• Prezados usuários,

    Por questões de segurança, a partir de 22/04/2024 os usuários só conseguirão logar no fórum se estiverem com a "Verificação em duas etapas" habilitada em seu perfil.

    Para habilitar a "Verificação em duas etapas" entre em sua conta e "Click" em seu nick name na parte superior da página, aparecerá opções de gestão de sua conta, entre em "Senha e segurança", a primeira opção será para habilitar a "Verificação em duas etapas".

    Clicando alí vai pedir a sua senha de acesso ao fórum, e depois vai para as opções de verificação, que serão as seguintes:

    ***Código de verificação via aplicativo*** >>>Isso permite que você gere um código de verificação usando um aplicativo em seu telefone.

    ***Email de confirmação*** >>>Isso enviará um código por e-mail para verificar seu login.

    ***Códigos alternativos*** >>>Esses códigos podem ser usados para fazer login se você não tiver acesso a outros métodos de verificação.

    Existe as 3 opções acima, e para continuar acessando o fórum a partir de 22/04/2024 você deverá habilitar uma das 03 opções.

    Tópico para tirar dúvidas>>>>https://forum.adrenaline.com.br/threads/obrigatoriedade-da-verificacao-em-duas-etapas-a-partir-de-24-04-2024-duvidas.712290/

    Atencionamente,

    Administração do Fórum Adrenaline

Battlefield 3 - [ TÓPICO OFICIAL ]

Status
Não esta aberto para novas mensagens.
Pois é...

Só para se ter uma idéia (e corrigindo uma info que eu passei):

Munição 20mm da gatling gun de um Viper comparada com munição .50 de uma HMG, um pente de RAM e uma bola de golfe.
http://upload.wikimedia.org/wikiped...omparison.JPG/220px-50BMG_size_comparison.JPG

Munição 30mm da gatling gun de um A-10 Thunderbolt.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/21/30mm-rounds.jpg

... ou, na sua mão, mais ou menos isso aqui...

http://rvtravel.com/blog/rvnow/uploaded_images/me-bullet-711123.jpg

Agora, uma do lado da outra!

http://www.hightech-edge.com/wp-content/uploads/50-browning-and-20mm-cannon-rounds.jpg

Olha o tamanho dessa poura :poker:
Agora me explica, como 1 tiro disso nao mata 1 soldado :yuno::yuno::yuno::yuno::yuno:
 
ja postou seus argumentos para a DICE? :notsure: pq só hj vi uns 20 post aqui com a mesma coisa e tenho jogado de tank da mesma forma e não vi tudo isso in game, como falei se ta mto escroto posta no fórum da dice, só não faço isso pq meu inglês é mto ruim e não tem nenhum tradutor bom.

não postei pelos mesmos motivos, meu inglês ta porco e não gosto de usar tradutores

Reclamação postada na página oficial do Battlefield 3 no Facebook. Até marquei o Antonio lá (Oni). Serve?

https://www.facebook.com/battlefield/posts/10151054360847672?notif_t=feed_comment

Ou então no feedback da comunidade:

https://getsatisfaction.com/battlef...amous_for_armored_vehicles_now_theyre_useless


:notsure:

não consigo entrar nesse link :mas:
 
BF3 não é simulador, não.
As mudanças que o patch trouxe é só questão costume.

Cara, eu sempre fui um CoD player.

Eis que ano passado optei em comprar o BF3 e achei ele tão arcade quanto um CoD... Antes que venham me apedrejar, minha opinião isso, foi o que eu notei pelo menos.
 
Velho... não sei se você jogou o jogo assim que lançou, mas lá naquele tempo não muito distante, era preciso pelo menos duas passadas de chooper atirando todos os mísseis do rocket pod e o gunner descarregando toda a sua munição para explodir um MBT.

Na primeira você deixava o MBT com coisa de 25 ~ 30%.

Agora, nem com meia passada direito, já explode o MBT.

Exato, nessa epoca precisava acertar TODOS os Rocket Pods do Heli pra dar Disable! O Unico jeito de destruir um Tank em uma passada era o Piloto acertar todos os Rockets + Gunner Descarregar os Tiros da Turret + Acertar o TV.
 
Olha o tamanho dessa poura :poker:
Agora me explica, como 1 tiro disso nao mata 1 soldado :yuno::yuno::yuno::yuno::yuno:

Vai ver o soldado usa a mesma técnica de ressuscitar, ou se materializar em um aparelho eletrônico (Spawn beacon) em qualquer lugar que ele esteja, por isso ele não morre, bruxaria se pá :haha:
 
Mas a dúvida que eu tenho é: Quem leva vantagem contra Jet? :hmm:
Nada, os jets são o que há de mais OP no jogo e sempre entre patchs eles dão um buff nos rockets pods.
Pra que não sabe, um pantsir sírio derrubou um caça turco a 4Km de distância, aqui você derruba um caça voando em círculos na base e ele corre pro battlelog dizendo que tá impossível voar e a DICE nerfa.
 
BF3 não é simulador, não.
As mudanças que o patch trouxe é só questão costume.

a questão não é nem ser simulador, mas é que o dano causado pelos helis e jet´s ficou completamente desproporcional a proteção oferecida pela blindagem dos MBT´s, simples assim

como um cara postou nesse link: https://getsatisfaction.com/battlef...amous_for_armored_vehicles_now_theyre_useless

"They should improve at least reactive armor.
What's the point of a reactive armor if you will blow up in a second? "

traduzindo:

"Eles deveriam pelo menos melhorar o reactive armor. Qual a serventia do reactive armor se vc vai explodir em 1 segundo?"

resumindo, ninguém ta falando para nerfar os veículos aéreos mas sim deixar os tanks em um nível que de para competir contra eles, só isso
 
Última edição:
Postei sobre isso a umas páginas atrás. Aqui o desempenho também piorou, não tenho travadas mas o fps caiu um pouco e está oscilando diversas vezes.

Então, vc testou o single? se essa queda não exsitir parece ser um problema do multi...
 
Cara, eu sempre fui um CoD player.

Eis que ano passado optei em comprar o BF3 e achei ele tão arcade quanto um CoD... Antes que venham me apedrejar, minha opinião isso, foi o que eu notei pelo menos.

PS3 :mao: tudo é arcade naquilo!!!!:mao:

:haha::haha::haha:
 
a questão não é nem ser simulador, mas é que o dano causado pelos helis e jet´s ficou completamente desproporcional a proteção oferecida pela blindagem dos MBT´s, simples assim

como um cara postou nesse link: https://getsatisfaction.com/battlefi...theyre_useless

"They should improve at least reactive armor.
What's the point of a reactive armor if you will blow up in a second? "

traduzindo:

"Eles deveriam pelo menos melhorar o reactive armor. Qual a serventia do reactive armor se vc vai explodir em 1 segundo?"

resumindo, ninguém ta falando para nerfar os veículos aéreos mas sim deixar os tanks em um nível que de para competir contra eles, só isso

:nelson:

nao sabe nem copiar um link e colar aqui! :bwahaha:


getsatisfaction.com/battlefi...theyre_useless


:seferrou:
 
Estou tendo o mesmo problema, mais especificamente em um servidor, ADA 3. O boneco anda travando enquanto que em outros anda suave.

O problema aqui não é FPS, core i5 4.5Ghz + GTX680 sempre acima de 60fps. Esta com cara de problema de rede, sera que aumentaram o consumo de rede?

isso, parece que o jogo anda travando...perdeu fluidez...
 
Exato, nessa epoca precisava acertar TODOS os Rocket Pods do Heli pra dar Disable! O Unico jeito de destruir um Tank em uma passada era o Piloto acertar todos os Rockets + Gunner Descarregar os Tiros da Turret + Acertar o TV.

Pois é... eu vou ser sincero, também gosto do Viper, mas gostava muito mais antes quando tu tinha que fazer o pandemônio de explosões em volta de um blindado para detonar ele do que essa coisa fácil e sem graça que temos hoje.

Antes era maneiro, o blinadado fugindo dos tiros e tu ia voando atrás... hoje em dia tá mais pra pontuação fácil do que outra coisa.
 


Log in or Register on Battlefield 3 to continue

After you register or log in, we'll return you to this page so you can continue your participation in the Battlefield 3 community

Sign In

By signing in you agree to this community's terms of service and privacy policy.



:fanboys:
 
um cara desse tem cara de ser xiter?
Progression - DE4DM4NN - Battlelog / Battlefield 3 cara não errava um tiro e tudo na cabeça ele me deu um hs a 200m com uma m16a3 :lol2:
 
Porra...você saiu do coma hoje?


WEAPONS BALANCING
Reload timer adjustments
A number of weapons have had their reload timers adjusted to better fit their animations and gameplay balance. For most of these weapons the gameplay timers were slightly out of sync with the actual reload animation, meaning the player could either fire before the animation was done, or had to wait longer than the animation played. Primarily this is a cosmetic change (around 0.1sec); however for a few weapons (M416, F2000, FAMAS, KH2002, MK3A1, JNG90, MG36 QBU-88, SVD, Pecheneg, SCAR-H, AN-94) this should also improve the performance of the weapon. Full details below:
• Short and Long reload reduced: SCAR-L, AEK-971, F2000, AN-94, AK-74, PP2000, G3A3, SKS, MG36, JNG-90, MK3A1, SCAR-H, SVD, QBZ-95B
• Long reload reduced: AUG A3, 44 Magnum, KH2002, Pecheneg, L85A2, QBB-95, M1911, MP7
• Short reload reduced: M417, FAMAS, M39 EBR, M416, PP-19, QBU-88
• Short and long reload increased: ASVal
• Long reload reduced, shot reload increased: M4A1
• Long reload increased: P90

Damage output/range adjustments
• UMP: Increased the close range damage of the UMP but reduced its damage over range. The UMP now has a sweet spot in CQB but suffers compared to the PP2000 at longer ranges.
• PP2000: Increased the long range damage of the PP2000 to highlight its role as a mid-range, low recoil PDW.
• M1911: Increased the minimum damage of the M1911 to make it fit better between the Magnums and the M9/MP443
• M93: Reduced the M93R’s damage and range, as it was an obvious go to pistol compared to the M9/MP443. Its recoil has been reduced for a smoother burst action to counter the reduced damage.
• 12G Frag rounds: These rounds have been adjusted to do their damage in a smaller area but to be more consistently apply the maximum possible damage.
• AA: Slightly increased the damage of the AA against infantry, the AA was simply over nerfed in a previous update. The AA guns now also properly do damage to MBTs again.
• 12 Gauge buckshot close range damage has been slightly increased.
• Slightly reduced the range penalty for the suppressor on the SCAR-H.
• Increased bullet velocity for the coaxial HMG, making it easier to hit targets over longer ranges.
• Increased the minimum range of the 40mm Flechette and tightened the cone of fire for more consistent damage levels.
• Slightly reduced the range bonus added by the heavy barrel on the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm Assault Rifles.
• Slightly reduced the range penalty for the suppressor on 5.56mm, 5.45mm, and 6.5mm weapons: AR, Carbine, and LMG.
• Slightly reduced the range penalty for the suppressor on the SCAR-H.
• Slightly reduced the range penalty for the suppressor on 5.56mm, 5.45mm, and 6.5mm weapons: AR, Carbine, and LMG.
• Slightly reduced the range bonus added by the heavy barrel on the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm Assault Rifles.
• Increased the damage of the M5K.

A select set of weapons have had their recoil adjusted based on joint community feedback and statistical analysis to provide greater balance in the weapon choices players make. Specifically, the M16A3 and M4A1 have increased recoil to make them less attractive in all situations. Competing weapons like the SG553, G36C and M416 have been improved to also increase viable player choice in primary weapons.
• SG553: Horizontal recoil reduced to help make this weapon more controllable.
• MG36: Vertical recoil reduced to make this weapon more controllable.
• M416: Vertical, Horizontal, and First Shot recoil have all been reduced to make this weapon clearly different from the M16A3.
• M16A3: Recoil amounts slightly increased.
• M4A1: Recoil amounts slightly increased.
• G36C: Vertical and First Shot recoil amounts reduced.
• M16A4 and M4: These weapons have been adjusted for the increased recoil they now have. The burst versions of these weapons give the player a reduction in horizontal recoil for greater control.

Miscellaneous weapons changes
• FIM92 and IGLA now lock on to air vehicles at both lower altitudes and longer distances.
• Added Burst Fire to the M5K as an available fire mode.
• Increased the bonuses provided by a number of bipods: F2000, G3A3, M27, M416, Pecheneg, Type88, FAMAS, MG36
• Belt Fed Machine guns are now more accurate when standing and firing while aiming. This affects the M240, M249, Type88, Pecheneg, and LSAT.
• 44 Magnum: Rate of fire reduced slightly to highlight this side arm’s role as a slow firing heavy hitter and differentiate it from the MP412 REX.
• Increased the fire rate and reload time of the MP412 REX to better highlight the improved CQB performance over the 44 Magnum.
• Removed burst fire from the L85 and added Single Shot to the L86 as is authentic for these weapons.
• Slightly increased the radius for maximum damage of the 40mm LVG. While the overall damage level remains the same, the LVG will be lethal over a larger area.
• Reduced the aimed accuracy bonus of the M417 with a suppressor to balance it with the other weapons in the game.
• Increased the aimed accuracy bonus of the ACW-R, L86 LSW, LSAT, MP5K and MTAR with a suppressor to balance with the other weapons in the game.

Weapons fixes
• Underslung weapons on the AUG and SCAR-L now properly benefit from the hip accuracy bonus of an attached laser sight.
• The SOFLAM will no longer lock onto your own vehicle if deployed and not immediately activated by the player.
• SCAR-L: Fixed the heavy barrel not increasing recoil when zoomed and standing.
• Corrected some incorrect descriptions of clip sizes and bullet types for weapons added in Close Quarters: M5K, LSAT, and ACW-R
• The PKS-07 is now available on QBB-95
• The M417’s foregrip was incorrectly reducing horizontal recoil by too large an amount. It has been adjusted to be balanced with other foregrips.
• The ACR Foregrip, MG36, QBB-95 and RPK Extended magazines as well as the RPK and SKS Heavy Barrel are now able to be unlocked and equipped in the accessory screen.
• Fixed an issue with incorrect damage for the M320 buck when used with certain attachments.
• MK3A1 now uses flechette rounds instead of Frag rounds in Gun Master mode (in Close Quarters).

VEHICLE RELATED TWEAKS & FIXES
• Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire.
• Air Radar now shows friendly vehicles as well.
• Helicopter weapons can now destroy equipment with splash damage.
• The Laser Designator unlock on the Scout Helicopters has been changed from a Pilot Upgrade to a new stance in the Copilot seat (position 4). Like the CITV turret on the Main Battle Tanks, the Scout Helicopter’s Laser Designator is permanently available to players who have received the unlock.
• Repair tool damage against enemy vehicles lowered by 10%.
• Changed reload behavior on Tank / Tank Destroyer cannon weapons to prevent being able to fire 2 shots from different weapons quickly one right after another.
• Firing mode can now be seen from the vehicle passenger seats where you are allowed to fire your own weapons.
• Fixed the hit indicator showing when entering a vehicle after previously shooting a soldier.
• Increased the damage helicopter and jet rockets do to helicopters, jets and infantry.
• Increased the damage helicopter gunners and IFVs do to helicopters and jets.
• Fixed Jets not getting top attack damage bonuses on Laser Designated targets.

PERSISTENCE RELATED TWEAKS & FIXES
• Changed how MCOM station defend/attack kill score is calculated. Victim no longer needs to arm/disarm the crate but rather be in a 5 meter radius of the crate. Also increased kills needed for the Crate Defend Ribbon from 2 to 4. Overall, these changes should make it somewhat easier to get the ribbon, while increasing the opportunity for strategic play around MCOM stations.
• Premium Engineer assignments are now counting all shotgun kills independent from the class using it.
• Fixed so you can get score from awards in coop.
• Accuracy dogtags now show the correct stats.
• Coop Stars and dogtag are now properly unlockable and equip able.
• Gun Master and Domination Winner ribbons and medals added.
• Fix for assignment with multiple dependencies showing as unlocked in frontend. (Jack of All Trades & Only for the Dedicated)

UI RELATED TWEAKS & FIXES
• Added letters to the capture point icons displayed directly over the mini-map.
• Fixed the grenade counter acting strangely when entering a vehicle with a grenade in hand.
• Fixed the damage indicator which showed the wrong direction if the damage dealer was dead.
• Fixed the hit indicator showing when spawning or closing the in game menu.
• PC specific: Fixed laser designator related icons disappearing from the screen when you enable the chat.
• Fixed a bug where the clan tag sometimes shows as the player ID.
• Added clan tags in nametags and kill card.
• PC specific: Fixed the vehicle hit indicator being shown each time you re-enter the first person camera of a ground vehicle.
• Fixed so commorose VO works when sitting in an AA vehicle.
• Fixed so you get the critical health fullscreen color tint while in the post revive state.
• Removed the join button in the server list for non-Premium users on Premium exclusive servers.
• Fixed so the spawn menu always disappears when you are revived.
• Bugfix the colorblind objectives showing the wrong icons and blinking with a black background.
• Fixed M-Com distance not updating if user moves towards it with EOD Bot.
• Mortar strike explosions are now shown on the HUD for the shooter.

MISCELLANEOUS TWEAKS & FIXES
• Fixed so the MAV gadget will not remain floating in midair if the user exits it while still flying.
• Fixed bug where it was possible to shoot while transitioning from sprint into prone.
• Fixed so you can’t revive a player who switched team since he died.
• Fixed two exploits on Donya Fortress that allowed players to get on top of the level.
• Fixed bug where you could get an incorrectly calculated longest headshot with the EOD bot.
• PS3/Xbox 360 specific: Added map rotation settings to preset list in detailed server info. Players can now see all relevant settings that are being run on the server.
• Xbox 360 specific: Introduced a clickable promotional spot on the main menu.

Porra você acha isso ninharia?



Ainda esta em coma só pode...

Não saí de coma, é que estou por fora mesmo, jogo BF3 às vezes, não todos os dias, não tenho o tempo de vcs pra jogar horas a fio, e liberar muita coisa...são tantos patches, que até confundi, nem estava sabendo o dia do lançamento do Armored Kill das quantas...:bwahaha::awesome:
 
Ainda não joguei BF depois do Patch, mas pelo que li aqui os tanques passaram de papel para papiro.

Lembro que no patch passado a gente chorou demais, inclusive eu, por causa da imensa fragilidade que tinham aplicado nos tanques. Mesmo assim continuei jogando e acho que acabei acostumando com o tanque frágil, mas parece que agora cagaram de vez.

Bom, a única coisa que eu espero é me acostumar de novo. Vou chorar no começo, mas acho que depois acostuma, da mesma forma que foi com o patch passado.

Eu jogo de jato também e antes desse patch desses dias, com apenas uma passada nos tanques e acertando os Rockets Pods era disable na certa quase sempre. Sério mesmo que agora em uma passada o tanque já era? Se for...:facepalm:

Enfim, o lance é tentar se acostumar com os veículos mais frágeis e continuar a jogar de infantaria (nada de M16 ou M416). O lance é G3 :lol2:
 
eu ja acho os tanks uma **** apelaçao, agora ta melhorzinho
 
Status
Não esta aberto para novas mensagens.

Users who are viewing this thread

Voltar
Topo