Xbox One X in the Versus mode uses a dynamic resolution with the lowest native resolution found being approximately 2560x1440 and the highest native resolution found being 3840x2160. A form of temporal reconstruction is used that can increase the pixel count to 3840x2160 when the native resolution is below this figure. A native resolution of 3840x2160 seems to be rare here but pixel counts at 3840x2160 are common due to the temporal reconstruction.
Xbox One X in the Boot Camp mode uses a dynamic resolution with the lowest native resolution found being 1920x1080 and the highest native resolution found being approximately 3200x1800. A form of temporal reconstruction is used that can increase the pixel count to 3840x2160. A native resolution of 1920x1080 seems to be rare in this mode and pixel counts at 3840x2160 are common due to the temporal reconstruction.
Xbox One in the Versus mode uses a dynamic resolution with the lowest native resolution found being 1280x720 and the highest native resolution found being approximately 1600x900. A form of temporal reconstruction is used that can increase the pixel count to 1920x1080. Pixel counts at 1920x1080 are common here due to the temporal reconstruction.
Xbox One in the Boot Camp mode uses a dynamic resolution with the lowest native resolution found being 1280x720 and the highest native resolution found being 1920x1080. A form of temporal reconstruction is used that can increase the pixel count to 1920x1080 when the native resolution is below this figure. A native resolution of 1280x720 seems to be rare in this mode and pixel counts at 1920x1080 are common. Both consoles have motion blur enabled in the Boot Camp mode and disabled in the Versus mode.
Gears 5 permite comprar heróis com dinheiro real
Mas também podes ganhá-los
Gears 5 não terá season pass nem loot boxes, mas ainda haverá oportunidades de gastar dinheiro real em itens, ou seja, há microtransacções envolvidas na economia do jogo.
Como é que funcionam essas microtransacções? Ryan Cleven, director de design no multijogador de Gears 5, e Rose Gunson, gestor de eSports, explicaram ao
GameSpot que existem três tipos de itens: aqueles que podes ganhar, aqueles que podes comprar e os que são gratuitos.
"A nova estrutura é construída com base na escolha do jogador: "os itens que podes ganhar não podem ser comprados, os itens que podes comprar não podem ser ganhos, e os itens gratuitos são apenas isso. Os jogadores sabem sempre o que vão receber se estão a ganhar ou a comprar conteúdo," disseram.
A excepção perante esta nova estrutura são os heróis. Como os heróis têm impacto na jogabilidade, podem ser ganhos ou comprados para "manter um nível de igualdade". Fora isto, tanto os novos mapas como as Escape Hives (um novo modo de jogo em que tens que te infiltrar numa Hive) serão gratuitos.
Gears 5 será lançado a 10 de Setembro para PC e Xbox One. Os subscritores do Xbox Game Pass Ultimate terão acesso a 6 de Setembro.