Super Street Fighter IV: Arcade Edition ver. 2012 1.07 Patch Heading to Steam Before the End of the Month
by iantothemax on July 24th, 2012 at 5:59 pm
Brelston’s latest blog over on Capcom-Unity contains some very good news for those of you who play Super Street Fighter IV: Arcade Edition ver. 2012 on PC. The 1.07 patch is in its final approval phase, and will most likely be making its way to Steam before the end of the month, finally bringing it up to speed with the console versions. For those unfamiliar with what was included in the patch when it was originally released back in February, he provided a quick run-down:
In the Car Crusher stage, a bug that made it impossible to advance has been fixed.
Against specific characters, a bug that caused Juri to pass through her opponents when they were hit at point blank range with close standing medium punch has been fixed.
Against specific characters, a bug that caused Dee Jay to pass through his opponents when executing close standing heavy kick super canceled into heavy Sobat Carnival has been fixed.
Against Sagat, a bug that caused Cody’s EX Bad Stone to miss when Focus Attack Lv. 3 -> Dash -> EX Bad Stone was performed has been fixed.
In SSFIV AE, a bug where Dudley’s Step Straight caused an opponent’s hit animation to not operate as expected has been fixed.
Source: Capcom-Unity
tradução: google translate(dá pra entender alguma coisa pelo menos
)
Super Street Fighter IV: Arcade Edição ver. 2012 patch 1.07 A disposição no steam antes do final do mês
sobre a Capcom-Unity contém algumas boas notícias para aqueles de vocês que jogam Super Street Fighter IV: Arcade Edição ver. 2012, em PC. O patch 1.07 está em sua fase final de aprovação, e provavelmente será fazendo o seu caminho para o Steam antes do final do mês, finalmente trazê-lo até a velocidade com as versões do console. Para aqueles não familiarizados com o que foi incluída no patch quando foi originalmente lançado em fevereiro, ele forneceu um degradado rápido:
Na fase de Crusher de carro, um bug que tornava impossível para avançar foi corrigido.
Contra personagens específicos, um bug que causava Juri de passar por seus adversários quando eles foram atingidos à queima-roupa com soco médio próximo de pé foi corrigido.
Contra personagens específicos, um bug que causou Dee Jay de passar por seus adversários durante a execução de perto de super chute de pé pesado cancelado em pesado Sobat Carnaval foi corrigido.
Contra Sagat, um bug que causava Pedra EX Cody é ruim perder quando Foco de Ataque Lv. 3 -> Dash -> Stone EX Bad foi realizada foi corrigido.
Em SSFIV AE, um bug onde Passo Dudley Direto causado animação de um oponente hit para não funcionar como esperado foi corrigido.