[TÓPICO OFICIAL] Dragon Age: The Veilguard

• Iniciador de Tópicos Iniciador de Tópicos Catos
  • Data de Início Data de Início
Eu fazendo uma das primeiras missões secundárias, e me deparei com um parte que tinha um bicho level 25, e eu level 10. Realmente nem tinha como.
A batalha era fácil, mas o HP dele enorme, cai fora.

Sei exatamente qual parte você está agora. A Neve depois começa a upar, é assim mesmo. Você ganha pontos de elo conforme for completando missões e matando inimigos considerados chefes ou subchefes. Se deixar ela sempre na party, vai upar rapidinho como ocorreu comigo aqui.

E eu fui por esse mesmo caminho. Cheguei nesse mesmo inimigo e voltei. Tentei por duas vezes mas estava tirando muito pouco dano dele e desisti. Ainda não voltei para tentar de novo.

Alguém testou esse mod?
Realmente esse filtro roxo não me agrada nada.

• Curtir
Reações: sav
Alguém testou esse mod?
Realmente esse filtro roxo não me agrada nada.

Eu vi lá, mas não baixei. Não gosto de usar Reshade. Achei que o tema roxo iria me incomodar mais; pois pelos vídeos ele me incomodava, mas jogando acaba quase passando despercebido, já que a gente está sempre acessando o menu com o foco em fazer algo, marcar missão, etc. É cômico falar que uma cor roxa espalhada pra tudo quanto é canto da tela passaria despercebido 😄😄 , mas tu entende o que eu quero dizer. Não me incomoda tanto no momento.

EU VOU TE MACETAR CHINESA
sGbtta8.jpeg

77Gm7Oa.jpeg

CALMA BICUÇO ESSA GALERA NEM INSTALOU O JOGO

96eJlzd.jpeg

Essa elfa chinesa e mue mue ou e mue homi?! :quico2:

Estou bem no início do game e até agora, muitos diálogos e pouco gameplay. A pegada será assim mesmo durante todo o game?

Estou bem no início do game e até agora, muitos diálogos e pouco gameplay. A pegada será assim mesmo durante todo o game?
Cara, o começo comecinho tem bastante combate, nisso tem a parte de conhecer nossa "base", alguns companions ai rola muita conversa mesmo, mas logo depois já libera o mapa pra ir explorar outros cantos e missões.

É um jogo da BioWare, RPG (ou um jogo de ação com elementos de RPG, mas ainda o considero a primeira opção). Sim, vai ter bastante diálogo. Jogos da BioWare são assim mesmo, possuem muito foco em relacionamentos entre os personagens da sua equipe. Todo começo é devagar, depois tem mais ação mesmo, ainda mais depois que começa a abrir mais habilidades, equipamentos, runas da adaga, etc. Mas vai ter bastante diálogo até o final, independente de qualquer coisa. Se não curte muito diálogo, não sei se vai conseguir seguir muito adiante...

Cara, o começo comecinho tem bastante combate, nisso tem a parte de conhecer nossa "base", alguns companions ai rola muita conversa mesmo, mas logo depois já libera o mapa pra ir explorar outros cantos e missões.
Então é isso. Fui até pouco depois do prólogo, que foi quando começou bastante diálogo, mas agora fui levado a Floresta de Arlathan.

Terminei as quests da Taash. Conforme todos já sabem, a parte de "inclusão" é basicamente só nela, afetando algumas quests dela se "descobrindo". Por outro lado as demais quests dela achei as melhores entre todos os outros personagens. Se quiser enfrentar dragões, vão ser nas quests dela uma parte.

Terminei as quests da Taash. Conforme todos já sabem, a parte de "inclusão" é basicamente só nela, afetando algumas quests dela se "descobrindo". Por outro lado as demais quests dela achei as melhores entre todos os outros personagens. Se quiser enfrentar dragões, vão ser nas quests dela uma parte.

O cenário que encontrei ela é bem bonito também.

Enfim, vocês já conseguiram transar com alguém ou fica só nos diálogos?
Não vi nenhuma print mais picante até agora.

Uma coisa que eu estou gostando bastante também nesse jogo, são os dragões. A escala deles está animal!
No Inquisition eles eram bacanas de se lutar contra, mas não possuíam uma escala muito desproporcional ao tamanho dos personagens.
Já no Veilguard...os bichinhos são imensos. Quando chega a hora de enfrentar um, a fight é diferenciada.

Uma coisa que eu estou gostando bastante também nesse jogo, são os dragões. A escala deles está animal!
No Inquisition eles eram bacanas de se lutar contra, mas não possuíam uma escala muito desproporcional ao tamanho dos personagens.
Já no Veilguard...os bichinhos são imensos. Quando chega a hora de enfrentar um, a fight é diferenciada.

Até agora não encontrei dragões no jogo haha. E isso que estou com 30 horas mais ou menos.
Mas sou devagar, estou no nível 18, minha party só tem 4 pessoas ainda: Lucanis, Harding, Neve e a Bellara.
Eu fico enrolando para seguir a missão principal...

Atualização disponível (900mb~).

N7 Day Content: 😲
  • Rook can find a new N7 day appearance in the Lighthouse. This is a cosmetic only armor.

Patch Notes:
  • Fixed an issue where DLSS options could end up “grayed-out” on a 40-series Nvidia GPU.
  • Eliminated the cause of a small number of crashes.
  • Updated XeSS version to 1.3.1.
  • Fixed an issue where some customizations were not applied to the Inquisitor correctly in some scenes.
  • Fixed a bug that caused Companion Skill Points to reset.
  • Adjusted Companion Approval notifications so they remain on-screen longer as scenes end.
  • Harding now has arrows in her quiver and is ready for battle.
  • Global banter should no longer start too early.
  • Harding and Taash banter no longer repeats indefinitely.
  • Fixed potential issues that could occur if a player fast traveled during a quest.
  • Changing your party members on the way to certain quests no longer breaks the camera for in-world missions.
  • Updated a number of assets to improve visual performance over long distances.
  • Fixed several distance “pop-ins” on level art assets.
  • Added collision to several assets that were missing it.
  • Fixed a minor texture issue with codex art.
  • Added haptics to a number of interactions and events.
  • Fixed lip sync in some ambient scenes.
  • Adjusted audio balance on several assets.
  • Changing equipment no longer disables helmet voice processing.
  • Fixed several objective markers that were spawning improperly.
  • Cleaned up certain interactions between Skills that caused them to not behave as described.
  • Entropic Spheres now behave properly on vertical surfaces.
  • Fixed a bug where Taunt would sometimes be cleared early, which caused enemies to ignore it.
  • Fixed a rare issue where Rogues would not hold their bow while aiming down sights.
  • Made the detailed-stats screen more readable.
  • Balance changes made to certain fights to match design intent.
  • Balance adjustments made to several player skills.
  • Fixed leashing exploits on major encounters.
  • The Rage Demon’s Ring of Fire should now be appropriately dodgeable in all situations.
  • Slowed down the speedy raven in Hossberg.
  • Adjusted creepy corpse movement while they moved on/off-camera.
  • The Dalish elf in the Unwanted Guests quest is now an actual elf.
  • Fixed a rare blocking issue in the Sea of Blood quest.
  • Halla should no longer float during the In Entropy’s Grasp quest.
  • Fixed a blocking issue in the Pinnacle of Its Kind quest.
  • Adjusted timing on epilogue text cards.
  • NPC necks no longer grow unexpectedly.
  • Corrected instances where NPCs would not properly look at each other or at Rook.
  • Long hair should now properly mesh with certain armor.
  • Fixed several issues with makeup in character creation.
  • Venatori crystal VFX should now disappear properly.
  • Added scroll wheel support to the sell screen.
  • Opening the journal while on the map no longer causes it to continue scrolling.
  • The Faction Achievements will now be gained properly upon reaching max faction rank instead of faction cap.

Última edição:
Atualização disponível (900mb~).

N7 Day Content: 😲
  • Rook can find a new N7 day appearance in the Lighthouse. This is a cosmetic only armor.

Patch Notes:
  • Fixed an issue where DLSS options could end up “grayed-out” on a 40-series Nvidia GPU.
  • Eliminated the cause of a small number of crashes.
  • Updated XeSS version to 1.3.1.
  • Fixed an issue where some customizations were not applied to the Inquisitor correctly in some scenes.
  • Fixed a bug that caused Companion Skill Points to reset.
  • Adjusted Companion Approval notifications so they remain on-screen longer as scenes end.
  • Harding now has arrows in her quiver and is ready for battle.
  • Global banter should no longer start too early.
  • Harding and Taash banter no longer repeats indefinitely.
  • Fixed potential issues that could occur if a player fast traveled during a quest.
  • Changing your party members on the way to certain quests no longer breaks the camera for in-world missions.
  • Updated a number of assets to improve visual performance over long distances.
  • Fixed several distance “pop-ins” on level art assets.
  • Added collision to several assets that were missing it.
  • Fixed a minor texture issue with codex art.
  • Added haptics to a number of interactions and events.
  • Fixed lip sync in some ambient scenes.
  • Adjusted audio balance on several assets.
  • Changing equipment no longer disables helmet voice processing.
  • Fixed several objective markers that were spawning improperly.
  • Cleaned up certain interactions between Skills that caused them to not behave as described.
  • Entropic Spheres now behave properly on vertical surfaces.
  • Fixed a bug where Taunt would sometimes be cleared early, which caused enemies to ignore it.
  • Fixed a rare issue where Rogues would not hold their bow while aiming down sights.
  • Made the detailed-stats screen more readable.
  • Balance changes made to certain fights to match design intent.
  • Balance adjustments made to several player skills.
  • Fixed leashing exploits on major encounters.
  • The Rage Demon’s Ring of Fire should now be appropriately dodgeable in all situations.
  • Slowed down the speedy raven in Hossberg.
  • Adjusted creepy corpse movement while they moved on/off-camera.
  • The Dalish elf in the Unwanted Guests quest is now an actual elf.
  • Fixed a rare blocking issue in the Sea of Blood quest.
  • Halla should no longer float during the In Entropy’s Grasp quest.
  • Fixed a blocking issue in the Pinnacle of Its Kind quest.
  • Adjusted timing on epilogue text cards.
  • NPC necks no longer grow unexpectedly.
  • Corrected instances where NPCs would not properly look at each other or at Rook.
  • Long hair should now properly mesh with certain armor.
  • Fixed several issues with makeup in character creation.
  • Venatori crystal VFX should now disappear properly.
  • Added scroll wheel support to the sell screen.
  • Opening the journal while on the map no longer causes it to continue scrolling.
  • The Faction Achievements will now be gained properly upon reaching max faction rank instead of faction cap.

E pelo jeito não arrumaram a cor do cabelo ficando mais escuro hahaha.

Estou gostando bastante das variações de ambientes.
Curti bastante o pântano, vibe dark souls

Users who are viewing this thread

Voltar