Tom Clancy's: The Division - [ TÓPICO OFICIAL ]

Galera vocês que estão jogando, alguma dica para pegar itens bons sendo que voltei a jogar recentemente, e estou scor 192, DPS 160 e dureza 230 =( ?

DZ sem chances, estou morrendo muito facil, duro que praticamente todos os amigos que jogava parou, se alguem quiser add, para jogar to ai

Atualizei e loguei hoje só para ver como estava o jogo pois já faz 2 updates que não jogava, meu set agressor + inato não vale mais nada =/ 175K DPS e 194K de Dureza
 
essa ta sendo o problema, ninguém mais tem prazer de jogar, entrar na DZ1 pra ser estuprado por um tiro de 12 de mob lvl34 na dz6 , pegar uma arma foda ( m1apo / vector / g36) e a ubi nerfa-las na seguinte ou em qualquer patch principal e apenas a missão atual ( que hoje é underground) oferecer recompensas decentes é bem frustrante e sacal.
foi exatamente isso q me fez dropar, eu amo o game, mas depois dos (des)balanceamentos que fizeram eu dropei
usava um set foda q do nada ficou inutil juntamente com minha arma (vector+agressor)

se repensarem o esquema de BOT ULTRA HARD eu volto pro jogo, por enquanto o gta suga minha vida
 
alias isso sim é multiplayer (GTA)

assaltos, sequestros, fugas e muito mais, em grupo
 
foi exatamente isso q me fez dropar, eu amo o game, mas depois dos (des)balanceamentos que fizeram eu dropei
usava um set foda q do nada ficou inutil juntamente com minha arma (vector+agressor)

se repensarem o esquema de BOT ULTRA HARD eu volto pro jogo, por enquanto o gta suga minha vida
--- Double Post Merged, Ontem às 23:42 --- alias isso sim é multiplayer (GTA)

assaltos, sequestros, fugas e muito mais, em grupo

Meu set de agressor e vector/aug tbm está inútil =/ Joguei ontem uns 30 minutos mas não entrei na DZ pois estou sem PLUS, mas pelo que percebi tem umas missões de Alvo Valioso onde antes de poder entrar você precisa fazer várias missões mais fáceis para conseguir dados de alvos ( como se fosse uma moeda ) para só depois então fazer essas missões mais complicadas :confused:
 
Melhor e mais viciante jogo que já joguei! Desde o dia que lançou, sou um jogador que joga quando dá tempo.. moderado, o problema que quando entro pra jogar são mais de 4 horas sem sentir passar o tempo!
Pessoal nesse fórum gosta de reclamar do jogo! Nunca vi...
se não gosta, fique frio que tem muita gente que curte pq ao menos na PSN está sempre cheio de gente curtindo o game!!
Absss...
 
Meu set de agressor e vector/aug tbm está inútil =/ Joguei ontem uns 30 minutos mas não entrei na DZ pois estou sem PLUS, mas pelo que percebi tem umas missões de Alvo Valioso onde antes de poder entrar você precisa fazer várias missões mais fáceis para conseguir dados de alvos ( como se fosse uma moeda ) para só depois então fazer essas missões mais complicadas :confused:

tinha parado de fazer alvo valioso semanas antes de largar o game, pode reparar que em geral 2 em cada 3 drops são do maldito set da estrela solitária, fora que eram items ruins ( GS 214 com sorte)

e depois que lancaram o underground ate o loot disso ficou zoado, a ubi e massive tem uma tática peculiar para fazer o povo jogar os eventos novos : TODOS OS EVENTOS ANTERIORES SAO NERFADOS E passam a não valer nada, pura perda de tempo.
 
tinha parado de fazer alvo valioso semanas antes de largar o game, pode reparar que em geral 2 em cada 3 drops são do maldito set da estrela solitária, fora que eram items ruins ( GS 214 com sorte)

e depois que lancaram o underground ate o loot disso ficou zoado, a ubi e massive tem uma tática peculiar para fazer o povo jogar os eventos novos : TODOS OS EVENTOS ANTERIORES SAO NERFADOS E passam a não valer nada, pura perda de tempo.

Só fiz 1x e caiu exatamente um item da estrela solitária com GS214 :eek: Você deve jogar no XONE pois disse "e depois que lançaram o underground ate o loot disso ficou zoado" pois no PS4 só vai sair dia 2 de agosto, estava pensando em comprar a dlc ou season pass mas acho que é melhor guardar essa $$$ para outro jogo.
 
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Reações: PDA
Só fiz 1x e caiu exatamente um item da estrela solitária com GS214 :eek: Você deve jogar no XONE pois disse "e depois que lançaram o underground ate o loot disso ficou zoado" pois no PS4 só vai sair dia 2 de agosto, estava pensando em comprar a dlc ou season pass mas acho que é melhor guardar essa $$$ para outro jogo.
Teve uma vez que fiz essa missão de alvo semanal que eram 4 boss , caiu 4 máscaras da estrela solitária 268:bwahaha:

Eles dividiram o loot dos sets do jogo de acordo com a atividade mas ficou uma droga as porcentagens. Único local que realmente cai todo tipo de set e a a zona cega
 
PDA só vai ficar feliz quando ninguém mais jogar The Division :haha:
 
PDA só vai ficar feliz quando ninguém mais jogar The Division :haha:

Caso de amor e ódio. Odeia amar o TD.:haha:

Tô achando que o @PDA deseja mesmo é o game só para ele.

Reclama, reclama, reclama desde o lançamento, mas... não larga o game e caminha para as suas quase seis centenas de horas jogadas.

Ou é alguma espécie de masoquismo?
 
Caso de amor e ódio. Odeia amar o TD.:haha:

Tô achando que o @PDA deseja mesmo é o game só para ele.

Reclama, reclama, reclama desde o lançamento, mas... não larga o game e caminha para as suas quase seis centenas de horas jogadas.

Ou é alguma espécie de masoquismo?

jura que não largo ? olha minha GT e olha a quantos dias eu to off-line, mesmo antes do patch 1.3 eu tava entrando raramente, após o patch 1.3 so entrei umas 3x, joguei 3 ou 4 horas e nunca mais fui visto sequer online no Xbox...
 
Melhor e mais viciante jogo que já joguei! Desde o dia que lançou, sou um jogador que joga quando dá tempo.. moderado, o problema que quando entro pra jogar são mais de 4 horas sem sentir passar o tempo!
Pessoal nesse fórum gosta de reclamar do jogo! Nunca vi...
se não gosta, fique frio que tem muita gente que curte pq ao menos na PSN está sempre cheio de gente curtindo o game!!
Absss...

cara leia meus posts nas outras paginas, eu sempre defendi o game pois tbm é o q mais viciei ate hj, mas depois das ultimas atualizações eles foderam o jogo, vc trabalha meses duramente montando o SET que sempre quis, ai vem a ubi e nerfa tudo deixando-o imprestavel. isso foi broxante demais.

os ultimos 2 patchs eu nem joguei
 
Nerfs e buffs são coisas muito comuns em todos os jogos online , o problema real e que massive/ubisoft não tem realmente certeza do que está fazendo e deixou o jogo com drops bagunçados e pve PvP desequilibrados.

Lançou 13 gear sets sendo que mais dá metade tem pessimos perks , muitas armas também tem perks com pouquíssima utilidade pratica e deixou os NPCs ridiculamente fortes nas atividades mais difíceis do jogo como as incursões no desafiante/heróico e a zona cega 5 e 6.

Pra arrumar toda essa bagunça vai levar alguns meses e nesse meio tempo muitos jogadores vão abandonando o jogo , como já disse várias vezes eles deixaram o jogo com elementos demais de RPG mas é acabaram se perdendo por falta de experiência em rpgs.

Eu dei uma pausa do game mas ainda consigo me.divertir quando tem amigos pra jogar , espero que ele melhore ate sair os outros 2 dlcs
 
Amigos, acabei de comprar o console e veio com esse jogo. Pelo visto não existe ele em português correto? No vídeo que vi rola muito diálogo e meu inglês não é tão afiado assim kkkkkk. Rola legenda em português ou inglês quando rola os diálogos?

Vlw!
 
Amigos, acabei de comprar o console e veio com esse jogo. Pelo visto não existe ele em português correto? No vídeo que vi rola muito diálogo e meu inglês não é tão afiado assim kkkkkk. Rola legenda em português ou inglês quando rola os diálogos?

Vlw!
Tem dublagem pt br, muito boa por sinal, uma pena o jogo não ter o mesmo nível. Foi um dos poucos jogos que já joguei até hj que não senti incomodo em jogar com a dublagem br.
 
Tem dublagem pt br, muito boa por sinal, uma pena o jogo não ter o mesmo nível. Foi um dos poucos jogos que já joguei até hj que não senti incomodo em jogar com a dublagem br.

Bom saber, legal! Obrigado!
 
A dublagem é ótima brother, da uma procurada la q vc consegue...a qualidade da dublagem se assemelha ao TLOU... muito boa mesmo
Desculpe minha ignorância oq é TLOU.
 
Rlx, eu fiquei longe dos games por muito tempo e só consegui decifrar 5% das abreviações do pessoal do forum, essa é um delas kkkk

The Last Of Us = TLOU
God of War = GOW

etc

Tamo junto então hehehe fiquei um tempo fora dos jogos tb kkkkk

no caso do GOW temos um conflito entre xone e ps4 kkkkkk Gor of war x Gears of war
 
Uma materia interessante comparando os problemas atuais do division com o destiny.

http://www.forbes.com/sites/insertc...ves-on-but-the-division-may-not/#3910f9089e17

Resumindo os parágrafos da matéria .

Destiny Has Built An Audience Over Time Rather Than Lost It

“DLC” versus DLC

Incursions Are Not Raids

The Division Does Not Have True PvP

The Division is Splitting Its Playerbase With New Content

Destiny Only Gets Better At The Endgame, The Division Gets Worse

Why 'Destiny' Lives On, But 'The Division' May Not

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Photo: Ubisoft

Destiny fans are starting to gear up in earnest for Rise of Iron, the fall DLC for the game that will be the its fourth expansion since vanilla launch back in 2014. Meanwhile, its rival The Division’s next DLC is called…

…wait, let me Google this…

“Survival” and it comes out….just a second….

…uh, September, it looks like?

The point I’m trying to make is that while interest in Destiny may have its ebbs and flows, there’s always some level of consistency where the playerbase gets extremely excited about a Twitch stream reveal or a Game Informer cover story, and this is magic I don’t think The Division has captured since launch. Once upon a time, it seemed like these two games would be rivals fighting for turf, but as time marches on, it seems more like Destiny is winning the war, and if The Division is here to stay, it may only be as a lesser entry into the loot-shooter genre.

Why is this? The Division originally did look like it had the potential to do real damage to Destiny, stealing away its bored players and keeping them around with free updates and frequent DLC. But now, the long term health of The Division seems uncertain, while Destiny is poised for yet another annual renaissance with Rise of Iron. So, what’s up?

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Photo: Bungie

Recommended by Forbes
Destiny Has Built An Audience Over Time Rather Than Lost It

Do you remember when vanilla Destiny first came out, and everyone was more or less saying…what is this game? It was smaller than people hoped, seemingly more shallow too, but over the months and years, Bungie worked tirelessly to improve things, and now, the current version of Destiny is without a doubt the best version of Destiny. I would argue (and I think most would agree) that each DLC has been better than the last, and paired with major structural changes to the game (infusion, Three of Coins, etc), the game has finally found a sort of equilibrium that feels comfortable, and sustainable.

The Division, in contrast, impressed people the most during its surprisingly engaging story campaign, but as the game updated itself, though certain issues were fixed, fundamental structural problems remained. The Division, many months after launch, still is plagued with loot and leveling issues, from drops to perks and everything in between. The introduction of Gearscore has arguably made the game worse, while Infusion made Destiny better. As such, this feels like one of the reasons interests in The Division is waning, because the game isn’t getting noticeably better in time, and in some areas, it actually feels like it’s getting worse.

“DLC” versus DLC

The Division had an edge over Destiny in the sense that they offered a number of free updates to the game that had new activities like Incursions and HVT missions, but when it came time to actual, paid DLC to hit the market, fans have been…underwhelmed. Underground DLC introduced randomized missions and some new guns/armor/an Incursion, but…that’s really it. Compare that to similarly priced Destiny DLC which offers new missions, activities, a Raid, story content, items, etc. And I doubt The Division is ever going to get any DLC or an expansion on the scale of The Taken King or Rise of Iron. Its DLC is mostly about introducing new game modes (as seems to be the case with Survival, as well), rather than adding story content or other significant additions that are all perhaps being saved for an outright sequel. Destiny, on the other hand, keeps expanding the core game dramatically, bringing players back every few months or so.

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Photo: Massive/Bungie

Incursions Are Not Raids

A fundamental problem with The Division is that has not found that one type of “sweet spot” activity that all players seem to love. That was supposed to be the Dark Zone which combined PvP and PvE, but obviously that didn’t really pan out, so they pivoted to Incursions. When the concept was first announced, it seemed like they might be the equivalent of Destiny’s much-loved Raids, but at best, they’re maybe like one portion of a Raid, and paired with odd mechanics and preposterously brutal difficulty settings at higher levels, players have not really warmed to them all that much. Destiny players adore raids like the Vault of Glass or King’s Fall, but can you say the same about The Division players and Incursions, even if they’ve gotten better in time? For the most part, no, I don’t think you can.

The Division Does Not Have True PvP

One important way Destiny has maintained player interest over time is because the game boasts a robust PvP system both for casual players and those taking it more seriously in the form of events like Iron Banner or Trials of Osiris. The Division, meanwhile, has the ability to shoot other players in the Dark Zone, but this is not “competitive” PvP in any sense of the word. Balance is almost non-existent in The Division’s PvP encounters, and there’s no structure to it. No objectives. It’s just a cesspool of betrayal, thievery and trolling which is technically the stated goal of the Dark Zone, but it turns out in practice, that’s not very fun for players who want to A) just farm PvE enemies in peace or B) want a meaningful PvP experience against players who aren’t try to flee and/or troll them. At this point, it seems like it’s too late for The Division to get anything like this, and it’s part of the reason sustaining a playerbase during “downtime” has been tough.

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Photo: Ubisoft

The Division is Splitting Its Playerbase With New Content

Destiny has its infamous “PlayStation exclusive content” whenever new DLC rolls around, meaning a new map or strike or gun that only Sony players can use, but The Division has gone a different direction. In its deal with Microsoft, it releases new DLC on Xbox a month before it comes out on PS4, effectively locking away the much larger portion of its playerbase from the new content. Rather than creating a community that can play and discuss new content together, it fractures the base and makes a huge group wait until the Xbox players are done “beta testing” the new content, as it were. This bad for both groups because PlayStation players have to wait, and Xbox players have to endure problems with DLC that are only fixed later, like in this recent case, Underground missions were dropping only two sets of gear, making them feel fruitless. Destiny, meanwhile, launches everything at once, and even though PS-exclusive stuff is irritating, the fans still get to celebrate the release of new content together at the same time.

Destiny Only Gets Better At The Endgame, The Division Gets Worse

After everything that’s been added to The Division post-launch, HVTs, Underground, Incursions, etc, I still don’t think any of that has been better than the base game where you played through story missions and cleared the map of alternate objectives. The leveling and gear curve was smooth, the difficulty was bearable, the missions were in-depth and engaging. But once you hit endgame, you simply never encounter anything that good again. Destiny, of course, was the opposite, where the “true” game doesn’t really start until you hit max level and beat the story at least once. By making the endgame the most desirable part of the experience, they’ve allowed players to stick around indefinitely. The Division, by contrast, has players wishing they could go back to playing new, fun story missions and getting meaningful gear upgrades again.

Destiny is not perfect and The Division is not a total disaster, and I have split time pretty equally between both the last few months. But now that Destiny is spooling up to release another major content expansion, it does seem like The Division is getting left behind for all the reasons I mentioned. The game is structurally broken in ways that feel impossible to fix at this point, and new content doesn’t add as much there as it does when we see Destiny DLC. Both series will probably endure as The Division 2 is a sure thing, at the very least, but in terms of being a defining gaming IP of this generation, I think only Destiny can claim that mantle at this point.
 

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