Taking a step back to last week to take a look at Gry Online's preview. Notes and translation - as always - courtesy of Ausir.
"No recent game caused as much controversy and emotions as Fallout 3. For 4 years the fans of the series wondered whether the makers of Oblivion will manage to make a game as good as previous parts of the famous series. Will Todd Howard's team manage to compete with Timothy Cain's? The Fallout brand is an enormous force. On one hand, it's a self-driving locomotive, but on the other hand it might end up being a trap. Fallout, thanks to its post-nuclear atmosphere and immersive plot, ended up being a cult title. And every cult leads to fear of "desacration". Therefore Bethesda should be admired at least for their courage."
* She likes the voice acting of Silver and sheriff Simms
* Silver is an ex-prostitute and a junkie, who's trying to forget her past with the help of chemicals. She can tell you about the town and her history. However, all dialogue options, even the ones mean to Silver, seemed to lead to only one solution - helping her in her issues with Moriarty, the saloon owner.
* She thought that if she helped Silver settle the score with Moriarty, eating the squirrel-on-a-stick from her fridge won't be anything bad. But it was - she lost Karma.
* She likes the art style, but is not very impressed by the graphics - in low details they're too blurred, in high details they're too sharp, with no middle ground.
* She doesn't like the Lady Killer perk because it's chauvinistic. Pete says that it's not, because there's also Black Widow.
* They do not plan to release the editor for now
* They will make Fallout 4 and 5, and don't count out making a new title aside from Fallout and TES.
* Pete says that all they did in Fallout 3 was initially based on Oblivion.
Her final word is that even if Fallout 3 does not live up to the expectations of the fans of the series, it might simply end up being a good game, whose biggest flaw will be it having the "Fallout" brand. Furthermore, Fallout 3 and its promotional activities might remind players and non-players about Fallout 1 and Fallout 2.
Fallout was a cult title. It's a mainstream title now.
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Tendo um passo para trás a semana passada para ter um olhar Gry Online's preview. Notas e tradução - como sempre - cortesia da Ausir.
"No recente jogo causou tanta polêmica e emoções como Fallout 3. Há 4 anos os fãs da série de saber se os fabricantes de Oblivion irá gerir a fazer um jogo tão bom como o anterior partes da famosa série. Will Todd Howard's gerir a equipa competir com Timothy Caim's? Fallout A marca é uma enorme força. Por um lado, é uma auto-motriz locomotiva, mas, por outro lado, poderá acabar por ser uma armadilha. Fallout, graças ao seu clima pós-nuclear e imersiva parcela, acabou sendo um culto título. E cada culto leva ao receio de "desacration". Assim, Bethesda, pelo menos, deveria ser admirado pela sua coragem. "
* Ela gosta de voz e de agir de Prata xerife Simms
* Prata é uma ex-prostituta e um junkie, que é tentar esquecer o seu passado com a ajuda de substâncias químicas. Ela pode lhe informar sobre a cidade e sua história. No entanto, todas as opções diálogo, mesmo as que implicam a Prata, parecia estar a conduzir a uma solução única - lhe ajudar em suas questões com Moriarty, o proprietário saloon.
* Ela pensou que se ela ajudou a resolver a pontuação de Prata com Moriarty, comendo o esquilo-on-a-pau de seu frigorífico não será nada mau. Mas foi - ela perdeu Karma.
* Ela gosta de arte estilo, mas não está muito impressionado com os gráficos - em que eles estão muito baixos detalhes desfocada, em que eles estão demasiado elevado detalhes acentuada, sem meio termo.
* Ela não gosta da Lady Killer perk porque é chauvinistic. Pete disse que é não, porque há também Black Widow.
* Não plano para libertar o editor por agora
* Eles farão Fallout 4 e 5, e não contam com a fazer um novo título para além de Fallout e TES.
* Pete diz que tudo que eles fizeram no Fallout 3 foi inicialmente baseada no esquecimento.
Sua palavra final é que, mesmo que Fallout 3 não ir ao encontro das expectativas dos fãs da série, ela pode simplesmente acabar por ser um bom jogo, cujo principal defeito que, aliás, será o "Fallout" marca. Além disso, Fallout 3 e as suas actividades promocionais poderão relembrar os jogadores e não-jogadores sobre Fallout 1 e Fallout 2.
Fallout era um culto título. É um título mainstream agora.