[TÓPICO OFICIAL] Elite Dangerous: Horizons

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Sim, continua. O unico aspecto do jogo que teve "mudanças" é o combate.

Poderia me falar as mudanças no combate, estou um pouco afastado do jogo, nem fui ver esse novo "up"!
vlw.
 
PELO QUE OVCÊS CONHECEM do elite dá pra rodar tudo no maximo a 1080p com uma 1060 a 60fps?


Ele é bem otimizado!!!

Você vai rodar ele bem!!!

 
2.3_payouts.jpg
 
tava pesquisando sobre o jogo e vi que não dá pra pousar em planetas como atmosfera, isso ainda continua ou já implementado no jogo? muitas das coisas que tô lendo são antigas...
 
tava pesquisando sobre o jogo e vi que não dá pra pousar em planetas como atmosfera, isso ainda continua ou já implementado no jogo? muitas das coisas que tô lendo são antigas...
Então o sr. esta lendo os sites errados :jornal:

Acabou de sair uma atualização grande, implementando o multcrew e várias outras coisas.
Ainda não é possível pousar em planeta com atmosfera, isso deve ser outra season, algo para o final desse ano ou começo do outro

Se for começar a jogar agora, vai ficar louco com o tanto de coisa que tem para fazer no jogo, até sair o pouso planetário.
 
Mais um vídeo para animar o tópico, desta vez mostrando um combate em multicrew da pespectiva externa and é claro, Holo-me.



Um vídeo para mexer com a comunidade Elite e com aqueles mais velhos no game...apresentando os Hidden Ones, mais conhecidos por outro nome de wing...kkkkkkkkkkkkkkk


 
Ticano,

Quando estiver em Quince e ver um desses dois bastados abaixo, me chama no whats...

 
Última edição:
Po geral viu isso??
 
Mais um vídeo para animar o tópico, desta vez mostrando um combate em multicrew da pespectiva externa and é claro, Holo-me.



Um vídeo para mexer com a comunidade Elite e com aqueles mais velhos no game...apresentando os Hidden Ones, mais conhecidos por outro nome de wing...kkkkkkkkkkkkkkk


 
Ticano,

Quando estiver em Quince e ver um desses dois bastados abaixo, me chama no whats...


Tenha certeza, lhe avisarei, provavelmente isso é consequência do longo trabalho que tenho feito no setor, viram GdA, foram em cima na hora :coolface:

Aliás, minhas naves não têm nome gravado no casco , meu holo me só usa o capacete preto, mas GdA tá escrito bem grande, pintado para identificar que o nome do jogo não é Elite Safe
 
Bom galera, gostaria de saber se tem uma tecla de atalho para ir para a câmera de 3ª pessoa da nave, ou é somente pelo free câmera? Pq sinceramente, fizeram um alarde todo mas pelo q vi é mais pra quem curte tirar print de tela, ou gravar algum tipo de video... pois toda vez q entramos temos q ficar ajustando as cameras.
 
Bom galera, gostaria de saber se tem uma tecla de atalho para ir para a câmera de 3ª pessoa da nave, ou é somente pelo free câmera? Pq sinceramente, fizeram um alarde todo mas pelo q vi é mais pra quem curte tirar print de tela, ou gravar algum tipo de video... pois toda vez q entramos temos q ficar ajustando as cameras.


Cara, não é assim, tem que configurar certinho, agora da até para pilotar a nave pelo lado de fora... também não configurei a minha, mas tem vários tutoriais na net, o @Lorcar sabe de um, deixa o bicho se manifestar aqui
 
E os saprófagos do espaço estão entre nós.

28296x1210.jpg


A cobra ficou malvada
28302x1013.jpg
 
Última edição:
Os melhores tutoriais que eu achei foram esses três aqui:







Divirta-se...ponha as legendas em português via funções do youtube se não souber inglês, também procurei uma forma de configurar uma pré entrada de imagem para quando passa-se para a 3ª pessoa, mas não achei essa opção, se encontrar, me avise aqui.
 
@NoVaCa Rei Vlw obrigado.

@Lorcar Achei bem interessante o tutorial para o hotas, ja que tenho um x52 pro como o do video mesmo!

Mas o q estava procurando é o q vc tb esta tentando achar, algo rápido e pratico que va de imediato para 3ª pessoa. Acredito que ja ja alguem faça um comando de atalho nos configs de controle.

Obrigado.
 
heheheh eita...

mas pensava que com esse patch finalmente teria a invasão...batalhas com as naves aliens e tal...pelo jeito nada, né?

Eles estão enrolados com o multicrew, e alguns bugs do 2.3. Deve sair um patch hoje.

Só se for algo no 2.4 que é o ultimo update da season 2.
 
Como fazer, explicado de forma simples..."Os Mistérios de Elite Dangerous" com o Cmdr. Lorcar :isquero:, efeitos de câmera 2.3...:mr2:.



 
Lorcar, cadê a identificação da nave [GDA] ????????????? o sr esta de ironia seu 01?
 
Lorcar, cadê a identificação da nave [GDA] ????????????? o sr esta de ironia seu 01?

Ainda dei um close na identificação da nave, o VR está afetando sua visão :sefu: ! Olha o GDA lá bem grandão !!!! Sente o close na ASP ! :bwahaha:
 
Baixou um patch pequeno no steam... o q corrigiram será?
 
Baixou um patch pequeno no steam... o q corrigiram será?

Update 2.3.01
Hello Commanders, it's patch day! We'll be pushing update 2.3.01 to your game clients soon. Here's the changelog notes for this patch.

Stability Fixes
  • Fix to prevent a crash under some network conditions, that could occur when arriving in a session just as another player jumps away
  • Fixed a crash that could occur when the helm initiated a supercruise jump while a Multi-Crew player was in a fighter
  • Fixed a crash that could occur when cancelling a docking request when you have a docking computer installed

General Fixes & Tweaks
  • Fixed an issue which created low resolution stars when exiting hyperspace
  • Fixed an issue whereby gas giants would be incorrectly assigned a star texture in the system map when zooming out
  • Addressed a large framerate drop that could occur when a friend logs in
  • Various text fixes
  • Various localisation updates
  • Fix some Engineer bookmarks not being set when issuing invitations
  • Missing GalNet articles have been fixed
  • Farmed salt from the community for usage later.
  • Addressed an issue causing Commanders to resurrect in Eranin instead of on a Planet Base near Colonia
  • Fixed an issue whereby chained missions were not appearing often enough.

Audio
  • Fixed some audio issues related to settlements
  • Addressed some audio popping that could occur when near Moisture Farms
  • Fixed missing audio dialogue in training missions
  • Various ship related audio fixes

Galaxy and System Map
  • Fixed an issue whereby galaxy and system map popups were offset on resolutions other than 1920x1080

Missions
  • Fixed welcome mission not appearing for the Horizon Sidewinder starting package
  • Fixed an issue whereby a certain welcome mission was not generating correctly
  • Fixed a number of adjudication server disconnects

Multi-Crew
  • Fix for non-helm players ending up in the pilot chair when dropping out of supercruise
  • Addressed an issue that led to incorrect bounty share messages being displayed during a Multicrew session
  • Increased crew payments: voucher scaling now tops out at 80% of helm earnings (previously 50%)
  • Increased insurance rebuy discount for Helm to 30% reduction per crew member (previously 25%)

Networking
  • Various network optimisations

Player Journal
  • Scanning objects with no rotational period (or infinite rotational period) no longer writes any information about rotational period to the Player Journal
  • Fixed an issue whereby events could become merged in the Player Journal

Ships and SRVs
  • Fixed an issue whereby decals on an SRV appeared within a black box
  • Small tweak to the tail camera on the Fer-De-Lance so an installed shipkit piece is more visible
  • Adjusted ship name filtering
  • Fixed a transaction server disconnection when transferring cargo

Weapons and Modules
  • Fixed an issue with infinite Packhound missile ammunition and heat generation which meant they could be fired infinitely by a Multi-Crew Gunner
  • Fixed issue whereby certain modules (such as the Advanced Discovery Scanner) could not be reactivated after being repaired by the Auto Field-Maintenance Unit

Powerplay
  • Fixed expansions not being correctly processed during weekly server maintenance
 
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Update 2.3.01
Hello Commanders, it's patch day! We'll be pushing update 2.3.01 to your game clients soon. Here's the changelog notes for this patch.

Stability Fixes
  • Fix to prevent a crash under some network conditions, that could occur when arriving in a session just as another player jumps away
  • Fixed a crash that could occur when the helm initiated a supercruise jump while a Multi-Crew player was in a fighter
  • Fixed a crash that could occur when cancelling a docking request when you have a docking computer installed

General Fixes & Tweaks
  • Fixed an issue which created low resolution stars when exiting hyperspace
  • Fixed an issue whereby gas giants would be incorrectly assigned a star texture in the system map when zooming out
  • Addressed a large framerate drop that could occur when a friend logs in
  • Various text fixes
  • Various localisation updates
  • Fix some Engineer bookmarks not being set when issuing invitations
  • Missing GalNet articles have been fixed
  • Farmed salt from the community for usage later.
  • Addressed an issue causing Commanders to resurrect in Eranin instead of on a Planet Base near Colonia
  • Fixed an issue whereby chained missions were not appearing often enough.

Audio
  • Fixed some audio issues related to settlements
  • Addressed some audio popping that could occur when near Moisture Farms
  • Fixed missing audio dialogue in training missions
  • Various ship related audio fixes

Galaxy and System Map
  • Fixed an issue whereby galaxy and system map popups were offset on resolutions other than 1920x1080

Missions
  • Fixed welcome mission not appearing for the Horizon Sidewinder starting package
  • Fixed an issue whereby a certain welcome mission was not generating correctly
  • Fixed a number of adjudication server disconnects

Multi-Crew
  • Fix for non-helm players ending up in the pilot chair when dropping out of supercruise
  • Addressed an issue that led to incorrect bounty share messages being displayed during a Multicrew session
  • Increased crew payments: voucher scaling now tops out at 80% of helm earnings (previously 50%)
  • Increased insurance rebuy discount for Helm to 30% reduction per crew member (previously 25%)

Networking
  • Various network optimisations

Player Journal
  • Scanning objects with no rotational period (or infinite rotational period) no longer writes any information about rotational period to the Player Journal
  • Fixed an issue whereby events could become merged in the Player Journal

Ships and SRVs
  • Fixed an issue whereby decals on an SRV appeared within a black box
  • Small tweak to the tail camera on the Fer-De-Lance so an installed shipkit piece is more visible
  • Adjusted ship name filtering
  • Fixed a transaction server disconnection when transferring cargo

Weapons and Modules
  • Fixed an issue with infinite Packhound missile ammunition and heat generation which meant they could be fired infinitely by a Multi-Crew Gunner
  • Fixed issue whereby certain modules (such as the Advanced Discovery Scanner) could not be reactivated after being repaired by the Auto Field-Maintenance Unit

Powerplay
  • Fixed expansions not being correctly processed during weekly server maintenance

:joia:
 

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