixed kerbs collision
* Heudsen: New texture maps
* Derby: Resized texture
* Derby National: Added factory, and new tribune assets. updated castle position
* Derby GP: New textures for tribune assets
* Derby: Tweaked crowd placement for new tribune
* Emirates Raceway Nat: Further fixes of smaller issues like hovering seams and whitelines
* Emirates Raceway Int: Further fixes of smaller issues like hovering seams and whitelines
* Emirates Raceway GP: Further fixes of smaller issues like hovering seams and whitelines
* Emirates Raceway Club: Further fixes of smaller issues like hovering seams and whitelines
* Emirates Raceway Nat: Further adjustments to cambers in last turn.. added deformable armcos, increased res and position of Skyring
* Emirates Raceway Club: Further adjustments to cambers in last turn.. added deformable armcos, increased res and position of Skyring
* Emirates Raceway Int: Further adjustments to cambers in last turn.. added deformable armcos, increased res and position of Skyring
* Emirates Raceway GP: Further adjustments to cambers in last turn.. added deformable armcos, increased res and position of Skyring
* Azure Circuit: Added latest stuff from MichalB
* Azure Circuit: Re-baked AO texture
* Azure Circuit: New works around the portier roundabout, rue de portier, av.princesse Grace, japanese gradens, moved a bit some of our library assets to fit better around the reworked area, deleted also some obsolete objects

Vehicles:
* BMW Z4 GT3: Tire and physics changes. Revised street and small prototype tires, plus default setup changes where required to the affected cars

Builds 366-369
Build 369 (13/12/12, Senior Manager)

Enviroment:
* Fix for crash on saving condition specific files
* Adding in timeline controls for diffuseColourScale

Render:
* Adding code to allow hook up for variable diffuseColourScale to the shaders

Input:
* Decoupled the display angle of the vehicle's front wheels from the display angle of the steering wheel
* Moved steering calculations into common input code

Speech:
* Pit Speech is now reset properly when restarting and quitting

GUI:
* Manual buttons added to Record holders on Race and Time Attack screens allowing players to navigate between these
* Resume Previous button added to Season screen
* Messages updated on news ticker
* Dialog boxes updated to FE visual style
* Session Overview page added to InGameMenu
* Kerning fixed on InGameMenu fonts
* Additional track logos added to splash page
* Splash page re-organized to make way for the above

Tracks:
* Heudsen: New texture maps
* Derby: New textures

Vehicles:
* Corrected naming confusion in Motec Display- to only find objects of type gui text
* BMW Z4 GT3: 2012 24H BMW works livery


Build 368 (12/12/12 Senior Manager)

Speech:
* Pit Speech is now reset properly when restarting and quitting.

Tracks:
* Derby: Texture size reduction
* Derby: New Textures

Vehicles:
* Corrected naming confusion in Motec Display- to only find objects of type gui text.
* BMW Z4 GT3: Set cockpit exposure value to 60%
* BMW M1: Applied miagi's setup as default


Build 367 (11/12/12, Manager+)

Input:
* BInputAxis: corrected inverse sensitivity function
* VehicleInput: Implement low-lock steering compensation
* On-screen steering wheel is now displayed using the new linear steering metric (not affected by sensitivity)
* Dev Menu: Added 'Effects Strength' to 'Input/Force Settings' menu, and 'Low-Lock Steering Sens' to 'Deadzone/Sensitivity' menu

Weather:
* Set the default race time to 16:00

Online:
* Removed previous workaround for always sending full set of attributes
* Added password protection to Aries MP Browse and Create screens

Tracks:
* Milan: Add new textures for mz_stands09
* Milan Short/GP: Add latest assets from TomT. Fix bad lod popping for advert costructions. Remove not exist advert boards by RL. Add one missing bridge. Fix shader setting for oval
* Emirates Raceway GP/Int/Club/Nat: Adjusted/lowered fixed camber on the most extreme curves
* Heudsen: New texture maps

Vehicles:
* Added 3 cockpit display readouts. LapsTotal, FuelLastLap, FuelAverageLap
* Motec LCD colour & light switching using headlight toggle. Including display cycle using new input
* Palmer JPLM: added lighting and pages to cockpit display
* BMW Z4 GT3: tweaked eyepoint offset
* BMW Z4 GT3: Collision shape adjustment to reduce invisible wall issue on some curbs
* BMW Z4 GT3: Updated headlight flares to latest specs, raindrop effect for paint, prepared cockpit display for light switch, full QA check
* New CPIT display for both Racer cars


Build 366 (10/12/12, Senior Manager)

Tracks:
Wisconsin Raceway: Modelled in and optimised all kerbs to help resolve collision issues. Also tidied up off-track surface edges
Heudsen: New texture maps

Vehicles:
Racer V8-RS: Updated headlight flares to latest specs, raindrop effect for paint, prepared cockpit display for light switch
Racer L4-RS: Updated headlight flares to latest specs, raindrop effect for paint, prepared cockpit display for light switch
Fixed Motec HUD display font
Added sprite sets for CPIT display pages
Vehicle CPIT displays: Updated Motec font with more characters
 
build 370 no ar :)


https://dl.dropbox.com/sh/78biz5uv2ktd75v/dvXPmQyeEF/pcars804.jpg


Build 370 (13/12/12, Team Member+)

Input:
* BInputId: Added ApplyDeviceRemapping()
* cControlSet: Reinstated device remapping process on Read()

Enviroment:
* Code for Dave out the correct enum content menu strings

Tracks:
* Moravia: Texture updates
* Moravia: Added new version of main tower, grandstands, restaurant, gass station
* Milan Short: Add latest assets from TomT
* Milan GP: Add latest assets from TomT
* Milan: Add new textures for mz_gstands02_loda
* Heusden: Added assets, buildings, temporary garage interior, fixed kerbs collision
* Heudsen: New texture maps
* Derby: Resized texture
* Derby National: Added factory, and new tribune assets. updated castle position
* Derby GP: New textures for tribune assets
* Derby: Tweaked crowd placement for new tribune
* Emirates Raceway Nat: Further fixes of smaller issues like hovering seams and whitelines
* Emirates Raceway Int: Further fixes of smaller issues like hovering seams and whitelines
* Emirates Raceway GP: Further fixes of smaller issues like hovering seams and whitelines
* Emirates Raceway Club: Further fixes of smaller issues like hovering seams and whitelines
* Emirates Raceway Nat: Further adjustments to cambers in last turn.. added deformable armcos, increased res and position of Skyring
* Emirates Raceway Club: Further adjustments to cambers in last turn.. added deformable armcos, increased res and position of Skyring
* Emirates Raceway Int: Further adjustments to cambers in last turn.. added deformable armcos, increased res and position of Skyring
* Emirates Raceway GP: Further adjustments to cambers in last turn.. added deformable armcos, increased res and position of Skyring
* Azure Circuit: Added latest stuff from MichalB
* Azure Circuit: Re-baked AO texture
* Azure Circuit: New works around the portier roundabout, rue de portier, av.princesse Grace, japanese gradens, moved a bit some of our library assets to fit better around the reworked area, deleted also some obsolete objects

Vehicles:
* BMW Z4 GT3: Tire and physics changes. Revised street and small prototype tires, plus default setup changes where required to the affected cars

Builds 366-369
Build 369 (13/12/12, Senior Manager)

Enviroment:
* Fix for crash on saving condition specific files
* Adding in timeline controls for diffuseColourScale

Render:
* Adding code to allow hook up for variable diffuseColourScale to the shaders

Input:
* Decoupled the display angle of the vehicle's front wheels from the display angle of the steering wheel
* Moved steering calculations into common input code

Speech:
* Pit Speech is now reset properly when restarting and quitting

GUI:
* Manual buttons added to Record holders on Race and Time Attack screens allowing players to navigate between these
* Resume Previous button added to Season screen
* Messages updated on news ticker
* Dialog boxes updated to FE visual style
* Session Overview page added to InGameMenu
* Kerning fixed on InGameMenu fonts
* Additional track logos added to splash page
* Splash page re-organized to make way for the above

Tracks:
* Heudsen: New texture maps
* Derby: New textures

Vehicles:
* Corrected naming confusion in Motec Display- to only find objects of type gui text
* BMW Z4 GT3: 2012 24H BMW works livery


Build 368 (12/12/12 Senior Manager)

Speech:
* Pit Speech is now reset properly when restarting and quitting.

Tracks:
* Derby: Texture size reduction
* Derby: New Textures

Vehicles:
* Corrected naming confusion in Motec Display- to only find objects of type gui text.
* BMW Z4 GT3: Set cockpit exposure value to 60%
* BMW M1: Applied miagi's setup as default


Build 367 (11/12/12, Manager+)

Input:
* BInputAxis: corrected inverse sensitivity function
* VehicleInput: Implement low-lock steering compensation
* On-screen steering wheel is now displayed using the new linear steering metric (not affected by sensitivity)
* Dev Menu: Added 'Effects Strength' to 'Input/Force Settings' menu, and 'Low-Lock Steering Sens' to 'Deadzone/Sensitivity' menu

Weather:
* Set the default race time to 16:00

Online:
* Removed previous workaround for always sending full set of attributes
* Added password protection to Aries MP Browse and Create screens

Tracks:
* Milan: Add new textures for mz_stands09
* Milan Short/GP: Add latest assets from TomT. Fix bad lod popping for advert costructions. Remove not exist advert boards by RL. Add one missing bridge. Fix shader setting for oval
* Emirates Raceway GP/Int/Club/Nat: Adjusted/lowered fixed camber on the most extreme curves
* Heudsen: New texture maps

Vehicles:
* Added 3 cockpit display readouts. LapsTotal, FuelLastLap, FuelAverageLap
* Motec LCD colour & light switching using headlight toggle. Including display cycle using new input
* Palmer JPLM: added lighting and pages to cockpit display
* BMW Z4 GT3: tweaked eyepoint offset
* BMW Z4 GT3: Collision shape adjustment to reduce invisible wall issue on some curbs
* BMW Z4 GT3: Updated headlight flares to latest specs, raindrop effect for paint, prepared cockpit display for light switch, full QA check
* New CPIT display for both Racer cars


Build 366 (10/12/12, Senior Manager)

Tracks:
Wisconsin Raceway: Modelled in and optimised all kerbs to help resolve collision issues. Also tidied up off-track surface edges
Heudsen: New texture maps

Vehicles:
Racer V8-RS: Updated headlight flares to latest specs, raindrop effect for paint, prepared cockpit display for light switch
Racer L4-RS: Updated headlight flares to latest specs, raindrop effect for paint, prepared cockpit display for light switch
Fixed Motec HUD display font
Added sprite sets for CPIT display pages
Vehicle CPIT displays: Updated Motec font with more characters

Linda skin mesmo!!! Voce que tirou?? Ou a galera ja ta curtindo?! :magico:
 
Lá no forum, na parte das builds, tem o link para a última cumulativa e depois e só ir baixando as demais pelo launcher. ou baixa tudo pelo launcher mesmo, só logar que já vai atualizar.

blza

sim, eh q não quero baixar pelo meu pc...net lenta, iria baixar d outro lugar

:joia:

Lembrando que se baixar pelo launcher, eles ficam na pasta do pCARS e da pra reinstalar depois direto deles. Ele ja identifica todos que tem e vai instalando. So eh um saco pra quem tem UAT no windows, ficar clicando nas janelas de permissao que abrem...



ISSO eh um cockpit! :magico:

inveja master.... :feelbad:
 
Skin dessa BMW ficou top. Corri ontem com ela na pista Emirate GP...
Alguem ai fez o evento ? Ta osso de diminuir aqui 2:14 com o BMW :okay:
------------
Não sei se ja viram, mas esta ficando bem legal as animações do pit stop
WMD Forum
 
Gostei bastante da ultima build.
Mas digo uma coisa pra galera. Ou o game vai atrasar ao menos uns 6 meses ou o game sera lançado aos modos de RF, incompleto. Pois com previsao de lançamento para MAR/13, tao poucos carros em cada categoria,
e poucas licenças acordadas, ou sai uma bomba news nos proximos meses ou......................................
 
Gostei bastante da ultima build.
Mas digo uma coisa pra galera. Ou o game vai atrasar ao menos uns 6 meses ou o game sera lançado aos modos de RF, incompleto. Pois com previsao de lançamento para MAR/13, tao poucos carros em cada categoria,
e poucas licenças acordadas, ou sai uma bomba news nos proximos meses ou......................................

Eu tb acho isso, já tinha pensado sobre. e mais, acho q vc está sendo otimista com o atraso de 6 meses, pra mim é bem mais. só se tiverem msm muita coisa pronto e nao divulgada, o q não acho q seja o caso.

blza
 
Eu tb acho isso, já tinha pensado sobre. e mais, acho q vc está sendo otimista com o atraso de 6 meses, pra mim é bem mais. só se tiverem msm muita coisa pronto e nao divulgada, o q não acho q seja o caso.

blza

Entao raciocino e como comentei mesmo.
Ou lança tipo um RF onde com o tempo vai completando o game.
Ou atrasa mesmo.
Ou vai ter uma bomba de news. A meses atras teve um news que havia entrado um grande produtora no negocio, tanto e que de imediato ja começou o desenvolvimente para os consoles, vamos lembrar que a licença para os kits de desenvolvimento sao caros, e eles ja tiveram de imediato equipe direcionada para o mesmo, entao e uma probabilidade.

Mas no ritimo que vai de licenças e contrução, acho que de pistas nao passa muito mais doque temos hoje, carros entao muito menos.
Hj ao menos a fisica de colizao ja e muito superior a original, o modo online ja esta se solidificando. Fica hoje so mesmo esse novo phys para os pneus, que ainda tem muito teste e mudo muito de carro para carro.

Torço por algo melhor ate pq ate hj o projeto so evoului, mas hj a galera corre contra o relogio para entregar o produto esperado.
 
No H, esse BMW dá maior tranco quando eu passo as marchas, ou será que estou passando antes demais ?

Meu sonho jogar num volante com cambio H pra opinar.... hehehehhehehheheh:forever:
 
Meu sonho jogar num volante com cambio H pra opinar.... hehehehhehehheheh:forever:

Da mais sensação de carro de verdade, mas os paddles(borboleta) sao bem mais rapidos, voce nao precisa tirar a mao do volante por muito tempo.
Tem curva que é brabo pra virar e ter que reduzir a marcha :damn:
Da uma olhada no Py, tem por R$460 o G27 :joia:
Peguei o meu lá!
 
hehehe valeu sobre a skin.

sacanagem é que a skin que teve mais votos é cópia do i8 concept da bmw... criatividade zero.

Eu tb acho isso, já tinha pensado sobre. e mais, acho q vc está sendo otimista com o atraso de 6 meses, pra mim é bem mais. só se tiverem msm muita coisa pronto e nao divulgada, o q não acho q seja o caso.

blza

90% das pistas/carros eles já tem prontos/encaminhados e só fazem aquele update para se adequar a qualidade do jogo que estão produzindo.

Quando vão atrás de licenças, na maioria das vezes, já apresentam o carro no jogo.

Não vão começar nada do zero (principalmente pistas) nessa altura do campeonato.

Mas parece faltar muita coisa mesmo, especialmente pro modo carreira.

Nem me preocupo com a quantidade de carros... quanto menos, melhor. Ninguém joga com todos. Prefiro mesmo uma variedade de carros dentro das séries que propuseram.


Próximas builds tem "presentinho de natal"... provavelmente pistas :awesome:
 
Terá Single Player ? Dá prá jogar no controle do Xbox360 já ? :yellowface:
 
hehehe valeu sobre a skin.

sacanagem é que a skin que teve mais votos é cópia do i8 concept da bmw... criatividade zero.



90% das pistas/carros eles já tem prontos/encaminhados e só fazem aquele update para se adequar a qualidade do jogo que estão produzindo.

Quando vão atrás de licenças, na maioria das vezes, já apresentam o carro no jogo.

Não vão começar nada do zero (principalmente pistas) nessa altura do campeonato.

Mas parece faltar muita coisa mesmo, especialmente pro modo carreira.

Nem me preocupo com a quantidade de carros... quanto menos, melhor. Ninguém joga com todos. Prefiro mesmo uma variedade de carros dentro das séries que propuseram.


Próximas builds tem "presentinho de natal"... provavelmente pistas :awesome:

Boa :bwahaha:
Tem alguma dica ? :hihi:
 
Tava me interessando pelo jogo e agora leio que postaram que não dá mais prá comprar, paciencia :bwahaha:
 
queria muito jogar com carro sem ser de corrida ... tipo as mitsubishis
 
Status
Não esta aberto para novas mensagens.

Users who are viewing this thread

Voltar
Topo