[TÓPICO OFICIAL] Tom Clancy's Rainbow Six Siege

  • Iniciador de Tópicos Iniciador de Tópicos calves
  • Data de Início Data de Início
O dia em que "ganhamos" de Pro Players.
Não sei se sou uma má pessoa mas não consigo parar de rir dos caras chorando.
:sefu::sefu::sefu:

 
foi o matchmaking quem fudeu com eles? eles caíram numa pt perdida foi isso? rsrsrsrsrsr
 
Rindo demais! hahahahaha! :lol2:

O dia em que "ganhamos" de Pro Players.
Não sei se sou uma má pessoa mas não consigo parar de rir dos caras chorando.
:sefu::sefu::sefu:



Quando eu liberar todos os agentes eu vou começar a jogar competitivo tbm, ai eu entra com vcs nessas paradas ai.

TO melhorando bastante, falta decorar cada canto dos mapas... ja decorei varios.
 


Eu não sei o quanto da pra confiar nesse cara, mas ele diz ter uma fonte legit.

Se esse for o caso:

BOPE
mapa na favela
 
foi o matchmaking quem fudeu com eles? eles caíram numa pt perdida foi isso? rsrsrsrsrsr

Sim, quando o time adversário inteiro quita entram mais 5 que estavam procurando partida. É algo que não deveria acontecer né, maior sacanagem já entrar perdendo. Resta torcer pra Ubisoft corrigir, já perdi dessa forma tbm.
 
Eu não sei se estou com a síndrome do Chackall na época do BF4, reclamando do netcode, mas acho que o netcode desse jogo tem problemas.
Várias vezes sinto que certos tiros não pegam e geralmente levo desvantagem, em certos momentos, na trocação de tiros, no qual morro muito rápido.
Vou entrar no TS do pessoal, se me permitirem, para jogar com vocês e aprender mais.
 
Mudanças do spawn que vão vir no próximo update:

 
Eu não sei se estou com a síndrome do Chackall na época do BF4, reclamando do netcode, mas acho que o netcode desse jogo tem problemas.
Várias vezes sinto que certos tiros não pegam e geralmente levo desvantagem, em certos momentos, na trocação de tiros, no qual morro muito rápido.
Vou entrar no TS do pessoal, se me permitirem, para jogar com vocês e aprender mais.
Sim, o jogo ainda tem problemas no netcode. Bora lá no TS com a gente, é mais fácil pra vc add todo mundo por lá.
 
Mudanças do spawn que vão vir no próximo update:



Sou inscrito no canal desse cara. Vez ou outras aparece boas informações lá.

---

edit:

Notas do Patch 2.2. Está atualizando pra mim agora. 1.12GB.

New Features

  • Addition of a Report Button
  • Introduction of Kill Cam to Ranked
Playlist Changes

  • New Custom Game setting: Infinite Overtime Rounds is now available for competitive play
Gameplay Fixes

  • Operators are in T-Pose and do not display any texture. – FIXED
  • Hit registration: the player sometimes doesn’t receive damage when shot at while in rappel and using a drone. – FIXED
  • Hit registration: Players sometime take no damage when shot in one of their feet. – FIXED
  • Hit registration: Defenders have a difficult time damaging a hostage carrier while he or she is in rappel. – FIXED
  • Weapons sometime appear through walls. – FIXED
  • The drone sometimes flies out of bounds when thrown. – FIXED
  • Sometimes drone falls off the maps. – FIXED
  • Gadgets placed on the ground cannot be put on top of barricade debris. – FIXED
  • The ADS animation sometimes gets corrupted when shield-wielding Operators aim. – FIXED
  • Thermite: sometimes, a reinforced trap door will not be destroyed by an Exothermic Charge. – FIXED
  • Buck: Pressing the gadget key while holding secondary weapon does not go out of Skeleton key mode. – FIXED
  • Glaz: pressing the gadget key while carrying secondary weapon does not switch scope ON and OFF. – FIXED
  • Sledge: hammer can be seen floating in the air during end of round camera. – FIXED
Level Design Fixes


  • Yacht – exploit: players are able to vault near the roof of the front end of the Yacht, inside the ceiling. – FIXED
  • Yacht: the Secure Area objective area doesn’t cover the entire room of the cockpit, preventing the objective to be captured/defended when standing in a specific position. – FIXED
  • Yacht: Defenders cannot place barbed wire on any interior stairs of the map. – FIXED
  • Yacht: drones have no collision with a block of ice at East Glacier. – FIXED
  • Yacht: some red blocking walls not displayed during the Preparation Phase. – FIXED
  • Oregon – exploit: Attackers can shoot Defenders through a small gap (near Junkyard Spawn Point, EXT Dining Hall). – FIXED
  • Oregon: drones have difficulty navigating through the two ventilation shafts near the abandoned school bus. – FIXED
  • Chalet: an invisible collision will prevent characters from shooting at enemies hiding behind it on the 2F near the railing. – FIXED
  • House: players can fall through the map when rappelling near the River Docks area. – FIXED
  • House: pillows have no collision with the players’ gadgets. – FIXED
  • Russian Café: the bottom layer of the destructible wall from the Pillar Dining Room cannot be vaulted after destroying the wall. – FIXED
  • Sometimes, there are lighting issues on maps. – FIXED
Spectator Mode Fixes

  • The score is not replicated correctly for the spectator during character selection screen. – FIXED
  • When spectating, the spectator remains with a white screen if the spectated target is killed while being flashed. – FIXED
  • Spectator sees player’s drone from the wrong perspective. – FIXED
  • Indication of drone elevation in relation to player does not work correctly when in Spectator Mode – FIXED
  • Tactical view focuses on where the Operator dies and does not allow the camera to move freely until the spectator switches to another player’s perspective. – FIXED
  • Graphic corruptions can be seen when switching between players in first person view. – FIXED
  • Players’ full usernames no longer displayed under their logo when focused on in Spectator Mode – FIXED
  • Controller does not vibrate after exiting from spectate mode and playing in any mode. – FIXED
  • PC: The spectator cannot open the Options menu using the F10 key. – FIXED
Miscellaneous Fixes

  • The countdown (15/10/5 seconds remaining) announcer voice over still happens after the defuser has been planted when the bomb is planted late in the round. – FIXED
  • PS4: PS4 players met feature from the friends tab in the play station dynamic menu has no functionality. – FIXED
 
Última edição:
Achei que o hit reg ta melhor, agora vamos ver quando o servidor estiver bem cheio se continua assim.
 
Sim, o jogo ainda tem problemas no netcode. Bora lá no TS com a gente, é mais fácil pra vc add todo mundo por lá.

Sim, hoje a noite vou tentar aparecer.
Valeu.

Achei que o hit reg ta melhor, agora vamos ver quando o servidor estiver bem cheio se continua assim.

Não seria placebo? Porque senão estaria no log algo como "general hit registration improvements"
 
Addition of a Report Button

vou reportar todo mundo :mr:

hoje fecharam mais um tanto de ticket meu com encaminhamento correto de análise de bad behavior/cheater

ainda tenho mais um para engatilhar, mas vou deixar pra lá.

espero que estejam todos no limbo por pelo menos 1 semana :velho:
 
Sim, hoje a noite vou tentar aparecer.
Valeu.



Não seria placebo? Porque senão estaria no log algo como "general hit registration improvements"
Pior que eu to achando que não, alguns pixels antes não pegada direito (principalmente com ash e thermite), joguei 3 casual hoje e parece que ta pegando tudo.
 

Users who are viewing this thread

Voltar
Topo