Por questões de segurança, a partir de 22/04/2024 os usuários só conseguirão logar no fórum se estiverem com a "Verificação em duas etapas" habilitada em seu perfil.
Para habilitar a "Verificação em duas etapas" entre em sua conta e "Click" em seu nick name na parte superior da página, aparecerá opções de gestão de sua conta, entre em "Senha e segurança", a primeira opção será para habilitar a "Verificação em duas etapas".
Clicando alí vai pedir a sua senha de acesso ao fórum, e depois vai para as opções de verificação, que serão as seguintes:
***Código de verificação via aplicativo*** >>>Isso permite que você gere um código de verificação usando um aplicativo em seu telefone.
***Email de confirmação*** >>>Isso enviará um código por e-mail para verificar seu login.
***Códigos alternativos*** >>>Esses códigos podem ser usados para fazer login se você não tiver acesso a outros métodos de verificação.
Existe as 3 opções acima, e para continuar acessando o fórum a partir de 22/04/2024 você deverá habilitar uma das 03 opções.
Tópico para tirar dúvidas>>>>https://forum.adrenaline.com.br/threads/obrigatoriedade-da-verificacao-em-duas-etapas-a-partir-de-24-04-2024-duvidas.712290/
Atencionamente,
Administração do Fórum Adrenaline
Ta estranho saporra
Essa imagem está bem lixosa mesmo!
Shadow of the Tomb Raider Difficulty and Accessibility Detailed and Explained
Play the way you want in Shadow of the Tomb Raider with new accessibility selections and customizable difficulty settings! Go beyond the single toggle for altering gameplay and say hello to new options like:
-Optional Y Axis Inversion
-Toggling on and off Vibration
-Reducing Camera Shake
-The option to center the camera horizontally so that it is ‘soft locked’ on Lara’s back, requiring the use of only one stick for movement. The other stick can still be used to move the camera if desired.
-The option to tap rather than hold left trigger to aim down the sights
-The option to use right (default) or left stick to aim, when looking down sights (left trigger)
-The option to hold button press prompts rather than repeated tapping
-The option to push the stick directionally for crank control prompts rather than rotate
-Adjustable aim sensitivity
Our Audio accessibility options include:
-Subtitles: Off, On with Color, On without Color
-Environmental Subtitles: Display subtitles for all conversations taking place nearby, or only for critical conversations
-Closed Captioning: Display additional or interpretive information such as sound effects, musical cues, and other relevant audio information
We’re not stopping there because we’ve made it possible for players to independently adjust difficulty for puzzles, traversal, and combat. There are four unique settings for the aforementioned trio: Easy, Normal, Hard, and Deadly Obsession. While traditional options like easy, normal, and hard can be swapped at any time, once a player chooses Deadly Obsession, it applies to all three categories (puzzles, traversal and combat) and they will be unable to change the difficulty for the remainder of the playthrough. Choose-wisely…
A loyal friend to any Tomb Raider completionist, Survival Instincts is back once again. Adventurers looking for a more holistic experience can toggle Beacon (next objective location) and Glow (interactable objects) on/off regardless of difficulty settings (except when on the Deadly Obsession setting, of course).
For a deeper look at the game’s difficulty settings, feast your eyes on the breakdown below.
Combat
Easy
Normal
- Aim assist enabled
- Enemies have lower health and do less damage
- Ammunition boxes are plentiful
- Enemies have illuminated silhouettes
- Enemies have normal health and damage
- Ammunition boxes are rare
- Enemies have illuminated silhouettes
Hard
- Enemies have increased health, do more damage and locate Lara more quickly.
- No health regeneration in combat
- Ammunition boxes are rare
- No hit markers on the reticle
- Enemies are not highlighted in Survival Instincts
Deadly Obsession
- Same as hard
- No HUD icon when Lara is being detected by an enemy
Quantas e quantas SS a gente tira nos jogos que tá com os efeitos de luz, sombras, movimentos "linda" a hora que vai ver na galeria tá uma merd@, não entendo pq muitos estão metendo o pau nesse jogo, ou essa comparação inútil com Uncharted, talvez pq Rise teve seu tempo de exclusividade, sinceramente não entendo!
Que se torne tendência essas opções de dificuldade
Pelo menos desliga essas merdas que ficam brilhando.Normal mesmo...pra não quebrar a tradição
Até o momento o Rise me parece bem mais bonito que o Shadow
Pelo menos desliga essas merdas que ficam brilhando.
Pra mim tbm, mas vamos esperar dia 14.
De novo?
De novo?