kkkkkkkkkkkkkkk
To rolando aqui, vocês não vão acreditar porque meu pedido da game.co.uk não chegou até agora, já faz quase um mês, olhem só o email da transportadora que recebi hoje depois de reclamar com eles:
Thank you for your enquiry.
Please accept my apologies for the non-delivery of your parcel.
In response to your email, the tracking number you have been supplied with is an inland tracking number for Britain, as the parcel was sent on the wrong service, the parcel has been taken back to the sender. The sender should have sent the parcel on an International Service to Brazil.
If you require any further assistance please do not hesitate to contact us again at this email address:
parcelforce@parcelforce.co.uk.
Please ensure that you include the full history of your enquiry so far in order to help us respond to you as quickly as possible.
Resumindo, o pedido voltou para o remetente pois o mesmo não foi enviado como internacional ao Brasil! oO
Aí eu me pergunto, como assim? Sendo que na hora da compra eu escolhe muito bem envio internacional...parece brincadeira tudo isso...
usahsuahsu
Bom, agora to mandando email para a game.co.uk, anexado o email da parcel force, vamos ver o que eles dizem.
Pra uma primeira compra internacional tô indo muito bem né! ¬¬
suhasuahsuahsaush